Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7 silver
Milada (29. 03. 2024 08:32)
Milada (29. 03. 2024 08:30)
Veronika (02. 04. 2024 15:11)
Dobrý den,
pokud máte vyčištěné i snímače znečištění, doporučujeme provést tvrdý reset vyndáním baterie cca na 1/2 hodiny, Pokud ani to nepomůže, doporučujeme se obrátit přímo na autorizovaný servis iRobot. Krásný den
Anna (19. 03. 2024 21:21)
pozná vysavač mokrou plochu? např v kuchyni loužička vody na zemi - objede ji nebo přejede? pokud přejede neuškodí mu to? děkuji
Filipe (20. 03. 2024 16:12)
Dobrý den,děkujeme za Váš dotaz. Sací výkon iRobot u tohoto modelu neudává, ale můžeme Vás ujistit, že je víc než dostatečný na kvalitní úklid domácnosti. Mokrým místům se bohužel nevyhne. Rozhodně nedoporučujeme jej pouštět v prostoru, kde hrozí, že by vysavač vysál tekutinu.
Hercoková Karolína (27. 02. 2024 09:45)
po cca 3 měsíčním bezproblémovém chodu, se vysavač nyní nedokáže spárovat s aplikací. Vysavač jsme odeslali do servisu, kde nebyla shledaná žádná závada. Zkusili jsme vysavač připojit i přes jinou Wifi, stejně nefunguje. Můžete poradit co s tím ? Děkuji předem
Katrin (28. 02. 2024 12:46)
Dobrý den, při párování je nutné být připojený na Wi-Fi o frekvenci 2,4GHz a v telefonu mít vyplá mobilní data. V případě že potíže přetrvávají kontaktujte nás. Krásný den
Standa (11. 02. 2024 10:03)
Lukáš (12. 02. 2024 10:00)
Dobrý den, s tímto bohužel zkušenost nemáme. Doporučíme zkusit případně kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Petr (25. 01. 2024 20:07)
Prosím o radu, jak provádět úklid jídelny bez pracného přenášení židlí do jiné místnosti. Děkuji.
Lukáš (26. 01. 2024 08:23)
Dobrý den, nastavení zakázané zóny by mělo fungovat pouze v době kdy je v aplikaci nastaveno. Doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected] a zaslat jim i screeny z aplikace a popsat jak máte zóny nastavené a jak se robot v tomto případě chová.
Maros (07. 01. 2024 21:23)
Jan (20. 01. 2024 16:05)
Lukáš (08. 01. 2024 13:27)
Dobrý den, doporučím provést reset robota a zkusit jej znovu připojit do aplikace. Pokud by se nepovedlo, takto problém odstranit, tak prosím kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected]
Miroslav Herzan (30. 12. 2023 18:04)
Lukáš (04. 01. 2024 08:15)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat dezén kol. Pokud se robot pohybuje pravidelně přes překážky, tak je možné, že bude dezén kol sjetý a robot se pak nemusí pohybovat správně.
Pavla (22. 11. 2023 11:06)
Je zakoupen 04/2023.
Jarka Faistlová (08. 01. 2024 11:48)
Radek Tribuček (22. 11. 2023 15:18)
Lukáš (22. 11. 2023 11:12)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Ramon Herman (12. 11. 2023 20:17)
Erik Susanyi (20. 11. 2023 19:06)
Erik Susanyi (22. 11. 2023 20:38)
Lukáš (13. 11. 2023 10:48)
Dobrý den, byly použity originální náhradní kartáče?
Jiří Baroch (10. 12. 2023 16:23)
Lukáš (11. 12. 2023 11:40)
Dobrý den, zvýšená hlučnost po výměně válců je normální. Nové válce se časem opotřebují ("změknou") a hlučnost se opět sníží.
