Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 silver WiFi
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 black WiFi
- - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
- - Li-Ion baterie
- - Virtuální zeď Dual Mode v balení
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
dnes!
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Na dotaz
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver WiFi
Jitka Sobotková (01. 10. 2022 16:48)
Lukáš (03. 10. 2022 09:21)
Dobrý den, pokud ani s novou baterií robot nefunguje správně, tak bude třeba řešit servisní kontrolou.
Andrea (21. 09. 2022 14:26)
Martina (21. 09. 2022 14:27)
Dobrý den, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě stanici umístěte na jiné místo, nejlépe do otevřeného prostoru.
Gabriela Zápotocká (08. 07. 2022 11:57)
Martina (08. 07. 2022 13:14)
Dobrý den, český jazyk nastavíte v mobilní aplikaci v nastavení jazyka.
Filip (21. 03. 2022 14:55)
Robotický vysavač máme v 2+1 přibližně 50m2. Vysavač vysává velmi dobře i se zvířecími chlupy si poradí obstojně, ale trápí mě jedna věc.
Vysavač cca z 15 úklidů vysaje cca 5krát tak že v aplikaci se mi ukáže Stav Dokončeno a 10krát stav Zrušeno. Může to být že je vysavač moc vybitý a už se musí vrátit zpět na dokovací stanici? Nebo by to mohl být jiný problém. Vysávací cykli trvají přibližně od 1:33 hodiny až po 1:45 hodiny.
Děkuji za odpověď
Martina (21. 03. 2022 15:08)
Dobrý den, pokud se Vám v mobilní aplikaci zobrazuje stav Zrušeno, může se jednat o určitou překážku v cestě při úklidu robotického vysavače, se kterou si robot bohužel neporadí, a proto úklid pravděpodobně nedokončí. Nebo se může jednat o přenášení robota na jiné místo. V případě, že by se robot v průběhu úklidu vybil, je schopen automaticky si vyhledat dobíjecí stanici a jede se dobít.
Filip (21. 03. 2022 15:28)
Jelikož mámě vysavač teprve krátkou dobu, tak se snažíme vysavači prostor vyklid o přebytečné překážky typu židle u jídelního stolu, konferenční stolek přisouváme ke gauči atd. Robot jezdí po celem bytě absolutně sám bez přenášení. Během vysávání vysavač navštíví všechny prostory bytu, jen se mi někdy zdá že jezdí chaotický sem a tam. Cca po hodině a půl se rozbliká kontrolka návratu do stanice a oranžová kontrolka stavu baterie. Po nabití baterie vysavač již nepokračuje.
Filip (21. 03. 2022 15:27)
Jelikož mámě vysavač teprve krátkou dobu, tak se snažíme vysavači prostor vyklid o přebytečné překážky typu židle u jídelního stolu, konferenční stolek přisouváme ke gauči atd. Robot jezdí po celem bytě absolutně sám bez přenášení. Během vysávání vysavač navštíví všechny prostory bytu, jen se mi někdy zdá že jezdí chaotický sem a tam. Cca po hodině a půl se rozbliká kontrolka návratu do stanice a oranžová kontrolka stavu baterie. Po nabití baterie vysavač již nepokračuje.
Martina (21. 03. 2022 15:38)
Dobrý den, jakmile robot vyhodnotí, že je úklid dokončen, vylhedává si stanici a jede se dobít. Pomocí senzorů, kterými je robot vybaven, může v průběhu úklidu robot změnit i směr, pokud zazmanená větší výskyt nečistot, zdržuje se na tomto místě déle.
Mirek (15. 02. 2022 10:25)
Lukáš (15. 02. 2022 10:26)
Dobrý den, tento model určitě můžeme na koberce doporučit. Účinnost na koberci je daleko lepší než s klasickými kartáči.
