DOPRAVA-nad5000-right
DOPRAVA-nad5000-left

Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver

Barva: Silver
12 890 Kč
10 652,9 Kč bez DPH

SKLADEM > 5 ks Odešleme dnes
Prodejna Praha: 5 ks ihned k odběru
Prodejna Brno: 3 ks ihned k odběru
Prodejna Náchod: 0 ks skladem
Doprava ZDARMA
Doručení do 24 HODIN
Záruka: 24 měsíců
Kód: 102356

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi

S nejmodernějším vysavačem iRobot Roomba i7 vstoupí do vaší domácnosti vrchol současné robotiky. Díky unikátnímu systému navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint se dokonale zorientuje v prostoru a zvolí vždy nejlepší techniku úklidu. Roomba i7 tak dokáže uklidit jakkoli velké prostory. Přelomovým milníkem značky iRobot je pak geniální funkce automatického vysypávání sběrného koše.

iRobot prodejce

Hlavní přednosti Roomby i7

  • Systém proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect
  • Indikace plného koše
  • Omyvatelný sběrný koš
  • Nabíjení během úklidu
  • Li-Ion baterie
  • Komunikace v českém jazyce
  • Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint
  • Neomezená velikost uklízené plochy
  • Prémiový třístupňový čisticí systém AeroForce
  • Rozšířené ovládání přes aplikaci iRobot HOME
  • Inteligentní plánování úklidu
  • Mluví česky + aplikace v češtině
 

Klíčové funkce iRobot Roomba i7

Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint
Nejvyspělejší navigace iAdapt 3.0 lehce zvládne dokonalý úklid prostoru s neomezenou velikostí. Roomba i7 disponuje kamerou, jejímž prostřednictvím rozpoznává překážky, jednotlivé druhy nábytku a podle toho zvolí nejlepší způsob úklidu. Díky inteligentnímu mapování Imprint se Roomba naučí rozeznat jednotlivé místnosti, a vy si tak můžete zvolit konkrétní prostory, kdy a kde má robot uklízet. Roomba i7 si nejprve pečlivě zmapuje vámi svěřený prostor. Jakmile mapu uloží do aplikace, můžete si sami nastavit hranice jednotlivých místností a následně je pojmenovat. Máte tak absolutní kontrolu nad tím, kde má robot zrovna uklízet. Robot je schopen uložit až 10 různých map.

iRobot Roomba i7 silver

S mobilní aplikací iRobot HOME zvládnete úklid prakticky odkudkoli
Svého robota můžete pohodlně ovládat prostřednictvím chytrého telefonu nebo tabletu například z práce nebo z dovolené. Stačí jednoduše stisknout tlačítko CLEAN a pustí se do práce. Aplikace iRobot HOME vám nabízí i celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací v českém jazyce.

iRobot Roomba i7 app iRobot HOME

Plánování úklidu
Díky technologii Imprint můžete nastavit časový plán úklidu pro jednotlivé místnosti dle vašich potřeb.

Dvojitý úklid
Roomba všechny plochy uklidí dvakrát. Důkladnější úklid oceníte především v domácnostech s malými dětmi nebo domácími zvířaty.

Prémiový třístupňový čisticí systém AeroForce
iRobot Roomba i7 je vybavena patentovaným třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče. Tím dochází k  mimořádné akceleraci vzduchu a v kombinaci s vysoce účinným motorem se sací výkon zvyšuje až na desetinásobek.

1.    Rotující boční kartáček
Boční kartáček robota dokonale vyčistí místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná zákoutí.

2.    Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce
Patentovaný systém dvou proti sobě rotujících gumových kartáčů se speciálními lamelami sbírají nečistoty ze všech druhů tvrdých podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce a následně jejich sběru.

3.    Výkonný sací motor
Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor a o filtraci vzduchu se postará vysoce efektivní filtr AeroForce.

iRobot Roomba i7 silver

Funkce nabíjení během úklidu
Roomba i7 si chytře hlídá stav baterie, a je-li to zapotřebí, sama zamíří do nabíjecí stanice. Po nabití pokračuje v úklidu přesně tam, kde skončila, dokud není její práce hotova.

Senzory proti pádu ze schodů
Senzory umístěné na spodní části robota bezpečně rozeznají volný prostor pod sebou, a tím zcela vyloučí možnost pádu ze schodů nebo jiných vyvýšených míst.

iRobot Roomba i7 7150 silver

Systém proti zamotání do kabelů
iRobot myslí na běžnou domácnost, proto své robotické vysavače vybavil funkcí, která zabraňuje zamotání do kabelů či třásní od koberce.

Omyvatelný sběrný koš AeroForce
Roomba disponuje omyvatelným sběrným košem a jeho údržba je tak mnohem jednodušší.

iRobot Roomba e5 silver sběrný koš
Program SPOT – ideální řešení pro lokální úklid
Velmi praktický program SPOT pošle vaši lopatku a smetáček do muzea. Po ruční aktivaci robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m², například když se vám v kuchyni vysype cukr nebo když chcete pohodlně uklidit zádveří.

Nárazník se zpomaleným dotykem
Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.

Srovnání modelů iRobot

srovnání modelů iRobot

Technická specifikace:

  • Model: iRobot Roomba i7 (i715040) Medium Silver
  • Barva: stříbrná
  • Navigace: iAdapt 3.0
  • Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
  • Baterie: Li-Ion
  • Kapacita baterie: 1800 mAh
  • Doba nabíjení: 1,5 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 339 x 92 mm
  • Hmotnost: 3,4 Kg
  • Hlučnost: < 58 dB
  • Detekce nečistot: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Mobilní aplikace: iRobot HOME
  • Čeština: ano

Obsah balení:

  • 1x iRobot Roomba i7 (součástí je i baterie Li-Ion)
  • 1x Nabíjecí základna
  • 1x Náhradní HEPA filtr
  • 1x Náhradní boční kartáček
  • 1x Uživatelský CZ manuál

Fotogalerie Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver

Videa Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver

Příslušenství Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver

Ke stažení Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver

Momentálně není nic ke stažení.

Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver


Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Milada (29. 03. 2024 08:32)
Vysavač vysává bez přerušení až do úplného vybití, bez ohledu na to, že už je dávno čisto. Nehlásí konec práce a jede dokud není baterie zcela vybírá. Čím to může být, prosím? Vyčištěný je, kontakty na vysavači i stanici také, zkoušela jsem i restart... Bez výsledku. Děkuji za jakékoli info.
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Milada (29. 03. 2024 08:30)
Vysavač vysává bez přerušení až do úplného vybití, bez ohledu na to, že už je dávno čisto. Nehlásí konec práce a jede dokud není baterie zcela vybírá. Čím to může být, prosím? Vyčištěný je, kontakty na vysavači i stanici také, zkoušela jsem i restart... Bez výsledku. Děkuji za jakékoli info.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Veronika (02. 04. 2024 15:11)

Dobrý den,
pokud máte vyčištěné i snímače znečištění, doporučujeme provést tvrdý reset vyndáním baterie cca na 1/2 hodiny, Pokud ani to nepomůže, doporučujeme se obrátit přímo na autorizovaný servis iRobot. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Anna (19. 03. 2024 21:21)
Dobrý den, jaký sací výkon (Pa) má vysavač?
pozná vysavač mokrou plochu? např v kuchyni loužička vody na zemi - objede ji nebo přejede? pokud přejede neuškodí mu to? děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Filipe (20. 03. 2024 16:12)

Dobrý den,děkujeme za Váš dotaz. Sací výkon iRobot u tohoto modelu neudává, ale můžeme Vás ujistit, že je víc než dostatečný na kvalitní úklid domácnosti. Mokrým místům se bohužel nevyhne. Rozhodně nedoporučujeme jej pouštět v prostoru, kde hrozí, že by vysavač vysál tekutinu.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Hercoková Karolína (27. 02. 2024 09:45)
Dobrý den,
po cca 3 měsíčním bezproblémovém chodu, se vysavač nyní nedokáže spárovat s aplikací. Vysavač jsme odeslali do servisu, kde nebyla shledaná žádná závada. Zkusili jsme vysavač připojit i přes jinou Wifi, stejně nefunguje. Můžete poradit co s tím ? Děkuji předem
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7
Katrin (28. 02. 2024 12:46)

Dobrý den, při párování je nutné být připojený na Wi-Fi o frekvenci 2,4GHz a v telefonu mít vyplá mobilní data. V případě že potíže přetrvávají kontaktujte nás. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Standa (11. 02. 2024 10:03)
Zdravím, vše funguje jak má až na situaci, když vjede do nabíjecí základny a opravdu jen nabíjí, tak je slyšet v absolutním tichu pravidelný rychlý tikot v nabíječce. Byly v pulzním zdroji vyměněny el.kondenzátory a stále. Nemáte zkušenosti .... po nabití vše OK.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (12. 02. 2024 10:00)

Dobrý den, s tímto bohužel zkušenost nemáme. Doporučíme zkusit případně kontaktovat přímo iRobot: [email protected]

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Petr (25. 01. 2024 20:07)
Máme iRobot Roomba i7 a chtěli bychom si ulehčit přípravu jídelny před úklidem. Uprostřed místnosti se nachází jídelní stůl se šesti židlemi, mezi jejichž nohami robot neprojede a před úklidem je musíme odnést do vedlejší místnosti. Pokud židle necháme pod stolem, robot do nich v plné rychlosti naráží, což mu asi příliš nesvědčí. Napadlo mě vyznačit kolem stolu se židlemi zakázanou zónu, nechat jídelnu uklidit a v dalším kroku židle pouze odsunout od stolu, vyznačit pod stolem zónu úklidu a nechat uklidit jen pod stolem. To ovšem nefunguje - zakázaná zóna zřejmě platí i pro zónu úklidu, která ji překrývá. Robot pod stůl vůbec nevjede nebo se dokonce zablokuje a hlásí chybu 25.
Prosím o radu, jak provádět úklid jídelny bez pracného přenášení židlí do jiné místnosti. Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (26. 01. 2024 08:23)

Dobrý den, nastavení zakázané zóny by mělo fungovat pouze v době kdy je v aplikaci nastaveno. Doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected] a zaslat jim i screeny z aplikace a popsat jak máte zóny nastavené a jak se robot v tomto případě chová. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Maros (07. 01. 2024 21:23)
Dobrý deň, nechce mi spojit rombb s aplikaciou irobot. Hlasi chybu c510. Romba sa nabija a po manualnom spusteni aj vysava. Ked je romba na stanici svieti slabsie biely kruzok. Mam aktualizovany mobil.neviete v vom by mohol byt problem? Do teraz bez problemovlen z nicoho nic mi ju nechce spojit…
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Jan (20. 01. 2024 16:05)
Dobry den,problem mam take musel byt spatna autualizace.Reset nepomaha.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (08. 01. 2024 13:27)

Dobrý den, doporučím provést reset robota a zkusit jej znovu připojit do aplikace. Pokud by se nepovedlo, takto problém odstranit, tak prosím kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Miroslav Herzan (30. 12. 2023 18:04)
Dobrý den, vysavač začal mít velký problém s přejetím prahu výšky do 10mm. Kde může být problém. Děkuji za zaslání Vašeho názoru. Je v provozu od 30.12.2021
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (04. 01. 2024 08:15)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat dezén kol. Pokud se robot pohybuje pravidelně přes překážky, tak je možné, že bude dezén kol sjetý a robot se pak nemusí pohybovat správně. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7+
Pavla (22. 11. 2023 11:06)
Dobrý den robot mi hlásí chybu c510. Vše vyčištěno , nabito. Vysaje a opět naskočí hláška o nepřipojení o kontrolu na nabíjecí stanici a že se nabíjí. Jednou je v pořádku na stanici nabíjí se a z toho se nenabíjí.
Je zakoupen 04/2023.
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Iveta (06. 01. 2024 17:42)
Mám podobný problem
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Jarka Faistlová (08. 01. 2024 11:48)
Máme to stejně - na servisu nic nezjistili ?! Když mám štěstí, funguje 2 dny po sobě, jinak denně restart, případně celé nové nastavení vysavače. Jsem opravdu zklamaná, vysavač o 11 tis levnější funguje bez problému :-(
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Radek Tribuček (22. 11. 2023 15:18)
Dnes to samé.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7+
Lukáš (22. 11. 2023 11:12)

Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Ramon Herman (12. 11. 2023 20:17)
Dobrý den, po výměně rotačních kartáčů je vysavač hlučnější, jakoby v něm rachtalo
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Erik Susanyi (20. 11. 2023 19:06)
Stejný problém. Po vyměně kartáčů rachtavý zvuk , kartáče byli neorigoš z Činy, takže objednávám originál a dám vědět.
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Erik Susanyi (22. 11. 2023 20:38)
tak po vyjměně na originál rachtání přestalo.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (13. 11. 2023 10:48)

Dobrý den, byly použity originální náhradní kartáče? 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Jiří Baroch (10. 12. 2023 16:23)
Dobrý den, dnes jsem vyměnil kartáče (originální ze sady náhradních dílů) a hrozný rachtavý zvuk. Když vrátím staré kartáče, tak vše v pořádku. Co s tím? Děkuju za reakci
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (11. 12. 2023 11:40)

Dobrý den, zvýšená hlučnost po výměně válců je normální. Nové válce se časem opotřebují ("změknou") a hlučnost se opět sníží.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Radek (25. 10. 2023 08:29)
Dobrý den, nemohu se přihlásit k robotovi hlásí chybu C510. Prosím o radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (25. 10. 2023 08:46)

Dobrý den, doporučím provést reset robota a zkusit jej znovu připojit do aplikace. Pokud by se nepovedlo, takto problém odstranit, tak prosím kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Romana (15. 10. 2023 14:59)
Dobrý den,
vysavač po dvou letech používání dokáže sebrat jen prach a vlasy - drobky a jiné nečistoty přejíždí a nedokáže je vysát. Po jeho úklidu vypadá podlaha jako předtím, jen drobky jsou na jiných místech :)
Kartáče měníme pravidelně, nyní jsou úplně všechny nové (i když být ještě nemusely), bohužel nepomáhá nic. Co dále dělat?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (16. 10. 2023 10:01)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda se rotační kartáče otáčejí. Dá se zkontrolovat třeba na skleněné ploše. Dle popisu se zřejmě kartáče neotáčejí a bude třeba řešit servisní opravou

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Daniel Zářický (12. 10. 2023 20:28)
Roomba neustále svítí nebo bliká bílé kolem tlačítka clean. Vždy se rozsvítí a později začne blikat. Po nějaké době cca 2-5 min zhasne a po asi 5 min vše zopakuje. Podle aplikace je nabitý. Zkusili jsme vyčistit kontakty i úplně vybít a znovu nabít. Nic nepomohlo.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (13. 10. 2023 09:06)

Dobrý den,
blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Nastavení robota – Stavové kontrolky.
 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Pavel (21. 08. 2023 12:21)
Dobrý den,
robot na 100m2 dvakrát nabíjí. Úklid tak trvá nepřiměřeně Třeba i 6 hodin. Předchozí Roomba 680 to zvládla za 1,5 hodiny na jedno nabití úplně s přehledem. Přitom je nastaveno jedno projetí. Měl jsem nastavený mop za dvě hodiny po zahájení úklidu vysavače a v pohodě se vystřídali. Teď ani náhodou. Je k robotu náhradní baterie aspoň 3000 mAh? Nebo se musím smířit s tím, že je I7 špatný robot?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Veronika (23. 08. 2023 21:40)

Dobrý den,
model i7 je rozhodně výkonnější, a především efektivnější model v úklidu díky kameře než starší řada 600, která vysávala více chaoticky a pokryla menší plochy. To že by robot nezvládl pokrýt uváděnou plochu lépe, než starý model bez kamery je velmi zvláštní. Zde bychom doporučili robota spojit s aplikací v chytrém telefonu a zjistit dle pohybu na mapě, kde je problém. Kapacita baterie je u většiny nových modelů iRobot pouze 1800mAh, jelikož robot vysává systematicky a najede na stejné ploše méně metrů a díky opakované funkci dobití, pokryje celý prostor. Pokud by se problém s pokrytím opakoval doporučujeme nechat robota odborně prohlédnout v servisu. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Pavel (25. 08. 2023 12:50)
V tom případě mám vadný výrobek. Dnes už vysává 5,5 hodiny plochu 85 metrů. Už se 2x nabíjel. Robot mám samozřejmě spojený s aplikací v mobilu. Detekuje cca na polovině plochy nečistoty, což nechápu, z podlahy by se dalo jíst. Starý model uklidil perfektně do dvou hodin. Robot vysává systematicky tak, že se motá bez jakéhokoliv smyslu, přejíždí z místnosti do místnosti a zase zpátky... Špatná, opravdu špatná volba.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Veronika (25. 08. 2023 16:28)

Dobrý den,
detekce je způsobena zanešením čidel, které je potřeba pravidelně čistit dle návodu. Doporučujeme provést kontrolu a vyčištění, dále vyresetovat robota a spojit s aplikací pro provedení kontroly, kolik najede m2 na dané ploše a za jaký časový interval. Tyto informace budou potřebné k dalšímu řešení, v případě, že byste museli robota dát do servisu k prohlídce. Model i7 nevysává chaoticky jako starší a nižší modely bez kamery, takže to, co uvádíte není běžné chování robota a bude potřeba zjistit proč tomu tak je. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Aneta Nimrichtrová (02. 08. 2023 09:15)
Dobrý den. Včera jsem chtěla robot zapnout. Nerozjel se. Rozsvítilo se tlačítko Clean které už nezhaslo. Robot hlásí problémy s navigací a chybu 48. Můžete mi poradit?
Díky
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (02. 08. 2023 09:35)

Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu, případně z něj na cca 30 min vyjmout baterii. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lenka M. (08. 06. 2023 22:35)
Dobry den,
Jak lze prosim vypnout zvuk (znelka pro skonceni uklidu atd)? Robot vydava docela hlucnou znelku a vedle v pokoji spi male dite, ktere to pravidelne probudi :(
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (09. 06. 2023 08:34)

Dobrý den, na možnost vypnout toto upozornění jsme v aplikaci doposud nenarazili. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jiří (26. 05. 2023 09:13)
Dobrý den, robot I7 hlásí chybu 19 .
Je nutná výměna baterie? Robot jezdí denně tři roky .
Děkuji Jirka
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (26. 05. 2023 10:06)

Dobrý den, dle popisu závady a stáří robota doporučíme provést výměnu baterie. Pokud by náhodou toto nepomohlo, tak je možné baterii vrátit a řešit servisní kontrolou. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Marta (13. 05. 2023 12:17)
Dobrý den robot i7 po vyčištění začal při jízdě rachotit a je to dost hlučny
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (15. 05. 2023 08:21)