Radek (25. 10. 2023 08:29)
Lukáš (25. 10. 2023 08:46)
Dobrý den, doporučím provést reset robota a zkusit jej znovu připojit do aplikace. Pokud by se nepovedlo, takto problém odstranit, tak prosím kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected]
Romana (15. 10. 2023 14:59)
vysavač po dvou letech používání dokáže sebrat jen prach a vlasy - drobky a jiné nečistoty přejíždí a nedokáže je vysát. Po jeho úklidu vypadá podlaha jako předtím, jen drobky jsou na jiných místech :)
Kartáče měníme pravidelně, nyní jsou úplně všechny nové (i když být ještě nemusely), bohužel nepomáhá nic. Co dále dělat?
Lukáš (16. 10. 2023 10:01)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda se rotační kartáče otáčejí. Dá se zkontrolovat třeba na skleněné ploše. Dle popisu se zřejmě kartáče neotáčejí a bude třeba řešit servisní opravou.
Daniel Zářický (12. 10. 2023 20:28)
Lukáš (13. 10. 2023 09:06)
Dobrý den,
blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Nastavení robota – Stavové kontrolky.
Pavel (21. 08. 2023 12:21)
robot na 100m2 dvakrát nabíjí. Úklid tak trvá nepřiměřeně Třeba i 6 hodin. Předchozí Roomba 680 to zvládla za 1,5 hodiny na jedno nabití úplně s přehledem. Přitom je nastaveno jedno projetí. Měl jsem nastavený mop za dvě hodiny po zahájení úklidu vysavače a v pohodě se vystřídali. Teď ani náhodou. Je k robotu náhradní baterie aspoň 3000 mAh? Nebo se musím smířit s tím, že je I7 špatný robot?
Veronika (23. 08. 2023 21:40)
Dobrý den,
model i7 je rozhodně výkonnější, a především efektivnější model v úklidu díky kameře než starší řada 600, která vysávala více chaoticky a pokryla menší plochy. To že by robot nezvládl pokrýt uváděnou plochu lépe, než starý model bez kamery je velmi zvláštní. Zde bychom doporučili robota spojit s aplikací v chytrém telefonu a zjistit dle pohybu na mapě, kde je problém. Kapacita baterie je u většiny nových modelů iRobot pouze 1800mAh, jelikož robot vysává systematicky a najede na stejné ploše méně metrů a díky opakované funkci dobití, pokryje celý prostor. Pokud by se problém s pokrytím opakoval doporučujeme nechat robota odborně prohlédnout v servisu. Krásný den
Pavel (25. 08. 2023 12:50)
Veronika (25. 08. 2023 16:28)
Dobrý den,
detekce je způsobena zanešením čidel, které je potřeba pravidelně čistit dle návodu. Doporučujeme provést kontrolu a vyčištění, dále vyresetovat robota a spojit s aplikací pro provedení kontroly, kolik najede m2 na dané ploše a za jaký časový interval. Tyto informace budou potřebné k dalšímu řešení, v případě, že byste museli robota dát do servisu k prohlídce. Model i7 nevysává chaoticky jako starší a nižší modely bez kamery, takže to, co uvádíte není běžné chování robota a bude potřeba zjistit proč tomu tak je. Krásný den
Aneta Nimrichtrová (02. 08. 2023 09:15)
Díky
Lukáš (02. 08. 2023 09:35)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu, případně z něj na cca 30 min vyjmout baterii. Pokud by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Lenka M. (08. 06. 2023 22:35)
Jak lze prosim vypnout zvuk (znelka pro skonceni uklidu atd)? Robot vydava docela hlucnou znelku a vedle v pokoji spi male dite, ktere to pravidelne probudi :(
Dekuji
Lukáš (09. 06. 2023 08:34)
Dobrý den, na možnost vypnout toto upozornění jsme v aplikaci doposud nenarazili.
Jiří (26. 05. 2023 09:13)
Je nutná výměna baterie? Robot jezdí denně tři roky .
Děkuji Jirka
Lukáš (26. 05. 2023 10:06)
Dobrý den, dle popisu závady a stáří robota doporučíme provést výměnu baterie. Pokud by náhodou toto nepomohlo, tak je možné baterii vrátit a řešit servisní kontrolou.