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 11:15)
Mám robota od vánoc 2021.Stáhla jsem si aplikaci do mobilu a fungovala tak možna 14dní.Aplikaci jsem odinstalovala anainstalovala znovu,ale už se robot nechytl.Stojí hned vedle wifi připojení takže tím to není.Mohu poprosit o pomoc.Děkuji Žáková
Martina (18. 01. 2022 11:17)
Dobrý den, pokud byl proveden reinstall aplikace, je nutné provést nové párování robota. Pokud se Vám opětovné párování nedaří, poradili bychom vyzkoušet párování na jiném mobilním telefonu. Zkontrolujte frekvenci WiFi, která musí být 2,4GHz.
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 14:17)
Lukáš (18. 01. 2022 14:24)
Dobrý den, v případě, že se Vám připojení opakovaně nedaří, tak bychom doporučili kontaktovat přímo irobot: [email protected]
Jindřiška Žákova (18. 01. 2022 15:09)
Tereza (24. 10. 2021 12:14)
Lukáš (25. 10. 2021 08:39)
Dobrý den, tento model lze ovládat na dálku za pomocí aplikace v mobilním telefonu a připojení robota na domácí wifi. Dálkové ovládání jako takové tento model nemá.
Martin (17. 10. 2021 19:54)
Martina (18. 10. 2021 10:17)
Dobrý den, v tomto případě se může jednat o nízkou kapacitu baterie. Dle používání a pravidelného dobíjení kapacita baterie samozřejmě časem klesá a robot není schopen jedzit delší dobu, doby úklidu se tam zkracují a poté může nastat i problém s nabíjením baterie. Dále bychom poradili zkontrolovat dobíjecí kontakt yna robotovi i na stanici, zda nejsou zaneseé nějakou nečistotou, ve většině případů je toto hlavní příčinou špatného dobíjení.
Pavla Kabelkova (24. 08. 2021 13:56)
Dekuji.
Martina (24. 08. 2021 14:07)
Dobrý den, frekvence WiFi, která je pro modely iRobot podporovaná, je 2,4GHz. na silnější frekvenci b udete mít problém s připojením, roboti jí prozatím nepodporují.
Monika (28. 06. 2021 11:54)
Martina (28. 06. 2021 14:16)
Dobrý den, pokud robot hlásí chybu e6, zkontrolujte senzory ze spodní strany robota, zda nejsou zanesené. Dále se může jednat o zaseknutí na nerovném povrchu. Zde by stačilo robota pouze přesunout na rovný povrch. Robot může také rozpoznat tmavý povrch podlahy, který mu může dělat problém.
Lucie (13. 06. 2021 13:56)
Lukáš (14. 06. 2021 14:35)
Dobrý den, v případě, že se kartáček zastavuje a nepracuje správně, tak jej doporučíme odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním, případně vyzkoušet kartáček nový. Pokud toto nepomůže, tak doporučíme řešit reklamací vysavače.
Michaela (10. 05. 2021 21:53)
Lukáš (11. 05. 2021 08:28)
Dobrý den, bohužel tento model magnetickou pásku nepodporuje. Jediná možnost virtuální zábrany je virtuální zeď Dual Mode.
IVANA ČERMÁKOVÁ (07. 03. 2021 17:35)
jedno z pojezdových kol drhne a spatne se točí respektive uz moc ne vycistila jsem co bylo videt ale vice to nejde jak se rozebiraji kola čístí prostor kolem nich?
Lukáš (08. 03. 2021 10:19)
Dobrý den, kola rozebrat nijak nelze. Čištění se provádí jen takto z venčí. Pokud je robot ještě v záruce tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční poruchy se můžete obrátit na náš servis: [email protected] s popáním nového kola.
Tomas Albert (26. 02. 2021 18:05)
Lukáš (01. 03. 2021 08:16)
Dobrý den, model e5 nemá senzor plného zásobníku. Tímto senzorem je vybaven až vyšší model e6.
