DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 silver WiFi

Alternativy

Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 black WiFi

  • - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
  • - Li-Ion baterie
  • - Virtuální zeď Dual Mode v balení
(96 %) 79 recenzí
 

Prodej byl ukončen

13% SLEVA

Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)

  • - 2v1 - vysává i mopuje
  • - Ovladatelný přes telefon
  • - Gyroskopická navigace
  • - Li-Ion baterie, HEPA filtr
(94 %) 284 recenzí
Akční cena
6 999,-
Právě
dnes!
7 999,- Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
 

Na dotaz

Kód: 102127

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver

Robotický vysavač Roomba e5 zajistí pohodlný úklid vašeho domova. Vylepšený třístupňový čisticí systém AeroForce, inteligentní navigace iAdapt a wi-fi připojení s aplikací iRobot HOME pro nadstandardní kvalitu úklidu. Ovládejte svou Roombu kdykoli a odkudkoli.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby e5

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců 
  • Navigace iAdapt
  • Třístupňový čisticí systém AeroForce
  • Funkce odloženého úklidu
  • Akustická detekce nečistot
  • Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
  • Systém proti zamotání do kabelů
  • Filtrační systém AeroForce
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Baterie Li-Ion
  • Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
  • Výklopné madlo pro přenášení
  • Wi-Fi
  • Ovládání přes aplikaci iRobot HOME
  • Mluví česky + aplikace v češtině
 

Videopředstavení iRobot Roomba e5

iRobot Roomba e5 silver Unboxing

Klíčové funkce iRobot Roomba e5

iRobot Roomba e5 je vybavena jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů, třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž vzniká silný vakuový efekt. V kombinaci s novým motorem 2. generace se sací výkon zvyšuje až 5x.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.

2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce 

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je gumové kartáče ženou do sběrného koše.

3. Sací motor 2. generace

Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr. 

iRobot Roomba e5 - system aeroforce 

Navigace iAdapt

Navigace iAdapt zajistí dokonalý úklid bytu i rodinného domu. Roomba monitoruje prostor pomocí desítek senzorů a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby inteligentně reaguje na tvar a velikost místnosti. Navigace vede robota napříč celým prostorem, podél stěn, okolo nábytku i pod ním tak, aby byl úklid perfektní.

iRobot Roomba e5 silver - navigace

Dirt Detect - Akustická detekce nečistot

Roomba je vybavena systémem Dirt Detect, který pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

iRobot Roomba e5 silver detekce nečistot

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

iRobot Roomba e5 silver program spot

Nárazník se zpomaleným dotykem

Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.

iRobot Roomba e5 silver naraznik

Senzory proti pádu ze schodů

Senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

iRobot Roomba e5 silver senzory proti padu

Automatické nabíjení v nabíjecí stanici

Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se nabíjet.

iRobot Roomba e5 silver nabijeci stanice

Systém proti zamotání do kabelů

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

iRobot Roomba e5 silver s. proti zamotání

Funkce virtuální zdi Halo

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Virtuální zeď Dual Mode disponuje funkcí Halo, která vytváří okolo zdi ochranné pole. Tento prostor robot nikdy nenaruší a funkci lze využit u misek s vodou domácích mazlíčků.

iRobot Roomba e5 silver virtuální zeď

Funkce odloženého úklidu

Díky funkci odloženého úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. iRobot nabízí plánování úklidu na každý den v jiný čas. Robota si nastavíte například tak, aby uklízel třikrát v týdnu a robot týden co týden v naplánovaný čas uklidí. Tím udržuje stabilně čistou podlahu.

iRobot Roomba e5 silver odložený úklid

Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce 

Roomba disponuje velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, jenž pomocí HEPA filtru zachytí nejjemnější prachové částice. Sběrný koš AeroForce lze vypláchnout vodou, pro ještě jednodušší údržbu.

iRobot Roomba e5 silver sběrný koš

Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota  ovládat, i když zrovna nejste doma. Stačí stisknout tlačítko CLEAN. Aplikace iRobot HOME v českém jazyce vám nabízí celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací.

iRobot Roomba e5 silver app iRobot HOME

Srovnání modelů iRobot

srovnání modelů iRobot

Technická specifikace:

