Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 976 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i6 (i6158)
- - Na tvrdé podlahy i koberce
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
11 999,-
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Kód: 103382
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi
Filip (27. 12. 2021 01:57)
Filip (27. 12. 2021 01:57)
Dobrý den , mám podobný problém .
Několikrát jsem dal vysavač i do továrního nastavení , aplikaci odinstaloval a znovu nainstalovat . Vysavač se mi podaří propojit ale na úvod i obrazovce mi to hlásí nedostupný .
Nic nereaguje na spuštění robota . Jediné na co reaguje je změna jazyka ten si sám přepne , reaguje i na restart a to je vše .
Ale na to nejdůležitější a to je provoz vůbec i to hlásí ze baterie je plné nabitá . V aplikaci v nastavení Wi-Fi mě zaráží hláska server je nedostupný : 5 někdy to ukáže 6 nebo 7 .
Děkuji za odpovědět
Několikrát jsem dal vysavač i do továrního nastavení , aplikaci odinstaloval a znovu nainstalovat . Vysavač se mi podaří propojit ale na úvod i obrazovce mi to hlásí nedostupný .
Nic nereaguje na spuštění robota . Jediné na co reaguje je změna jazyka ten si sám přepne , reaguje i na restart a to je vše .
Ale na to nejdůležitější a to je provoz vůbec i to hlásí ze baterie je plné nabitá . V aplikaci v nastavení Wi-Fi mě zaráží hláska server je nedostupný : 5 někdy to ukáže 6 nebo 7 .
Děkuji za odpovědět
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.