Dobrý den, doporučíme zkontrolovat správné uložení katáčů včetně jejich ložisek. Pokud by chyba přetrvávala, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (06. 04. 2023 20:49)
Dobrý den, máme vysavač už přes 2 roky a najednou včera přestal jet‍️ manžel zkoušel vyčistit senzory, tovární nastavení, a další co bylo v aplikaci či manuálu, ale nic nepomohlo. Teď se nemůže sparovat ani s aplikací ‍️ můžete prosím poradit, co s tím? Kde může být problém? Děkuji moc za odpověď Martina
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (11. 04. 2023 09:12)

Dobrý den, pokud ani reset robota nepomohl ani kompletní vyčištění, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martin (11. 03. 2023 12:51)
Dobrý den,
mám zamknutá tlačítka přes mobilní aplikaci. Ztratil jsem mobilní telefon a momentálně robot hlásí, že nelze ovládat přes tlačítka, jelikož jsou zamknutá. Robot jsem zkoušel resetovat přes 3 tlačítka, což se povede ale poté hlásí stále zamknutá tlačítka a ovládejte robot přes aplikaci. Do aplikace mi nejde nahrát robot, jelikož se při aktivaci musí zmáčknout 2 tlačítka a ty jsou zamknutá. Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (13. 03. 2023 10:37)

Dobrý den, robota lze odemknout manuálně. Zvedněte robota, aby byl opřený pouze jedním kolem o podlahu, následně zmáčkněte levé nebo pravé kolo (dle toho, o jaké kolo se robot opírá) a 3x stiskněte tlačítko Clean.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jolanta Januszová (01. 02. 2023 08:59)
v mobilní aplikaci mám informaci Ukládání inteligentní mapy. Prosím, jak ukládání dokončit, aby byl opět připraven Připraven k vysávání.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (01. 02. 2023 09:52)

Dobrý den, stačí když zvolíte inteligentní mapování, robot následně zahájí úklid a po dokončení úklidu se Vám uloží mapa. Tu poté stačí označit jako oblíbenou položku a následně robot bude jezdit podle této uložené mapy.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 WiFi
Kateřina Farkašova (20. 01. 2023 19:00)
Dobrý den, když zrovna vysavač nepoužívám, tak si dojede vysavač do nabíjecí stanice a dobije se. Je pak mutne hoit treba dva dny ve stanici a zasuvce nebo je lepší jej vypnout ze zasuvky? Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 WiFi
Lukáš (23. 01. 2023 08:36)

Dobrý den, doporučujeme vysavač v dobíjecí stanici ponechat. Po dobití se přepne do úsporného režimu a tím, že jej máte zapnutý, tak bude vždy připraven pro další úklid. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Miloslav Dušek (19. 01. 2023 18:38)
Dobrý den, Roomba i7 hlásí " Zjištěn pád, přesuňte robota na nové místo a stiskněte tlačítko clean". A to hlásí v kterékoliv místnosti i když ho dáváme vždy na jiné místo? Díky za odpověď. MD
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (20. 01. 2023 08:28)

Dobrý den, doporučíme očistit senzory na spodní straně robota. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba provést reset do továrního nastavení. Jestliže ani toto problém neodstraní, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Zdeněk Bednář (15. 11. 2022 06:33)
Dobrý den,
koupili jsme si Roomba i7 silver a doma ho dali dle návodu nabíjet. Po nabití začal trvale svítit Světelný kruhový indikátor, zde je v návodu psáno že to je nabito a po 1 min zhasne, Bohužel nezhasl a svítil celou noc. Proč to nezhasne?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (15. 11. 2022 09:51)

Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit: Nastavení robota – Stavové kontrolky

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
IM (19. 01. 2023 01:57)
Dobrý den, mám stejný problem bíly kruh svítí celou noc. Přes aplikaci jsem zadal vypnout stavové kontroly, ale nic se nezměnilo. Co teď?
Moc díky
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (19. 01. 2023 09:08)

Dobrý den, doporučím kontaktovat přímo iRobot: [email protected] Pokud by se nepodařilo vyřešit, tak jedině zaslat robot k reklamaci. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi - chyba 30
Martin Falta (14. 08. 2022 18:44)
Dobrý den, po dvou letech i7 ze dne na den začal hlásit opakovaně chybu 30. Vyčištění komplet robota (včetně výměny filtru) nepomohlo. S jednou výjimkou, na chalupě kde byl vyčištěn kompresorem, bez stanice a WiFi bez problémů vysával až do vybití baterie. Doma po nabití opakovaně cca 2 minuty vysávání a konec - chyba 30. Podle zkušeností z internetu se s tímto problémem potýká více lidí. I výrobce uvádí, že pokud nepomůže vyčištění a reset robota (ještě mi zbývá uvedení do továrního nastavení, ale pochybuji, že by to něco vyřešilo, jen by člověk přišel o historii), je třeba vyměnit sací hlavu. Bohužel jsem nikde nenašel, že by se sací hlava nabízela k pořízení. Takže se ptám - dá se někde pořídit? Případně jak problém řešit? Děkuji MF
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi - chyba 30
Veronika (15. 08. 2022 13:45)

Dobrý den,
doporučujeme řádně roboty vyčistit a varesetovat. Pokud ani tak nic nepomůže, je dobré nechat zkontrolovat v autorizovaném servisu iRobot a až po té zvažovat koupi sací hlavy, závada může být jen softwarová nikoliv mechanická. Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jaromír (24. 06. 2022 07:47)
Dobrý den chtěl bych se zeptat. Vysavač pustím a po nárazu na první překážku vysavač dělá jen pohyb dopředu a dozadu a stále naráží do jednoho místa co sním děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (24. 06. 2022 08:30)

Dobrý den, doporučím provést reset robota do továrního nastavení dle postupu v manuálu a pokud by nepomohlo, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jaromír Sedláček (07. 05. 2022 10:17)
Dobrý den iRobot Roomba i7,mám už ho nějakou dobu ajsem spokojen,ale teď když je ve stanici začal blikat a to i noci,pomalu bliká sem tam se rozsvítí je to nepříjemné co s tím?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (09. 05. 2022 08:27)

Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Karel Benes (07. 03. 2022 10:04)
dobrý den, jak přidám novou místnost do existující inteligentní mapy? měl by ji robot přidat sám, když místnost "objeví"? (to v mém případě nefunguje, robot do nové místnosti najede, hned ji opustí ji a do mapy nezanese.
děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Šárka Pojerová (10. 04. 2022 17:19)
i kdyz date zmapovat cely prostor, u vetsiho cleniteho prostoru to nezmapuje, je to bes tento software. S presunem nabytku a zmapovanim noveho prostoru je proste problem. ani pri "uklizet všude" cweleho prostoru, ani pri umapovani prostoru projede sice novy kousek prostoru, ale neulozi ! opravdu neni možné každy tyden mapovat cele prostory, to bychom nedelali nic jineho.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (07. 03. 2022 10:21)

Dobrý den, je potřeba nechat robot nově zmapovat komplet celý prostor včetně nové místnosti. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Pavel Adam (13. 01. 2024 07:22)
Robot zmapoval kus bytu mapa se i načtení ovšem robot hlásí že mapu stále ukládá již 12h . Co s nim?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Lukáš (15. 01. 2024 08:36)

Dobrý den, doporučím ukládání přerušit a provést nové mapování. Pokud by se nepodařilo, tak by bylo třeba řešit problém přímo s podporou iRobot: [email protected]

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Zdeněk Král (25. 12. 2021 16:47)
Dobrý den, prosím o zaslání podrobného návodu na spárování robota s WiFi. Robot síť nalezne, ale nespáruje se. Hlásí špatné heslo, i když zadáváme správné. Děkuji. Mějte se hezky. Král
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (27. 12. 2021 14:17)

Dobrý den, pokud Vám aplikace hlásí špatné heslo, může být špatně zadáno třeba jendo písmeno. Heslo musí být zadáno opravdu správně i s veškerou diakritikou, pokud je to třeba.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Daniel (25. 12. 2021 10:33)
Dobrý den,
Jak dlouho je záruka na baterii? Po roce užívání vydržela úklid 9.828m2 a celkem 252h provozu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (27. 12. 2021 11:49)

Dobrý den, záruka baterie je 24 měsíců. Nevztahuje se ovšem na kapacitu baterie, kde je záruka pouhých 6 měsíců.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
PF (16. 12. 2021 06:43)
Dobrý den, je nutné mít wi-fi pro to, aby vysavač fungoval? Dokáže fungovat i bez připojení?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (16. 12. 2021 09:43)

Dobrý den, robot lze spustit manuálě i bez wifi. Pro nastavení vysavače a další funkce robota je, ale wifi připojení potřeba. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
petr (04. 12. 2021 16:24)
Dobry den .mam nove zakoupeno.mam dotaz k zobrazujici se mape bytu.ktera se mi nechce zobrazovat v mobilu.
Dekuji za radu
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (05. 12. 2021 09:11)

Dobrý den, mapu úklidu je možné prohlédnout si v historii až po dokončení úklidu. Je nutné, aby robot daný prostor projel alespoň 2x po sobě, poté můžete do mapy nastavit například zakázané zóny či virtuální zdi.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Monika (29. 11. 2021 20:26)
Dobry den, mohu robota Roomba i7 pustit v jiné místnosti bez dobíjecí stanice?
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (30. 11. 2021 09:16)

Dobrý den, ano robota můžete spustit i v jednotlivých místnostech. Pokud je plně nabitý, dokončí vždy úklid. Jakmile bude úklid dokončen, robot b ude vyhledávat sanici. V případě, že jí nenajde, robota do stanice po dokončení úklidu pouze přenesete.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
J.Š. (23. 11. 2021 19:26)
Dobrý den,
dnes nám došel robotický vysavač Roomba i7 wifi. V popisu je napsáno, že komunikuje česky, ale bohužel nevydává vůbec žádný zvuk. U předešlého robotického vysavače nám vždy bylo oznámeno např. začátek čištění, ukončení čištění, hledání dobíjecí stanice.
Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (24. 11. 2021 08:10)

Dobrý den, tento model toho opravdu tolik nenamluví. Pouze v případě nějaké poruchy, ale začátek úklidu ani konec neoznamuje. V základu je robot v angličtině a v aplikaci pak nastavíte český jazyk. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jana Burešová (22. 11. 2021 13:30)
Dobrý den, robota máme asi týden. Ještě než se nám podařilo jej spárovat, tak se neustále točilo světlo na tlačítku clean. po několika pokusech o restart (mačkání všech 3 tlačítek, i dlouhé mačkání jen tlačítka clean) a další delší době čekání se nakonec povedlo robota spárovat. v týdnu několikrát bez problémů uklidil. Stihl si vytvořit mapu, ale ted už zase se točí světlo kolem clean (jako by něco bootoval) v aplikaci píše hlášku že se nepovedlo spojit s cloudem... :( A na jakýkoliv restart, či tovární nastavení nereaguje. Umíte s tím pomoct?
Děkuju
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (22. 11. 2021 15:07)

Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo zákaznickou podporu iRobot: [email protected] 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Monika (21. 11. 2021 11:26)
Dobry den, zvazuji koupi, jen me zajima, zda je mozne na mape vyznacit zakazane misto? Napr. misto s miskou s voudou a granulemi bez pouziti zdi? Dekuji, Monika
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (22. 11. 2021 10:20)

Dobrý den, ano tuto funkci model i7 má. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Monika (28. 11. 2021 22:59)
Dobry den, jiz jsem zakoupila :) jen se mi nejak nedari nastavit zakazanou zonu pres aplikaci. Byt je jiz zmapovan, ale nikde jsem nenasla ikonu zakazane zony. Mohla bych Vas prosim pozadat o pomoc? Dekuji :)
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (29. 11. 2021 14:10)

Dobrý den, po rozkliknutí mapy se Vám zobrazí na výběr hranice místností - značky místností - zóny. Kliknete na zóny  a zobrazí se Vám buď přidat zakázanou zónu - přidat zónu úklidu. Po rozkliknuté položky přidat zakázanou zónu se Vám na mapě zobrazí čtverec, který si zvětšíte či změnšíte dle potřeby a prstem umístíte na mapu, kam jej následně uložíte.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Petr (20. 11. 2021 12:40)
Dobrý den,
rozhoduji se mezi modelem i7 a nebo 2 x 975. Byt o ploše 12Om máme rozdělen na dvě části dvěma schody. Můžete mi poradit, který model bude vhodnější? Moc se mi nezdá, že bych měl každý den i7ku přenášet a po úklidu někdy zůstane mimo možnost se nabíjet.
Když i7ku přenesu do druhé části, zorientuje se sama a začne uklízet? Nebo budu muset provádět nějaké další úkony, aby zahájil práci? Nebo by bylo výhodnější i7ku doplnit druhou nabíjecí stanicí?
Děkuji za radu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (22. 11. 2021 08:37)