  • Model: iRobot Roomba e5 silver (E515440)
  • Barva: stříbrná
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
  • Procesor: ARM
  • Sběrný koš: AeroVac
  • Výklopné madlo: ano
  • Doporučeno na: 4 pokoje (cca 100 m2)
  • Baterie: Li-Ion
  • Kapacita baterie: 1800 mAh
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 340 x 90 mm
  • Hmotnost: 3,6 Kg
  • Hlučnost: < 58 dB
  • Detekce nečistot: ano
  • Madlo: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Mobilní aplikace: iRobot HOME

Obsah balení:

  • 1x iRobot Roomba e5 silver (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 1x Virtuální zeď Dual Mode
  • 2x Baterie typu AA
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi

Videa Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi

Příslušenství Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi

Ke stažení Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi


Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jitka Sobotková (01. 10. 2022 16:48)
Dobrý den, vysavač mi po pár letech užívání hlásil chybu 19. Zakoupila jsem tedy u Vás novou originální baterii. Asi 14 dnů robot fungoval bez obtíží, nyní se přestal nabíjet a hlásil chybu nabíjení 5, v aplikaci mi to ukazuje chybu 6. Robot je vyčištěný, kontakty také. Co s tím? Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (03. 10. 2022 09:21)

Dobrý den, pokud ani s novou baterií robot nefunguje správně, tak bude třeba řešit servisní kontrolou

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Andrea (21. 09. 2022 14:26)
Dobrý den. Vysavač nechce najet do nabíječky. Pořad blika cervene. A nenabiji. Nevíte, kde muže byt chyba? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (21. 09. 2022 14:27)

Dobrý den, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě stanici umístěte na jiné místo, nejlépe do otevřeného prostoru.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Gabriela Zápotocká (08. 07. 2022 11:57)
Dobrý den jak se na vysavaci nastavuje Česky jazyk. Moc děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (08. 07. 2022 13:14)

Dobrý den, český jazyk nastavíte v mobilní aplikaci v nastavení jazyka.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Filip (21. 03. 2022 14:55)
Dobrý den,
Robotický vysavač máme v 2+1 přibližně 50m2. Vysavač vysává velmi dobře i se zvířecími chlupy si poradí obstojně, ale trápí mě jedna věc.
Vysavač cca z 15 úklidů vysaje cca 5krát tak že v aplikaci se mi ukáže Stav Dokončeno a 10krát stav Zrušeno. Může to být že je vysavač moc vybitý a už se musí vrátit zpět na dokovací stanici? Nebo by to mohl být jiný problém. Vysávací cykli trvají přibližně od 1:33 hodiny až po 1:45 hodiny.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (21. 03. 2022 15:08)

Dobrý den, pokud se Vám v mobilní aplikaci zobrazuje stav Zrušeno, může se jednat o určitou překážku v cestě při úklidu robotického vysavače, se kterou si robot bohužel neporadí, a proto úklid pravděpodobně nedokončí. Nebo se může jednat o přenášení robota na jiné místo. V případě, že by se robot v průběhu úklidu vybil, je schopen automaticky si vyhledat dobíjecí stanici a jede se dobít.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Filip (21. 03. 2022 15:28)
Dobrý den,
Jelikož mámě vysavač teprve krátkou dobu, tak se snažíme vysavači prostor vyklid o přebytečné překážky typu židle u jídelního stolu, konferenční stolek přisouváme ke gauči atd. Robot jezdí po celem bytě absolutně sám bez přenášení. Během vysávání vysavač navštíví všechny prostory bytu, jen se mi někdy zdá že jezdí chaotický sem a tam. Cca po hodině a půl se rozbliká kontrolka návratu do stanice a oranžová kontrolka stavu baterie. Po nabití baterie vysavač již nepokračuje.
Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Filip (21. 03. 2022 15:27)
Dobrý den,
Jelikož mámě vysavač teprve krátkou dobu, tak se snažíme vysavači prostor vyklid o přebytečné překážky typu židle u jídelního stolu, konferenční stolek přisouváme ke gauči atd. Robot jezdí po celem bytě absolutně sám bez přenášení. Během vysávání vysavač navštíví všechny prostory bytu, jen se mi někdy zdá že jezdí chaotický sem a tam. Cca po hodině a půl se rozbliká kontrolka návratu do stanice a oranžová kontrolka stavu baterie. Po nabití baterie vysavač již nepokračuje.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (21. 03. 2022 15:38)