Marta (13. 05. 2023 12:17)
Lukáš (15. 05. 2023 08:21)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat správné uložení katáčů včetně jejich ložisek. Pokud by chyba přetrvávala, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Martina (06. 04. 2023 20:49)
Lukáš (11. 04. 2023 09:12)
Dobrý den, pokud ani reset robota nepomohl ani kompletní vyčištění, tak bude třeba řešit servisní diagnostikou robota.
Martin (11. 03. 2023 12:51)
mám zamknutá tlačítka přes mobilní aplikaci. Ztratil jsem mobilní telefon a momentálně robot hlásí, že nelze ovládat přes tlačítka, jelikož jsou zamknutá. Robot jsem zkoušel resetovat přes 3 tlačítka, což se povede ale poté hlásí stále zamknutá tlačítka a ovládejte robot přes aplikaci. Do aplikace mi nejde nahrát robot, jelikož se při aktivaci musí zmáčknout 2 tlačítka a ty jsou zamknutá. Děkuji za radu.
Martina (13. 03. 2023 10:37)
Dobrý den, robota lze odemknout manuálně. Zvedněte robota, aby byl opřený pouze jedním kolem o podlahu, následně zmáčkněte levé nebo pravé kolo (dle toho, o jaké kolo se robot opírá) a 3x stiskněte tlačítko Clean.
Jolanta Januszová (01. 02. 2023 08:59)
Martina (01. 02. 2023 09:52)
Dobrý den, stačí když zvolíte inteligentní mapování, robot následně zahájí úklid a po dokončení úklidu se Vám uloží mapa. Tu poté stačí označit jako oblíbenou položku a následně robot bude jezdit podle této uložené mapy.
Kateřina Farkašova (20. 01. 2023 19:00)
Lukáš (23. 01. 2023 08:36)
Dobrý den, doporučujeme vysavač v dobíjecí stanici ponechat. Po dobití se přepne do úsporného režimu a tím, že jej máte zapnutý, tak bude vždy připraven pro další úklid.
Miloslav Dušek (19. 01. 2023 18:38)
Lukáš (20. 01. 2023 08:28)
Dobrý den, doporučíme očistit senzory na spodní straně robota. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba provést reset do továrního nastavení. Jestliže ani toto problém neodstraní, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Zdeněk Bednář (15. 11. 2022 06:33)
koupili jsme si Roomba i7 silver a doma ho dali dle návodu nabíjet. Po nabití začal trvale svítit Světelný kruhový indikátor, zde je v návodu psáno že to je nabito a po 1 min zhasne, Bohužel nezhasl a svítil celou noc. Proč to nezhasne?
Lukáš (15. 11. 2022 09:51)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit: Nastavení robota – Stavové kontrolky
IM (19. 01. 2023 01:57)
Moc díky
Lukáš (19. 01. 2023 09:08)
Dobrý den, doporučím kontaktovat přímo iRobot: [email protected] Pokud by se nepodařilo vyřešit, tak jedině zaslat robot k reklamaci.
Martin Falta (14. 08. 2022 18:44)
Veronika (15. 08. 2022 13:45)
Dobrý den,
doporučujeme řádně roboty vyčistit a varesetovat. Pokud ani tak nic nepomůže, je dobré nechat zkontrolovat v autorizovaném servisu iRobot a až po té zvažovat koupi sací hlavy, závada může být jen softwarová nikoliv mechanická. Krásný den
Jaromír (24. 06. 2022 07:47)
Lukáš (24. 06. 2022 08:30)
Dobrý den, doporučím provést reset robota do továrního nastavení dle postupu v manuálu a pokud by nepomohlo, tak bude třeba řešit jeho reklamací.
Jaromír Sedláček (07. 05. 2022 10:17)
Lukáš (09. 05. 2022 08:27)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Karel Benes (07. 03. 2022 10:04)
děkuji
Šárka Pojerová (10. 04. 2022 17:19)
Lukáš (07. 03. 2022 10:21)
Dobrý den, je potřeba nechat robot nově zmapovat komplet celý prostor včetně nové místnosti.