Dobrý den, hodně lidí má model i7 a přenáší jej, ale dle Vašeho popisu pro Vás bude zřejmě vhodnější zvolit 2 kusy modelu 975 (tento model nemá možnost v mapě upravit zakázané zóny). V případě přenesení modelu i7 bude třeba přepnout v aplikaci mapu a pak stačí jen spustit. Druhá dobíjecí stanice je možná. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Ivana (06. 10. 2021 18:28)
Dobrý den,
Nikde v návodu ani v aplikaci nemůžu najít jak uložit robota při neuklizeni do úsporného režimu spánku. Děkuji za pomoc.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (07. 10. 2021 09:13)

Dobrý den, při plném nabití se robot do režimu spánku automaticky přepne sám. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Ivana (28. 09. 2021 13:33)
Dobrý den,
je možné po zakoupení výrobku např. po roce, přikoupit prodloužení záruky?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (29. 09. 2021 10:22)

Dobrý den, prodlouženou záruku lze dokoupit zpětně do 30 dní od vystavení nákupního dokladu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Robert (22. 07. 2021 21:44)
Dobrý den. Rád bych robota pro 2 patra s mapovánín, tak aby se zapamatoval obě patra, všechny pokoje. Co by jste prosím doporučili? Díval jsem se na Roborock S6 MaxV nebo iRobot Roomba i7 silver WiFi. Umí toto oba dva, popřípadě který by jste víc doporučili nebo popřípadě i nějaký jiný? V cenové relaci do těch 15 tis kč. Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (23. 07. 2021 09:25)

Dobrý den, tyto 2 modely můžeme určitě doporučit. Zálží na Vás jestli chcete model s funkcí mopování nebo Vám postačí pouze vsávání. Výhodou iRobotu je pak určitě aplikace v českém jazyce a zajištěný pozáruční servis této značky. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Michal Dvořák (12. 07. 2021 10:41)
Dobrý den. Nemohu nikde najít rozměry nabíjecí stanice. Mám model 760, je nabíjecí stanice stejná?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (12. 07. 2021 11:26)

Dobrý den, pro Váš model je určena tato dobíjecí stanice

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Hynek (15. 04. 2021 15:34)
Dobrý den, nevím, jak k tomu došlo, ale Frank netrefí do jedné místnosti. Zkouší se do ní dostat z úplně jiné místnosti přes zeď, jako by ztratil informaci o tom, kde jsou dveře. Mapa vypadá pořád stejně. Do všech ostatních místností trefí v pohodě.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (15. 04. 2021 15:42)

Dobrý den, doporučil bych smazat mapu, resetovat robot a nechat jej provést nové mapování bytu. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Pavel (22. 03. 2021 09:53)
Dobrý, chci se zeptat, jestli je v pořádku, když se robot po dobití několikrát denně nepravidelně rozsvěcuje, častokrát i během hodiny? Děkuji.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (22. 03. 2021 10:43)

Dobrý den, doporučil bych zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici tak i na spodní straně robota zda zde nejsou nějaké nečistoty což by mohlo způsobovat snahu robota se na dobíjecí stanici lhce pohybovat - hledat kontakt. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Bo (09. 03. 2021 13:29)
Dobrý den,
po důkladném namapování bytu a vytvoření místností a zón lze nějakým způsobem mapu zazálohovat a v případě potřeby mapu opětovně načíst ?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (09. 03. 2021 14:44)

Dobrý den, ano je to možné. Robot je schopen uložení až 10ti různých map. Do e-mailu Vám zasílám bližší infomrace. Hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Helena Kuzdřálová (14. 05. 2021 10:01)
Dobrý den, mohl by jste mi.. do emailu.. taky zaslat bližší informace ohledně map. Děkuji
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Juraj Bachorik (01. 12. 2021 15:33)
Dobrý den prosim tiez o info do mailu.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (14. 05. 2021 10:27)

Dobrý den, bližší infomrace ohledně upravování a přídávání jednotlivých místností k uloženým mapám Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Šárka Pojerová (10. 04. 2022 17:21)
prosim poslat take. ale ne obecny navod, jak vytvaret mapy a mistnosti, mame ho 2 roky a toto umime. ale skutecne , jak pridat do KOMPEXNI hotove mapy kousek noveho prostoru, pripadne mistnost. to opravdu je síla. bez smazani mapy.
Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jiří Zezulka (02. 01. 2022 20:14)
Dobry den muzu take blizsi informace o upravach map?
Dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (03. 01. 2022 12:52)

Dobrý den, bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Pavel (07. 04. 2023 18:11)
Dobrý den, mužu poprosit taky o zasláni techto podrobnejších informací ?
Vopřed děkuji.
P.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Petra (09. 04. 2023 10:52)

Dobrý den, informace Vám posílám do mailu.

Děkujeme a hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jitka (05. 03. 2021 09:39)
Dobrý den, v domě máme několik místností s nízkým prahem, ale také místnost s vysokým prahem, který Roomba nepřejede. Mám tedy dát dobíjecí stanici do pokoje s podlahovou lištou, aby k ní robot měl kdykoliv přístup a nechat ho, ať si zmapuje prostor, kam se dostane? A pokud budu chtít vysát pokoj oddělený vysokým prahem, mám v něm spustit robota ručně? Nebo přemístit i dobíjecí stanici do tohoto pokoje a nechat ho také udělat mapu? Nebude mít zmatek v tom, že je dobíjecí stanice na 2 různých místech? Děkuji za odpověď.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Katrin (08. 03. 2021 11:35)

Dobrý den, doporučujeme ponechat robotický vysavač v místnosti s podlahovou lištou, aby si mohl projet co nejvíce místností a do místnosti s vyšším prahem je nutné vysavač přenést. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit . Krásný den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jarmila (07. 02. 2021 18:59)
Dobrý den, měla bych 2 krátké dotazy:
1. Jak dlouho vydrží baterie při vysávání bytu kde jsou koberce s průměrnou výškou vlasu?
2. Pár týdnů zpět jsem tento vysavač u vás viděla za cenu tuším 11,990,- Bude se tato cena (akce) opakovat nebo to byl nějaký vrácený kus?
Děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (08. 02. 2021 12:31)