Jiří (10. 01. 2021 17:54)
Zdeněk (11. 01. 2021 13:45)
Dobrý den,
jakmile přenesete robota do jiné místnosti je schopen ji bezpečně vysát. Robot jakmile vyhodnotí, že již pokryl celou plochu začne hledat dokovací stanici. Pokud ji v daném prostoru nemá, tak se zastaví. I když tento model nemá kamerový systém, tak v kombinace s dotykovým nárazníkem a infra senzory v přední části, je schopen se v prostoru detekovat, tak aby danou plochu pokryl. Některá místa Vám samozřejmě může přejed vícekrát.
Přejeme hezký den
Pepa (01. 12. 2020 06:50)
děkuji za odpověď s pozdravem
Pepa Joza
Martina (01. 12. 2020 10:11)
Dobrý den, tento model nemá možnost ukládání map místností. Jedinou možností pro úklid daného prostoru by bylo spustit režim lokálního úklidu, nebo vysavači zamezit pohyb do dalších místností pomocí virtuální zdi.
Anna Bocianová (18. 11. 2020 22:15)
tento vysavač máme cca 1,5 roku, používáme ho na vysávání 3 místností s plochou cca 55 m2, využitelná plocha je cca 45m2. Postupem času se úklidová doba zkracuje (z původních cca 1,5 hod. na současnou cca 1 hod.) - rozsvítí se kontrolka vybité baterie, robot se vrátí do dobíjecí stanice. V aplikaci iRobot končí s výsledkem "Zrušeno". Zřejmě problém s baterií. Co s tím?
Děkuji za odpověď
A. Bocianová
Lukáš (19. 11. 2020 09:28)
Dobrý den, snižování kapacity baterie je přirozený jev. Výrobce poskytuje garanci na zachování kapacity baterie 6 měsíců. Pokud robot již nezvládne úklid celé plochy, tak bude třeba úklid rozdělit do dvou spuštění, případně zakoupit novou baterii.
Frantisek Kalina (04. 08. 2020 16:42)
Robota máme půl roku a uklízí výborně. Bohužel poslední dobou se stává, že zajede do rohu a tam se točí dokola a tukne vždy do stejného místa zase se otočí dokola atd. Co s tím? Díky moc za radu
Martina (04. 08. 2020 16:51)
Dobrý den, zkontrolujte, zda není zablokované jedno z pojezdových kol, popřpíadě poklepejte na přední nárazník. Kdyby problémy přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis.
Jan Horák (09. 07. 2020 11:27)
Martina (09. 07. 2020 11:33)
Dobrý den, taková plocha by pro robota neměla být problém. Při plném nabtí robot zvládne většinou plochu kolem 100m2. Doporučili bychom robota zaslat ke kontrole do servisu
Jakub (24. 04. 2020 22:38)
Děkuji
Martina (26. 04. 2020 17:11)
Dobrý den,
tento model možnost sledování v průběhu úklidu nemá. Celkový čas úklidu a plochu úklidu naleznete po dokončení úklidu v mobilní aplikaci v historii. Hezký den
Gabriela Machalová (14. 03. 2020 10:21)
Děkuji vám za odpověď
Machalová
Katrin (14. 03. 2020 12:25)
Dobrý den, je to přesně jak píšete, černá barva způsobuje sepnutí pádových senzorů, a proto robot zastavuje. Deaktivace je možná pouze v servisním středisku, kdy tyto senzory budou odborně odpojeny, opětovné aktivování je možné pouze výměnou opět v servisu za nové. V případě, že je ale zvýšená plocha, poschodí či schody, nedoporučujeme senzory odpojovat, jedná se o bezpečnostní prvek robota a hrozí pád. Robota můžete k nám zavést osobně a nebo poslat, rádi Vám s tím pomůžeme. Krásný den
Jaroslav Bárta (23. 02. 2020 19:54)
Umí iRobot rozpoznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož dnes se tak 2x nestalo - vybil se a zůstal tam. V předchozích dnech tomu tak nebylo a vždy zahlásil, že je úkol splněn a vrátil se domů.