Pavel Adam (13. 01. 2024 07:22)
Lukáš (15. 01. 2024 08:36)
Dobrý den, doporučím ukládání přerušit a provést nové mapování. Pokud by se nepodařilo, tak by bylo třeba řešit problém přímo s podporou iRobot: [email protected]
Zdeněk Král (25. 12. 2021 16:47)
Martina (27. 12. 2021 14:17)
Dobrý den, pokud Vám aplikace hlásí špatné heslo, může být špatně zadáno třeba jendo písmeno. Heslo musí být zadáno opravdu správně i s veškerou diakritikou, pokud je to třeba.
Daniel (25. 12. 2021 10:33)
Jak dlouho je záruka na baterii? Po roce užívání vydržela úklid 9.828m2 a celkem 252h provozu.
Martina (27. 12. 2021 11:49)
Dobrý den, záruka baterie je 24 měsíců. Nevztahuje se ovšem na kapacitu baterie, kde je záruka pouhých 6 měsíců.
PF (16. 12. 2021 06:43)
Lukáš (16. 12. 2021 09:43)
Dobrý den, robot lze spustit manuálě i bez wifi. Pro nastavení vysavače a další funkce robota je, ale wifi připojení potřeba.
petr (04. 12. 2021 16:24)
Dekuji za radu
Martina (05. 12. 2021 09:11)
Dobrý den, mapu úklidu je možné prohlédnout si v historii až po dokončení úklidu. Je nutné, aby robot daný prostor projel alespoň 2x po sobě, poté můžete do mapy nastavit například zakázané zóny či virtuální zdi.
Monika (29. 11. 2021 20:26)
Dekuji
Martina (30. 11. 2021 09:16)
Dobrý den, ano robota můžete spustit i v jednotlivých místnostech. Pokud je plně nabitý, dokončí vždy úklid. Jakmile bude úklid dokončen, robot b ude vyhledávat sanici. V případě, že jí nenajde, robota do stanice po dokončení úklidu pouze přenesete.
J.Š. (23. 11. 2021 19:26)
dnes nám došel robotický vysavač Roomba i7 wifi. V popisu je napsáno, že komunikuje česky, ale bohužel nevydává vůbec žádný zvuk. U předešlého robotického vysavače nám vždy bylo oznámeno např. začátek čištění, ukončení čištění, hledání dobíjecí stanice.
Děkuji za odpověď
Lukáš (24. 11. 2021 08:10)
Dobrý den, tento model toho opravdu tolik nenamluví. Pouze v případě nějaké poruchy, ale začátek úklidu ani konec neoznamuje. V základu je robot v angličtině a v aplikaci pak nastavíte český jazyk.
Jana Burešová (22. 11. 2021 13:30)
Děkuju
Lukáš (22. 11. 2021 15:07)
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo zákaznickou podporu iRobot: [email protected]
Monika (21. 11. 2021 11:26)
Lukáš (22. 11. 2021 10:20)
Dobrý den, ano tuto funkci model i7 má.
Monika (28. 11. 2021 22:59)
Martina (29. 11. 2021 14:10)
Dobrý den, po rozkliknutí mapy se Vám zobrazí na výběr hranice místností - značky místností - zóny. Kliknete na zóny a zobrazí se Vám buď přidat zakázanou zónu - přidat zónu úklidu. Po rozkliknuté položky přidat zakázanou zónu se Vám na mapě zobrazí čtverec, který si zvětšíte či změnšíte dle potřeby a prstem umístíte na mapu, kam jej následně uložíte.
Petr (20. 11. 2021 12:40)
rozhoduji se mezi modelem i7 a nebo 2 x 975. Byt o ploše 12Om máme rozdělen na dvě části dvěma schody. Můžete mi poradit, který model bude vhodnější? Moc se mi nezdá, že bych měl každý den i7ku přenášet a po úklidu někdy zůstane mimo možnost se nabíjet.