Dobrý den, jakmile robot vyhodnotí, že je úklid dokončen, vylhedává si stanici a jede se dobít. Pomocí senzorů, kterými je robot vybaven, může v průběhu úklidu robot změnit i směr, pokud zazmanená větší výskyt nečistot, zdržuje se na tomto místě déle.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Mirek (15. 02. 2022 10:25)
Dobrý den, je tento robot vhodný i na koberce ? Není účinější běžný kartáč než ty gumové válce co tento typ má ? Děkuj.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (15. 02. 2022 10:26)

Dobrý den, tento model určitě můžeme na koberce doporučit. Účinnost na koberci je daleko lepší než s klasickými kartáči.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 11:15)
Dobrý den
Mám robota od vánoc 2021.Stáhla jsem si aplikaci do mobilu a fungovala tak možna 14dní.Aplikaci jsem odinstalovala anainstalovala znovu,ale už se robot nechytl.Stojí hned vedle wifi připojení takže tím to není.Mohu poprosit o pomoc.Děkuji Žáková
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (18. 01. 2022 11:17)

Dobrý den, pokud byl proveden reinstall aplikace, je nutné provést nové párování robota. Pokud se Vám opětovné párování nedaří, poradili bychom vyzkoušet párování na jiném mobilním telefonu. Zkontrolujte frekvenci WiFi, která musí být 2,4GHz.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 14:17)
Zkoušela jsem to na jiném mobilu.Píše to že jsem připojena,ale není k dispozici internet.Jsem totálně v pasti
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (18. 01. 2022 14:24)

Dobrý den, v případě, že se Vám připojení opakovaně nedaří, tak bychom doporučili kontaktovat přímo irobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 15:09)
Děkuji asi budu muset
Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Tereza (24. 10. 2021 12:14)
Dobrý den,má prosím tento model dálkové ovládání...Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (25. 10. 2021 08:39)

Dobrý den, tento model lze ovládat na dálku za pomocí aplikace v mobilním telefonu a připojení robota na domácí wifi. Dálkové ovládání jako takové tento model nemá. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martin (17. 10. 2021 19:54)
Dobrý den, vysavač máme 1,5 roku a při posledním úspěšném úklidu se vybil, to se občas stane a tak sme ho umístili na nabíječku. Dnes ale aplikace i robot červenou baterií na displeji ukazuje stále vybitou baterii a i při spuštění se ozve na 0,5 sekundy signál, který se ale ihned zamlčí a nepokračuje. Zkrátka nám robot nemůže říct co ho trápí a nabíječka i prej blikání a svícení že se robot nabíjí, nenabíjí. Máme v plánu s ním zajet k robotináři na kontrolu, jen sem se chtěl zeptat, zda byste nevěděli kde by mohl být problém. Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (18. 10. 2021 10:17)

Dobrý den, v tomto případě se může jednat o nízkou kapacitu baterie. Dle používání a pravidelného dobíjení kapacita baterie samozřejmě časem klesá a robot není schopen jedzit delší dobu, doby úklidu se tam zkracují a poté může nastat i problém s nabíjením baterie. Dále bychom poradili zkontrolovat dobíjecí kontakt yna robotovi i na stanici, zda nejsou zaneseé nějakou nečistotou, ve většině případů je toto hlavní příčinou špatného dobíjení.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Pavla Kabelkova (24. 08. 2021 13:56)
Dobry den, v mnozstvi recenzi jsem nasla informaci, ze aplikace na ovladani vysavace nefunguje pri pripojeni 5G. Je mozne toto prosim ověřit?
Dekuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (24. 08. 2021 14:07)

Dobrý den, frekvence WiFi, která je pro modely iRobot podporovaná, je 2,4GHz. na silnější frekvenci b udete mít problém s připojením, roboti jí prozatím nepodporují.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Monika (28. 06. 2021 11:54)
Dobrý deň, kúpila som si Roomba e5 mam ho 3 dní a často i hlási poruchu 6. Neviem nikde zistiť čo to znamená. Podotýkam, že to hlási aj keď je plne nabitý, nemá pred sebou žiadne prekážky, ostane stáť v strede miestnosti alebo to hlási hneď po tom ako vyjde z nabijacej základné. Ďakujem.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (28. 06. 2021 14:16)