Děkuji Vám za rady, s pozdravem, Bárta
Lukáš (24. 02. 2020 10:58)
Dobrý den, robot pozná, že je již slabá baterie a začne vyhledávat dobíjecí stanici. Je kolem stanice dostatečný prostor aby ji dokázal vyhledat? Doporučím vyzkoušet přemístění stanice na jiné místo, zda se tím nepovede problém vyřešit.
Jaroslav Bárta (24. 02. 2020 14:53)
jak již jsme se zmiňoval v prvním příspěvku. Prvních 14 dní s tím neměl problém a včera hned dvakrát. Proto ten dotaz.
Děkuji
Lukáš (24. 02. 2020 14:58)
Rozumím, ale je těžké takto radit. Nejprve proto doporučím vyzkoušet změnu umístění stanice, zda se tím problém neodstraní, dále můžete vyzkoušet postavit robot před dobíjecí stanici a dát mu pokyn k zajetí zda vyhledá stanici bez problémů.
Marek (01. 02. 2020 11:41)
Lukáš (03. 02. 2020 13:12)
Dobrý den, s černým nábytkem může být problém a robot jej nemusí zaznamenat a dochází k většímu nárazu, protože robot před kontaktem nespomalí.
Michala (26. 01. 2020 17:46)
Lukáš (27. 01. 2020 09:16)
Dobrý den, k tomuto modelu nelze zakoupit dálkové ovládání. Nastavit jej lze pouze přes mobilní aplikaci v telefonu.
Michal Moravec (25. 01. 2020 13:22)
Radek (25. 01. 2020 13:36)
Dobrý den,
lze zakoupit druhou stanici a robota použít na obou. Jen je vždy nutné pro návrat do stanice aby robot vyjel z konkrétní stanice. Nelze učinit aby vyjel z jedné a vrátil se do druhé.
Přejeme pěkný den.
Eva (21. 01. 2020 11:54)
Jan (21. 01. 2020 13:07)
Dobrý den, tentko konkrétní model si poradí s přehledem is překážkami 16 - 17 mm, někdy i více. Záleží na rychlosti a úhlu nájezdu.
Jan Pohorský (05. 01. 2020 10:25)
1) Umí iRobot poznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož zatím se tak nechová - vybije se a zůstane tam.
2) Když jej pošlu do nabíjecí stanice tlačítkem "domu" (na telefonu, nebo přímo na robotovi), tak až po více jak 10 minutách dojede ke stanici. Já ale neodhadnu, kolik energie (popř. času) potřebuje na návrat - (v aplikaci je pouze ukazatel baterie, ale nejsou zde uvedena procenta stavu baterie).
3) Má iRobot vždy stejnou trasu (místnosti stejně po sobě), když vezmeme v potaz, že vyjíždí vždy ze stejného místa? Nebo tím, jak se různě odráží mění i trasu?
Děkuji Vám za rady, s pozdravem, JP.
Lukáš (06. 01. 2020 15:26)
Dobrý den, tento model rozpozná, že mu dochází baterie, ale v případě členitého prostoru nemusí být schopen ji dohledat. Robot se při návratu pohybuje náhodně a čeká kdy zachytí signál nabíjecí stanice aby se mohl přiblířit a zejet dobít. Tento model se pohybuje nesystematicky a jezdí pokaždé po jiné trase, nemá žádnou funkci učení. Toto umí až modely s navigací za pomocí laseru nebo kamery. Pokud má robot problémy s vyhledáním nabíjecí stanice, tak doporučíme vyzkoušet jiné místo pro její umístění případně mu plochu rozdělit.
kamila (29. 12. 2019 08:30)
Veronika (30. 12. 2019 12:30)
Dobrý den,
pokud Vám nevadí úklid dělit, lze využít i model Roomba e5, který poktyje cca 3 místnosti na jedno nabití. Pokud by jste chtěli celou plochu z řady Roomba doporučujeme podívat se na model 960. Krásný den
Jirka (12. 08. 2019 08:34)
Děkuji za odpověď, pěkný den přeji
Jirka
Lukáš (12. 08. 2019 09:52)
Dobrý den, nastavení českého jazyka - řeči je možné provést v mobilní aplikaci.