Když i7ku přenesu do druhé části, zorientuje se sama a začne uklízet? Nebo budu muset provádět nějaké další úkony, aby zahájil práci? Nebo by bylo výhodnější i7ku doplnit druhou nabíjecí stanicí?
Děkuji za radu.
Lukáš (22. 11. 2021 08:37)
Dobrý den, hodně lidí má model i7 a přenáší jej, ale dle Vašeho popisu pro Vás bude zřejmě vhodnější zvolit 2 kusy modelu 975 (tento model nemá možnost v mapě upravit zakázané zóny). V případě přenesení modelu i7 bude třeba přepnout v aplikaci mapu a pak stačí jen spustit. Druhá dobíjecí stanice je možná.
Ivana (06. 10. 2021 18:28)
Nikde v návodu ani v aplikaci nemůžu najít jak uložit robota při neuklizeni do úsporného režimu spánku. Děkuji za pomoc.
Martina (07. 10. 2021 09:13)
Dobrý den, při plném nabití se robot do režimu spánku automaticky přepne sám.
Ivana (28. 09. 2021 13:33)
je možné po zakoupení výrobku např. po roce, přikoupit prodloužení záruky?
Děkuji
Lukáš (29. 09. 2021 10:22)
Dobrý den, prodlouženou záruku lze dokoupit zpětně do 30 dní od vystavení nákupního dokladu.
Robert (22. 07. 2021 21:44)
Lukáš (23. 07. 2021 09:25)
Dobrý den, tyto 2 modely můžeme určitě doporučit. Zálží na Vás jestli chcete model s funkcí mopování nebo Vám postačí pouze vsávání. Výhodou iRobotu je pak určitě aplikace v českém jazyce a zajištěný pozáruční servis této značky.
Michal Dvořák (12. 07. 2021 10:41)
Lukáš (12. 07. 2021 11:26)
Dobrý den, pro Váš model je určena tato dobíjecí stanice.
Hynek (15. 04. 2021 15:34)
Lukáš (15. 04. 2021 15:42)
Dobrý den, doporučil bych smazat mapu, resetovat robot a nechat jej provést nové mapování bytu.
Pavel (22. 03. 2021 09:53)
Lukáš (22. 03. 2021 10:43)
Dobrý den, doporučil bych zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici tak i na spodní straně robota zda zde nejsou nějaké nečistoty což by mohlo způsobovat snahu robota se na dobíjecí stanici lhce pohybovat - hledat kontakt.
Bo (09. 03. 2021 13:29)
po důkladném namapování bytu a vytvoření místností a zón lze nějakým způsobem mapu zazálohovat a v případě potřeby mapu opětovně načíst ?
Martina (09. 03. 2021 14:44)
Dobrý den, ano je to možné. Robot je schopen uložení až 10ti různých map. Do e-mailu Vám zasílám bližší infomrace. Hezký den
Helena Kuzdřálová (14. 05. 2021 10:01)
Juraj Bachorik (01. 12. 2021 15:33)
Martina (14. 05. 2021 10:27)
Dobrý den, bližší infomrace ohledně upravování a přídávání jednotlivých místností k uloženým mapám Vám zasílám na e-mail.
Šárka Pojerová (10. 04. 2022 17:21)
Jiří Zezulka (02. 01. 2022 20:14)
Dekuji
Martina (03. 01. 2022 12:52)
Dobrý den, bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.
Pavel (07. 04. 2023 18:11)
Vopřed děkuji.
P.
Petra (09. 04. 2023 10:52)
Dobrý den, informace Vám posílám do mailu.