Dobrý den, pokud robot hlásí chybu e6, zkontrolujte senzory ze spodní strany robota, zda nejsou zanesené. Dále se může jednat o zaseknutí na nerovném povrchu. Zde by stačilo robota pouze přesunout na rovný povrch. Robot může také rozpoznat tmavý povrch podlahy, který mu může dělat problém.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lucie (13. 06. 2021 13:56)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat v poslední době se stává že se zastaví kartáček co je na boku nevíte co s tím dělat?? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (14. 06. 2021 14:35)

Dobrý den, v případě, že se kartáček zastavuje a nepracuje správně, tak jej doporučíme odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním, případně vyzkoušet kartáček nový. Pokud toto nepomůže, tak doporučíme řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Michaela (10. 05. 2021 21:53)
Dobrý den, zvládá tento vysavač rozdělení místnosti pomocí magnetické pásky?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (11. 05. 2021 08:28)

Dobrý den, bohužel tento model magnetickou pásku nepodporuje. Jediná možnost virtuální zábrany je virtuální zeď Dual Mode.

Robotický vysavač iRobot Roomba 900
IVANA ČERMÁKOVÁ (07. 03. 2021 17:35)
dobrý den mám Robotický vysavač iRobot Roomba 900
jedno z pojezdových kol drhne a spatne se točí respektive uz moc ne vycistila jsem co bylo videt ale vice to nejde jak se rozebiraji kola čístí prostor kolem nich?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba 900
Lukáš (08. 03. 2021 10:19)

Dobrý den, kola rozebrat nijak nelze. Čištění se provádí jen takto z venčí. Pokud je robot ještě v záruce tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční poruchy se můžete obrátit na náš servis: [email protected] s popáním nového kola. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Tomas Albert (26. 02. 2021 18:05)
DObry den...chcem sa spytat vysavac pise ze ma signalizaciu plneho zasobnika ...ale nikdy mi nic nesignalizuje.....plus mam ios a videl som na jednom videu ze sa da pozriet stav jadra a zasobnika ale nikde to neviem najst
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (01. 03. 2021 08:16)

Dobrý den, model e5 nemá senzor plného zásobníku. Tímto senzorem je vybaven až vyšší model e6. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jiří (10. 01. 2021 17:54)
Dobrý den. Potřeboval bych vědět když tento vysavač přenesu do jiné místnosti než má nabíjecí stanici jestli ji vysaje a pak se vrátí na dané místo kde jsem ho spustil a jestli pozná že má vysátou celou místnost nebo jestli jede až do vybití baterie . Máme doma i7 a ta to umí, potřeboval bych pro rodiče, ale ty nevyužijí ovládání přes aplikaci, tak mi i7 přijde zbytečná. Spouštěli by ho vždy jen v jedné místnosti.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Zdeněk (11. 01. 2021 13:45)

Dobrý den,
jakmile přenesete robota do jiné místnosti je schopen ji bezpečně vysát. Robot jakmile vyhodnotí, že již pokryl celou plochu začne hledat dokovací stanici. Pokud ji v daném prostoru nemá, tak se zastaví. I když tento model nemá kamerový systém, tak v kombinace s dotykovým nárazníkem a infra senzory v přední části, je schopen se v prostoru detekovat, tak aby danou plochu pokryl. Některá místa Vám samozřejmě může přejed vícekrát.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Pepa (01. 12. 2020 06:50)
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak naučím vysavač znovu si načíst daný prostor (třeba při přemístění nábytku) vím, že se k tomuto účelu mačkala nějaká kombinace tlačítek na vysavači, ale už nevím jak to přesně bylo
děkuji za odpověď s pozdravem
Pepa Joza
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (01. 12. 2020 10:11)

Dobrý den, tento model nemá možnost ukládání map místností. Jedinou možností pro úklid daného prostoru by bylo spustit režim lokálního úklidu, nebo vysavači zamezit pohyb do dalších místností pomocí virtuální zdi.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Anna Bocianová (18. 11. 2020 22:15)
Dobrý den,
tento vysavač máme cca 1,5 roku, používáme ho na vysávání 3 místností s plochou cca 55 m2, využitelná plocha je cca 45m2. Postupem času se úklidová doba zkracuje (z původních cca 1,5 hod. na současnou cca 1 hod.) - rozsvítí se kontrolka vybité baterie, robot se vrátí do dobíjecí stanice. V aplikaci iRobot končí s výsledkem "Zrušeno". Zřejmě problém s baterií. Co s tím?
Děkuji za odpověď
A. Bocianová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (19. 11. 2020 09:28)

