Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
12 890,-
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Kód: 101232
Diskuze iRobot Roomba 980 - robotický vysavač s Wi-Fi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač iRobot Roomba 980 WiFi
HanaZ (27. 05. 2018 17:40)
HanaZ (27. 05. 2018 17:40)
Dobrý den,
9.4.2018 jsem Vám zaslala iRobot Roomba 980 z důvodu reklamace (RZ 674/2018), protože se objevily potíže s nabíjením robota. 17.4. jste reklamaci vyřídili s tím, že se žádná závada v nabíjení neprojevila. Bohužel za krátkou dobu se stejné problémy objevily opět. Robot je v nabíjecí základně, kontrolka chvíli bliká, což by mělo signalizovat, že se robot nabíjí. V aplikaci iRobot se objeví informace "Baterie je vybitá, robot se nabíjí". Stejná hláška ovšem zůstává i po několika hodinách nabíjení a symbol baterie v aplikaci zůstává v červené barvě se stavem vybité baterie. Nabíjecí kontakty jsou přitom velmi horké, nevím, jestli je to normální. Když robota z nabíječky vyndám, zkouším vyleštit kontakty a znova jej do nabíječky usadit, tak potom se někdy skutečně nabíjet začne, ale je to opravdu otázka opakovaného zkoušení a čekání, zda symbol baterie v mobilu změní barvu z červené na zelenou nebo ne , protože jinak to nepoznám. Například dnes se mi ještě od rána nepodařilo robota nabít ( je pul 6 večer) a to jsem již několikrát uvedené manipulace prováděla.
Poraďte mi prosím, jak tedy mám robota správně nabijet, když podle vás se o žádnou závadu nejedná.
Nebýt problémů s nabíjením, byla bych s robotem maximálně spokojená, ale tohle mi poněkud kazi radost. U takto drahého výrobku bych očekávala bezproblémové fungování.
Děkuji za Vaši odpověď a pomoc.
S pozdravem H.Z.
9.4.2018 jsem Vám zaslala iRobot Roomba 980 z důvodu reklamace (RZ 674/2018), protože se objevily potíže s nabíjením robota. 17.4. jste reklamaci vyřídili s tím, že se žádná závada v nabíjení neprojevila. Bohužel za krátkou dobu se stejné problémy objevily opět. Robot je v nabíjecí základně, kontrolka chvíli bliká, což by mělo signalizovat, že se robot nabíjí. V aplikaci iRobot se objeví informace "Baterie je vybitá, robot se nabíjí". Stejná hláška ovšem zůstává i po několika hodinách nabíjení a symbol baterie v aplikaci zůstává v červené barvě se stavem vybité baterie. Nabíjecí kontakty jsou přitom velmi horké, nevím, jestli je to normální. Když robota z nabíječky vyndám, zkouším vyleštit kontakty a znova jej do nabíječky usadit, tak potom se někdy skutečně nabíjet začne, ale je to opravdu otázka opakovaného zkoušení a čekání, zda symbol baterie v mobilu změní barvu z červené na zelenou nebo ne , protože jinak to nepoznám. Například dnes se mi ještě od rána nepodařilo robota nabít ( je pul 6 večer) a to jsem již několikrát uvedené manipulace prováděla.
Poraďte mi prosím, jak tedy mám robota správně nabijet, když podle vás se o žádnou závadu nejedná.
Nebýt problémů s nabíjením, byla bych s robotem maximálně spokojená, ale tohle mi poněkud kazi radost. U takto drahého výrobku bych očekávala bezproblémové fungování.
Děkuji za Vaši odpověď a pomoc.
S pozdravem H.Z.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.