Dobrý den, při plném nabití robot vydrží uklízet přibližně 90 min. Vždy záleží na členitosti a provedení prostor. Ohledně koberců robot zvládne přejet vlas do výšky 1,5 cm. Nedoporučujeme robota požívat v případě koberců s třásněmi. Robot byl za zvýhodněnou cenu v povánočním výprodeji.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Eliška Rudolfová (03. 02. 2021 22:31)
Dobrý den,
Zvažujeme koupi robotickeho vysavače irobot Roomba i7. Máme však v domácnosti prahy 2,5 cm vysoké. Jsou pro provoz vysavače překážkou? Který typ by případně takto vysoké prahy překonal?
Předem děkuji za odpověď.
Eliška Rudolfová
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (04. 02. 2021 09:03)

Dobrý den, je nám líto, ale takto vysokou překážku nepřekoná žádný robotický vysavač. Maximální výška pro přejezd překážky je 1,5 - 1,8 cm.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (31. 01. 2021 18:34)
Dobrý den, za jak dlouho si prosím udělá robot mapu podlaží, kde má vysávat? A jak dlouho vydrží vysávat na jedno nabití? Máme tento model a v porovnání se starší iRoombou se mi zdá, že se rychle vybiji. A to mapování jsme ho poslali i jen tzv. naučit prostor a stále mi píše, že mapa není hotová. Díky
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (01. 02. 2021 11:37)

Dobrý den, pro uložení mapy je třeba, aby robot vyjel vícekrát za sebou stejný prostor. Úklid by neměl být přerušen ani nedokončen, tím se automaticky mapa smaže.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Hynek (10. 01. 2021 10:56)
Dobrý den, chci vyzkoušet robota v domě u rodičů. Mám ho tam spustit jen ručně, tj. bez připojení k wifi? Nechci přijít o mapu našeho domu, už to máme celkem vychytané...
Děkuju.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Zdeněk (11. 01. 2021 10:03)

Dobrý den,
ano robota můžete spustit u rodičů a to jak manuálně tak i přes Wi-Fi. V případě Wi-Fi je nicméně nutné robota spárovat na novou Wi-Fi síť. Následně jej pak budete muset opět u sebe doma spárovat zpět. V obou případech se Vám mapa nesmaže. Jakmile robot zjistí, že je v jiném prostředí, vykreslí se Vám po úkludi nová mapa. Původní se Vám tedy nesmaže.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Hynek (11. 01. 2021 17:45)
Děkuju, dopadlo to výborně. Dala by se ta mapa uložit třeba jako další podlaží? Vyznačil bych tam zóny, kam nemá jezdit, aby se nemuseli přenášet květináče a hlídat kabely za televizí.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (11. 01. 2021 17:56)

Dobrý den, robot je schopen uložení i více podlaží. Momentálně se potýkáme s výpadkem serveru, tudíž není možné robota ovládat pomocí mobilní aplikace. jakmile bude aplikace opět plně funkční, lze v mapě nastavit a označit zakázané zóny úklidu.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lucka (06. 01. 2021 12:40)
Dobrý den chtěla bych se zeptat koupila jsem si tady toho robota nahrála a s mapovala místnosti.Vse fungovalo ze jel tam kde ma a dnes jsou všechny místnosti pryč a zůstal jen obývací pokoj.Musim ho znova učit místnosti kde ma vysávat? Protože když se podívám do map tak kuchyn atd tam jsou jen robot je nemůže najít a uklízí porad jen obývák místo toho aby jel do kuchyně a uklizel tam.. mela jsem je dane v oblíbených a i kdyz ji tam napisu tak porad to nemůže najít.dekuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (06. 01. 2021 15:06)

Dobrý den, zřejmě došlo k poškození mapy. Doporučíme provést nové načtení prostor a zaznačení jednotlivých ploch dle Vašich požadavků. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Jan Stodola (03. 01. 2021 21:50)
Dobrý den, zvažuji koupě tohoto modelu. Mám dotaz ohledně wifi sítě. V rodinném domě mám místnost (ložnici) bez wifi sítě, bude robot vysávat i v této místnosti, když tam není pokrytí? Děkuji za odpověď
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Zdeněk (04. 01. 2021 12:49)

Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Toto určitě nebude robotovi dělat jakoukoliv potíž v pokrytí celé plochy dané místnosti. Robot danou Wi-Fi potřebuje zejména ke komunikaci s uživatelem. Pokud bude tedy robot mimo signál Wi-Fi pouze k němu nebudete mít vzdálený přístup přes mobilní aplikaci.
Přejeme hezký den

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lucie (29. 12. 2020 21:43)
Tak robota jsme koupili ale nejde nam spárovat s aplikací a k WiFi můžete poradit?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (30. 12. 2020 09:31)

Dobrý den, frekvence Wi.Fi sítě musí být 2,4 GHz, v telefonu při párování je potřeba mít zapnutou Wi-Fi a GPS, vypnutá data.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Luboš Kopal (28. 12. 2020 12:22)
Dobrý den, robota máme několik týdnů. Když ho plně nabitého sundám ze základny tak cca za 10 hodin je úplně vybitý. Je to normální? Těch 10 hodin nepracoval. Přístup k WIFI měl po celou dobu. Úklid bytu trvající cca 1,5 hodinu zvládne na jedno nabytí.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (28. 12. 2020 17:50)

Dobrý den, pokud robot nebude stát v dobíjecí stanici po celou dobu i když nebude uklízet, kapacita byterie smaozřejmě postupně klesá. Je tedy lepší v případě, že robota delší dobu nepoužijete, baterii nabít a poté robota vypnout, aby baterie nebyla stále aktivní. Při pravidelném používání robota by měl být neustále v dobíjecí stanici.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lucie (26. 12. 2020 19:03)
Dobrý den chci se zeptat robot vysává jen kdyz je připojený na net tedy k síti? Nebo kdyz ma nastavený kdy v kolik hodin atd tak zacne vysávat? Pres aplikaci na telefonů.dekuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (28. 12. 2020 16:36)