Dobrý den, snižování kapacity baterie je přirozený jev. Výrobce poskytuje garanci na zachování kapacity baterie 6 měsíců. Pokud robot již nezvládne úklid celé plochy, tak bude třeba úklid rozdělit do dvou spuštění, případně zakoupit novou baterii. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Frantisek Kalina (04. 08. 2020 16:42)
Dobrý den,
Robota máme půl roku a uklízí výborně. Bohužel poslední dobou se stává, že zajede do rohu a tam se točí dokola a tukne vždy do stejného místa zase se otočí dokola atd. Co s tím? Díky moc za radu
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (04. 08. 2020 16:51)

Dobrý den, zkontrolujte, zda není zablokované jedno z pojezdových kol, popřpíadě poklepejte na přední nárazník. Kdyby problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jan Horák (09. 07. 2020 11:27)
Dobrý den,chci se zeptat máme Roomba e5 když vysává jeden pokoj o ploše cca 25m2 tak ho nedokáže do končit musí se jet nabít může být problém v baterií máme ho cca 2 měsíce. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (09. 07. 2020 11:33)

Dobrý den, taková plocha by pro robota neměla být problém. Při plném nabtí robot zvládne většinou plochu kolem 100m2. Doporučili bychom robota zaslat ke kontrole do servisu

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jakub (24. 04. 2020 22:38)
Dobrý den, je možné u tohoto modelu sledovat v aplikaci mapu kde všude byl?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (26. 04. 2020 17:11)

Dobrý den, 

tento model možnost sledování v průběhu úklidu nemá. Celkový čas úklidu a plochu úklidu naleznete po dokončení úklidu v mobilní aplikaci v historii. Hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Gabriela Machalová (14. 03. 2020 10:21)
Dobrý den, jak zvládá vysávat koberce tmavé barvy? Máme šedo-černý koberec a starší model i robot Roomba to nezvládne, vždy se na černé ploše zastaví.
Děkuji vám za odpověď
Machalová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Katrin (14. 03. 2020 12:25)

Dobrý den, je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, a proto robot zastavuje. Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kdy tyto senzory budou odborně odpojeny, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že je ale zvýšená plocha, poschodí či schody, nedoporučujeme senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. Robota můžete k nám zavést osobně a nebo poslat, rádi Vám s tím pomůžeme. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jaroslav Bárta (23. 02. 2020 19:54)
Dobrý den, máme tento iRobot cca 14 dní - s úklidem jsem maximálně spokojen. Po celou dobu vysavač fungoval bez problému a po dokončení úkolu se vždy vrátil do stanice. Dnes se mi ale iRobot v průběhu vysávaní 2x vybil a skončil 2m od dobíjecí stanice. Máme byt 74 m2 a využíváme ho na cca na 50m2.
Umí iRobot rozpoznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož dnes se tak 2x nestalo - vybil se a zůstal tam. V předchozích dnech tomu tak nebylo a vždy zahlásil, že je úkol splněn a vrátil se domů.
Děkuji Vám za rady, s pozdravem, Bárta
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (24. 02. 2020 10:58)

Dobrý den, robot pozná, že je již slabá baterie a začne vyhledávat dobíjecí stanici. Je kolem stanice dostatečný prostor aby ji dokázal vyhledat? Doporučím vyzkoušet přemístění stanice na jiné místo, zda se tím nepovede problém vyřešit. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jaroslav Bárta (24. 02. 2020 14:53)
Dobrý den,
jak již jsme se zmiňoval v prvním příspěvku. Prvních 14 dní s tím neměl problém a včera hned dvakrát. Proto ten dotaz.
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (24. 02. 2020 14:58)

Rozumím, ale je těžké takto radit. Nejprve proto doporučím vyzkoušet změnu umístění stanice, zda se tím problém neodstraní, dále můžete vyzkoušet postavit robot před dobíjecí stanici a dát mu pokyn k zajetí zda vyhledá stanici bez problémů. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Marek (01. 02. 2020 11:41)
Dobrý den, zakoupil jsem u Vás tento vysavač. Vysává dobře (i když chaoticky). Jen mě zaráží, že nevidí černé nohy stolu (hranol 8x8 cm) a židlí a naráží do nich v plné rychlosti. Má to tak být nebo je to vada konkrétního vysavače?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (03. 02. 2020 13:12)