Jirka (12. 08. 2019 14:21)
Děkuji, s pozdravem Jirka
Lukáš (12. 08. 2019 14:22)
Dobrý den, ano takto češtinu nastavit lze.
Martina Hajná (05. 08. 2019 15:35)
Lukáš (05. 08. 2019 16:03)
Dobrý den, ne HEPA filtr není možné namáčet, může dojít k poškození filtru nebo jeho účinosti.
Jana (29. 04. 2019 08:56)
minulý týden jsem zakoupila tento vysavač. V vysáváním jsem maximálně spokojená.
Jenom nevím, jak nastavit tento vysavač tak, aby vysál všechny místnosti. Máme klasický panelákový byt 3 + 1, cca 70m2. Pokud mu dám povel k vysávání, vysaje pouze 1, maximálně 2 místnosti, vrátí se do základny a přehraje melodii, že má hotovo. Do těch nevysátých místností ho pak musím odnést.
Děkuji
Jana Teplá
Zdeněk (29. 04. 2019 10:12)
Dobrý den,
Vámi uvedenou výměru by měl robot bez potíží zvládnout. Zde bude možná potíž v tom, že má robot ucpaný Hepa filtr a v tom případě může daný úklid ukončit. Doporučím tedy, vždy řádně očistit daný Hepa filtr. Pokud by i tak potíže přetrvávali, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Romana (23. 04. 2019 13:30)
chtěla bych se zeptat, zda je možné použít tento robotický vysavač i když máme záclony a závěsy. Ptám se proto, že to byla docela drahá investice a nechtěla bych, aby se poničily. Děkuji moc za odpověď.
Zdeněk (23. 04. 2019 13:33)
Dobrý den,
ano určitě robota můžete bezpečně používat ikdyž máte záclony i závěsy. Robotovi toto nedělá potíž. Maximálně kdyby dané záclony a závěsy byly tak dlouhé, že by leželo třeba 10 cm jejich materiálnu na zemi. Zde by je robot najetím na ně a snahou vysávat i za nimi napínal, což by nebylo ideální, ale určitě nehrozí poškození. Ať už robota nebo záclon.
Přejeme hezký den
Jan (10. 03. 2019 11:57)
Zdeněk (11. 03. 2019 09:32)
Dobrý den,
časování se volí v samotné aplikaci klinutím na ikonu Časový plán. Zde si pak můžete nastavit samotné časy a dny, kdy má robot sám vyjíždět k úklidu.
Přejeme hezký den
František Zacher (10. 02. 2019 18:10)
před několika dny jsem zakoupil tento robotický vysavač. Prozatím jsem s ním maximálně spokojený, Objevil se však jeden menší problém. V obývacím pokoji mám vlněný koberec s vyšším vlasem. Po vysávání obývacího pokoje se na koberci objevily "žmolky". Nejedná se o nečistoty, ale vlákna koberce. Domnívám se, že vysavač má vysoký sací výkon a tím se vlasy z koberce uvolňují. Je ale pravda, že koberec je zcela nový. Prosím o radu, zda bych měl přestat koberec vysávat, nebo zda nelze nějakým způsobem výkon vysavače při vysávání koberce upravit.
Děkuji za odpověď, s pozdravem
František Zacher
Martina (11. 02. 2019 14:24)
Dobrý den, vysavač je možné používat na koberce spíše s nízkým vlasem či chlupem, maximálně do výšky 1,2 - 1,5 cm. Pokud je Váš koberec vyšší a má husté vlasy či chlupy, nedoporučujeme zde vysavač používat. Výkon vysavače nelze nijak snížit.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.