Děkujeme a hezký den
Jitka (05. 03. 2021 09:39)
Katrin (08. 03. 2021 11:35)
Dobrý den, doporučujeme ponechat robotický vysavač v místnosti s podlahovou lištou, aby si mohl projet co nejvíce místností a do místnosti s vyšším prahem je nutné vysavač přenést. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit . Krásný den
Jarmila (07. 02. 2021 18:59)
1. Jak dlouho vydrží baterie při vysávání bytu kde jsou koberce s průměrnou výškou vlasu?
2. Pár týdnů zpět jsem tento vysavač u vás viděla za cenu tuším 11,990,- Bude se tato cena (akce) opakovat nebo to byl nějaký vrácený kus?
Děkuji
Martina (08. 02. 2021 12:31)
Dobrý den, při plném nabití robot vydrží uklízet přibližně 90 min. Vždy záleží na členitosti a provedení prostor. Ohledně koberců robot zvládne přejet vlas do výšky 1,5 cm. Nedoporučujeme robota požívat v případě koberců s třásněmi. Robot byl za zvýhodněnou cenu v povánočním výprodeji.
Eliška Rudolfová (03. 02. 2021 22:31)
Zvažujeme koupi robotickeho vysavače irobot Roomba i7. Máme však v domácnosti prahy 2,5 cm vysoké. Jsou pro provoz vysavače překážkou? Který typ by případně takto vysoké prahy překonal?
Předem děkuji za odpověď.
Eliška Rudolfová
Martina (04. 02. 2021 09:03)
Dobrý den, je nám líto, ale takto vysokou překážku nepřekoná žádný robotický vysavač. Maximální výška pro přejezd překážky je 1,5 - 1,8 cm.
Martina (31. 01. 2021 18:34)
Martina (01. 02. 2021 11:37)
Dobrý den, pro uložení mapy je třeba, aby robot vyjel vícekrát za sebou stejný prostor. Úklid by neměl být přerušen ani nedokončen, tím se automaticky mapa smaže.
Hynek (10. 01. 2021 10:56)
Děkuju.
Zdeněk (11. 01. 2021 10:03)
Dobrý den,
ano robota můžete spustit u rodičů a to jak manuálně tak i přes Wi-Fi. V případě Wi-Fi je nicméně nutné robota spárovat na novou Wi-Fi síť. Následně jej pak budete muset opět u sebe doma spárovat zpět. V obou případech se Vám mapa nesmaže. Jakmile robot zjistí, že je v jiném prostředí, vykreslí se Vám po úkludi nová mapa. Původní se Vám tedy nesmaže.
Přejeme hezký den
Hynek (11. 01. 2021 17:45)
Martina (11. 01. 2021 17:56)
Dobrý den, robot je schopen uložení i více podlaží. Momentálně se potýkáme s výpadkem serveru, tudíž není možné robota ovládat pomocí mobilní aplikace. jakmile bude aplikace opět plně funkční, lze v mapě nastavit a označit zakázané zóny úklidu.
Lucka (06. 01. 2021 12:40)
Lukáš (06. 01. 2021 15:06)
Dobrý den, zřejmě došlo k poškození mapy. Doporučíme provést nové načtení prostor a zaznačení jednotlivých ploch dle Vašich požadavků.
Jan Stodola (03. 01. 2021 21:50)
Zdeněk (04. 01. 2021 12:49)
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o naše produkty. Toto určitě nebude robotovi dělat jakoukoliv potíž v pokrytí celé plochy dané místnosti. Robot danou Wi-Fi potřebuje zejména ke komunikaci s uživatelem. Pokud bude tedy robot mimo signál Wi-Fi pouze k němu nebudete mít vzdálený přístup přes mobilní aplikaci.
Přejeme hezký den
Lucie (29. 12. 2020 21:43)
Martina (30. 12. 2020 09:31)
Dobrý den, frekvence Wi.Fi sítě musí být 2,4 GHz, v telefonu při párování je potřeba mít zapnutou Wi-Fi a GPS, vypnutá data.
Luboš Kopal (28. 12. 2020 12:22)
Martina (28. 12. 2020 17:50)
Dobrý den, pokud robot nebude stát v dobíjecí stanici po celou dobu i když nebude uklízet, kapacita byterie smaozřejmě postupně klesá. Je tedy lepší v případě, že robota delší dobu nepoužijete, baterii nabít a poté robota vypnout, aby baterie nebyla stále aktivní. Při pravidelném používání robota by měl být neustále v dobíjecí stanici.
Lucie (26. 12. 2020 19:03)
Martina (28. 12. 2020 16:36)
Dobrý den, pokud robotovi pomocí mobilní aplikace nastavíte časování na určité dny, v tyto dny robot uklízí. Jinak lze spustit manuálne stisknutím hlavního tlačítka.
Lucie (21. 12. 2020 19:46)
Martina (22. 12. 2020 07:59)
Dobrý den, model 976 nemá možnost nastavení určitých zón úklidu, Robot si pomocí kamery postupně vytváří mapu místností a jezdí systematicky. Ohledně květin na podlaze bychom zde doporučili použití virtuální zdi, aby robot do květin nenarážel. U modelu i7 je již možnost pomocí mobilní aplikace vymezit vysavači určitá místa úklidu a zbytek nastavit jako zakázanou zónu. Není tedy třeba použití virtuální zdi.
Petra (03. 12. 2020 13:18)
Martina (03. 12. 2020 13:47)
Dobrý den, zkontrolujte, zda v nárazníku neuvízla nějaká nečistota, nebo zda není nárazník na některém místě zaseklý. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, doporučili bychom zaslání robota k reklamaci
Pavelka (16. 10. 2020 11:57)
Martina (16. 10. 2020 12:01)
Dobrý den, pokud nebude vysavač používán déle jak 2-3 týdny, není potřeba, aby stál po celou dobu v dobíjecí stanici. Stačí pouze nabít baterii do plna, poté vypnout vysavač a odpojit dobíjecí stanici. V případě, že vysavač uklízí jednou týdně, bychom spíše doporučili nechávat dobíjecí stnaici zapnutou.
Michaela Jiroušková (23. 09. 2020 12:05)
Mohla bych prosím poprosit o doporučení jaký typ i Robota by byl lepší? Jsem v tomto směru nováček.
S díky Michaela
Lukáš (23. 09. 2020 13:37)
Dobrý den, výkon je u obou modelů stejný a tejně tak i samotné čištění. Výhodou modelu i7 je možnost nastavení v aplikaci kde má robot vysávat, zakázat kam zajíždět nemá, zvolit jen některé místnosti nebo vyznačit jen určitou plochu pro vysávání. Dále pak má možnost uložení více podlaží. Model 980 nic z toho neumí a pokud nechcete aby někam zajížděl, tak je třeba provést vymezéní za pomocí virtuálních stěn, které jsou v balení robota.
Adéla Berková (06. 08. 2020 10:11)
Mam k úklidu 2 patra cca 90m2, bezprahové, všude vynilové podlahy, koberec malý jen pod konferenčním stolkem. Co by jste doporučili?
a pokud robotu nenastavím virtuální zeď, bude vrážet do nábytku? Předem děkuji a krásný den
(omluva- náš budoucí první robo vysavač :) )
Lukáš (06. 08. 2020 10:19)
Dobrý den, hlavní rozdíl mezi modely je v možnosti nastavení robota v aplikaci. U modelu i7 již lze nastavit v mapě kde má robot uklízet, případně které místnosti. Vyznačit místo kam robot nemá zajíždět - není třeba používat virtuální stěny. U modelu i7 lze také volit v mapách dle podlaží. Oba modely se pak pohybují kontaktně s lehkým dotykem do okolních předmětů.
Tomáš Lípa (15. 06. 2020 11:40)
Petra (15. 06. 2020 15:32)
Dobrý den,
doporučujeme udělat reset robota, popř. vyjmout baterii cca. na půl hodiny z robota. A odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci. V případě, že nenastane změna, bude muset robot do servisního střediska ke kontrole. Krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 silver WiFi
- - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
- - Li-Ion baterie
- - Virtuální zeď Dual Mode v balení
Prodej byl ukončen