Dobrý den, s černým nábytkem může být problém a robot jej nemusí zaznamenat a dochází k většímu nárazu, protože robot před kontaktem nespomalí. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Michala (26. 01. 2020 17:46)
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat,zda se dá dokoupit k tomuto tipu dálkové ovládání. Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (27. 01. 2020 09:16)

Dobrý den, k tomuto modelu nelze zakoupit dálkové ovládání. Nastavit jej lze pouze přes mobilní aplikaci v telefonu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Michal Moravec (25. 01. 2020 13:22)
Dobrý den, je možné k tomuto robotu dokoupit druhou nabíjecí stanici, tak aby se vždy po úklidu zajel nabít do jedné nebo do druhé? Mohou tyto stanice pro robota fungovat zároveň?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Radek (25. 01. 2020 13:36)

Dobrý den, 

lze zakoupit druhou stanici a robota použít na obou. Jen je vždy nutné pro návrat do stanice aby robot vyjel z konkrétní stanice. Nelze učinit aby vyjel z jedné a vrátil se do druhé.  

Přejeme pěkný den.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Eva (21. 01. 2020 11:54)
Dobrý den, uvažuji o pořízení tohoto vysavače, nikde jsem však nedohledala informaci, zda je schopen zvládnout např nájezd z parket na koberec, nebo hrací podložku naší dcery (rozdíl výšek cca 1cm). Předem děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jan (21. 01. 2020 13:07)

Dobrý den, tentko konkrétní model si poradí s přehledem is  překážkami 16 - 17 mm, někdy i více. Záleží na rychlosti a úhlu nájezdu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jan Pohorský (05. 01. 2020 10:25)
Dobrý den, máme tento iRobot cca týden - s úklidem jsme maximálně spokojeni, ale iRobot má problém vrátit se na nabíječku. Máme RD a využíváme ho na cca 80m2.
1) Umí iRobot poznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož zatím se tak nechová - vybije se a zůstane tam.
2) Když jej pošlu do nabíjecí stanice tlačítkem "domu" (na telefonu, nebo přímo na robotovi), tak až po více jak 10 minutách dojede ke stanici. Já ale neodhadnu, kolik energie (popř. času) potřebuje na návrat - (v aplikaci je pouze ukazatel baterie, ale nejsou zde uvedena procenta stavu baterie).
3) Má iRobot vždy stejnou trasu (místnosti stejně po sobě), když vezmeme v potaz, že vyjíždí vždy ze stejného místa? Nebo tím, jak se různě odráží mění i trasu?
Děkuji Vám za rady, s pozdravem, JP.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (06. 01. 2020 15:26)

Dobrý den, tento model rozpozná, že mu dochází baterie, ale v případě členitého prostoru nemusí být schopen ji dohledat. Robot se při návratu pohybuje náhodně a čeká kdy zachytí signál nabíjecí stanice aby se mohl přiblířit a zejet dobít. Tento model se pohybuje nesystematicky a jezdí pokaždé po jiné trase, nemá žádnou funkci učení. Toto umí až modely s navigací za pomocí laseru nebo kamery. Pokud má robot problémy s vyhledáním nabíjecí stanice, tak doporučíme vyzkoušet jiné místo pro její umístění případně mu plochu rozdělit.

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
kamila (29. 12. 2019 08:30)
Dobry den,planujeme koupit vysavac. Hodne jsme slyseli o vysavacich co si zmapuji mistnosti a uklidi uplne vsude,jenze to uplne jina cenova kategorie. Jde nam o to ze mame RD a chceme ho vyuzivat spise nahore kde mame 4 pokoje a mame strach aby vubec dokazal vyjet z pokoje a nebloudil x hodin v jednom pokoji. Prosim poradte. Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Veronika (30. 12. 2019 12:30)

Dobrý den,
pokud Vám nevadí úklid dělit, lze využít i model Roomba e5, který poktyje cca 3 místnosti na jedno nabití. Pokud by jste chtěli celou plochu z řady Roomba doporučujeme podívat se na model 960. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jirka (12. 08. 2019 08:34)
Dobrý den, v popisu je uvedeno "•Mluví česky + aplikace v češtině". Proč mi tedy vysavač mluví anglicky? A jak ho mám naučit mluvit česky?
Děkuji za odpověď, pěkný den přeji
Jirka
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (12. 08. 2019 09:52)