Dobrý den, pokud robotovi pomocí mobilní aplikace nastavíte časování na určité dny, v tyto dny robot uklízí. Jinak lze spustit manuálne stisknutím hlavního tlačítka.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lucie (21. 12. 2020 19:46)
Dobrý den váham mezi tady timto a 976 mam doma vinyl podlahu a malý koberc pod stolem v obýváku.A tri kvitka na zemi jinak nic co by mu mohlo překážet v práci.Mam přechod s obýváku do kuchyně takový maly schodek asi 1,5 cm zvládne přejet s obýváku do kuchyně a zpět ?Budu potřebovat virtuální zed nebo pozna ty kvitka a obejdeje? Daji se u obou nastavit jak ma vysavat a kde ne? U 976 není žádné příslušenství jen nabíjecí stanice. I7 silver ma saci vykon vyšší nez 976 ... chtěla bych poradit který stěchto dvou... děkuji
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (22. 12. 2020 07:59)

Dobrý den, model 976 nemá možnost nastavení určitých zón úklidu, Robot si pomocí kamery postupně vytváří mapu místností a jezdí systematicky. Ohledně květin na podlaze bychom zde doporučili použití virtuální zdi, aby robot do květin nenarážel. U modelu i7 je již možnost pomocí mobilní aplikace vymezit vysavači určitá místa úklidu a zbytek nastavit jako zakázanou zónu. Není tedy třeba použití virtuální zdi.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Petra (03. 12. 2020 13:18)
Dobrý den, mám od Vás zakoupený iRobot i7 silver, používám ho cca 4 dny a velice často se mi zastaví a hlásí chybu - zaseknutý nárazník. Do nárazníku jen lehce klepnu a robot jede dál. Přitom do ničeho doma extra nenaráží. Jde mi o to, že teď jsem sice doma, abych do nárazníku každou chvilku jemně klepla, ale brzy se budu vracet do práce a chtěla jsem ho pouštět na dálku. Ovšem, pokud se bude takto často zasekávat, tak to nebude možné. Můžete mi prosím poradit? Děkuji mnohokrát.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (03. 12. 2020 13:47)

Dobrý den, zkontrolujte, zda v nárazníku neuvízla nějaká nečistota, nebo zda není nárazník na některém místě zaseklý. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, doporučili bychom zaslání robota k reklamaci

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Pavelka (16. 10. 2020 11:57)
Dobrý den, pokud pouštím vysavač pouze 1x týdně, mám nechávat celý zbytek týdne v zásuvce na nabíječce, nebo odpojoit?
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Martina (16. 10. 2020 12:01)

Dobrý den, pokud nebude vysavač používán déle jak 2-3 týdny, není potřeba, aby stál po celou dobu v dobíjecí stanici. Stačí pouze nabít baterii do plna, poté vypnout vysavač a odpojit dobíjecí stanici. V případě, že vysavač uklízí jednou týdně, bychom spíše doporučili nechávat dobíjecí stnaici zapnutou.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Michaela Jiroušková (23. 09. 2020 12:05)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi i7 a Roomba 980 v sací síle a čištění. Máme plovoucí podlahy, dlažbu i hodně místností s položenými koberci ode zdi ke zdi. K tomu všemu v domě psa:).
Mohla bych prosím poprosit o doporučení jaký typ i Robota by byl lepší? Jsem v tomto směru nováček.
S díky Michaela
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (23. 09. 2020 13:37)

Dobrý den, výkon je u obou modelů stejný a tejně tak i samotné čištění. Výhodou modelu i7 je možnost nastavení v aplikaci kde má robot vysávat, zakázat kam zajíždět nemá, zvolit jen některé místnosti nebo vyznačit jen určitou plochu pro vysávání. Dále pak má možnost uložení více podlaží. Model 980 nic z toho neumí a pokud nechcete aby někam zajížděl, tak je třeba provést vymezéní za pomocí virtuálních stěn, které jsou v balení robota. 

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Adéla Berková (06. 08. 2020 10:11)
Dobrý den, mohu vědět o zásadním rozdílu mezi i7 a roomba 980?
Mam k úklidu 2 patra cca 90m2, bezprahové, všude vynilové podlahy, koberec malý jen pod konferenčním stolkem. Co by jste doporučili?
a pokud robotu nenastavím virtuální zeď, bude vrážet do nábytku? Předem děkuji a krásný den
(omluva- náš budoucí první robo vysavač :) )
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Lukáš (06. 08. 2020 10:19)

Dobrý den, hlavní rozdíl mezi modely je v možnosti nastavení robota v aplikaci. U modelu i7 již lze nastavit v mapě  kde má robot uklízet, případně které místnosti. Vyznačit místo kam robot nemá zajíždět - není třeba používat virtuální stěny. U modelu i7 lze také volit v mapách dle podlaží. Oba modely se pak pohybují kontaktně s lehkým dotykem do okolních předmětů.

Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Tomáš Lípa (15. 06. 2020 11:40)
Když robot píše tuto hlášku "U robota XYZ došlo k problému s hardwarem. Je nutný servisní zásah. Obraťte se na podporu společnosti iRobot." je opravdu nutné to řešit servisně na pobočce? Jedná se o nového i7 robota starého cca týden.
Re: Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver WiFi
Petra (15. 06. 2020 15:32)

Dobrý den,
doporučujeme udělat reset robota, popř. vyjmout baterii cca. na půl hodiny z robota. A odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. V případě, že nenastane změna, bude muset robot do servisního střediska ke kontrole. Krásný den


Vložit příspěvek - dotaz

Jméno:
E-mail:
Název příspěvku:
Dotaz k výrobku:
 
 

Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver

Mohlo by Vás také zajímat

Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ silver

  • - Nejnovější generace Roomba
  • - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
  • - Mluví česky, WiFi
  • - Stanice se samovyprazdňováním
(98 %) 68 recenzí
 

Prodej byl ukončen

Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi

  • - Inteligentní navigace
  • - Úklid až do 185 m²
  • - Mluví česky, WiFi
(98 %) 295 recenzí
 

Prodej byl ukončen

Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 silver WiFi

  • - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
  • - Li-Ion baterie
  • - Virtuální zeď Dual Mode v balení
(96 %) 287 recenzí
 

Prodej byl ukončen

U Elektry
523/1 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Hněvkovského
677/66A (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba

Běloveská
944 (mapa)

  • 99% sortimentu skladem
  • příjemný personál
Otevírací doba