Dobrý den, nastavení českého jazyka - řeči je možné provést v mobilní aplikaci. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jirka (12. 08. 2019 14:21)
Bezva, děkuji. Ale co když doma nemám Wi-Fi? Stačí, když si vezmu telefon i s vysavačem do práce (k Wi-Fi), tam se s ním nějakým způsobem v mobilní aplikaci spojím a nastavím češtinu? Doma to pak bude mluvit česky? Ne že bychom spolu vedli dlouhé hovory, ale když je tady ta možnost, tak ji chci využít.
Děkuji, s pozdravem Jirka
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (12. 08. 2019 14:22)

Dobrý den, ano takto češtinu nastavit lze. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina Hajná (05. 08. 2019 15:35)
Dobrý den je možno hepa filrt omýt proudem vody?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Lukáš (05. 08. 2019 16:03)

Dobrý den, ne HEPA filtr není možné namáčet, může dojít k poškození filtru nebo jeho účinosti. 

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jana (29. 04. 2019 08:56)
Dobrý den,
minulý týden jsem zakoupila tento vysavač. V vysáváním jsem maximálně spokojená.
Jenom nevím, jak nastavit tento vysavač tak, aby vysál všechny místnosti. Máme klasický panelákový byt 3 + 1, cca 70m2. Pokud mu dám povel k vysávání, vysaje pouze 1, maximálně 2 místnosti, vrátí se do základny a přehraje melodii, že má hotovo. Do těch nevysátých místností ho pak musím odnést.
Děkuji
Jana Teplá
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Zdeněk (29. 04. 2019 10:12)

Dobrý den,
Vámi uvedenou výměru by měl robot bez potíží zvládnout. Zde bude možná potíž v tom, že má robot ucpaný Hepa filtr a v tom případě může daný úklid ukončit. Doporučím tedy, vždy řádně očistit daný Hepa filtr. Pokud by i tak potíže přetrvávali, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Romana (23. 04. 2019 13:30)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné použít tento robotický vysavač i když máme záclony a závěsy. Ptám se proto, že to byla docela drahá investice a nechtěla bych, aby se poničily. Děkuji moc za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Zdeněk (23. 04. 2019 13:33)

Dobrý den,
ano určitě robota můžete bezpečně používat ikdyž máte záclony i závěsy. Robotovi toto nedělá potíž. Maximálně kdyby dané záclony a závěsy byly tak dlouhé, že by leželo třeba 10 cm jejich materiálnu na zemi. Zde by je robot najetím na ně a snahou vysávat i za nimi napínal, což by nebylo ideální, ale určitě nehrozí poškození. Ať už robota nebo záclon.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jan (10. 03. 2019 11:57)
Nedokážeme se jakkoliv dostat do plánovače. Propojení na wifi proběhne, ovládání ( zapnutí ) pomocí telefonu také, ale naplánovat úkoly ( úklid ) tak jako to šlo třeba přímo na vysavači Roomba 581 se nám nepodařilo. Jak na to? Kde je problém?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Zdeněk (11. 03. 2019 09:32)

Dobrý den,
časování se volí v samotné aplikaci klinutím na ikonu Časový plán. Zde si pak můžete nastavit samotné časy a dny, kdy má robot sám vyjíždět k úklidu.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
František Zacher (10. 02. 2019 18:10)
Dobrý den,
před několika dny jsem zakoupil tento robotický vysavač. Prozatím jsem s ním maximálně spokojený, Objevil se však jeden menší problém. V obývacím pokoji mám vlněný koberec s vyšším vlasem. Po vysávání obývacího pokoje se na koberci objevily "žmolky". Nejedná se o nečistoty, ale vlákna koberce. Domnívám se, že vysavač má vysoký sací výkon a tím se vlasy z koberce uvolňují. Je ale pravda, že koberec je zcela nový. Prosím o radu, zda bych měl přestat koberec vysávat, nebo zda nelze nějakým způsobem výkon vysavače při vysávání koberce upravit.
Děkuji za odpověď, s pozdravem
František Zacher
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Martina (11. 02. 2019 14:24)

Dobrý den, vysavač je možné používat na koberce spíše s nízkým vlasem či chlupem, maximálně do výšky 1,2 - 1,5 cm. Pokud je Váš koberec vyšší a má husté vlasy či chlupy, nedoporučujeme zde vysavač používat. Výkon vysavače nelze nijak snížit.


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba