Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 grey WiFi
Kód: 102358
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7 grey WiFi
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
iRobot Roomba i7 ovládání na dálku a komunikace v češtině.
Petr Trojan (26. 10. 2021 23:22)
Petr Trojan (26. 10. 2021 23:22)
Dobrý den. Koupili jsme i7 a seznamujeme se s ním. Mám 2 dotazy.
1. Chtěl bych se dotázat, jak se mohu spojit s mimo domov, přes aplikaci iRobot Home? U tohoto modelu to píšete, že lze ovládat odkudkoli. Na domácí LAN to není problém, ale jak se mohu připojit k vysavači, pokud jsem připojen mobilem někde přes data? U vysavače je návod pouze k zařízení. Nikoli k aplikaci. Aplikace je poměrně přehledná, ale nikde jsem nenašel možnost, jak se přes tuto aplikaci spojit s vysavačem odkudkoli. Je nějaká možnost nakonfigurovat router tak, abych se dostal přes vnitřní IP v LAN na ovládání robota? Google Home neberu, jako odpověď, protože pak bych ztratil možnost interaktivně si měnit no go zóny, tak jak to jde v aplikaci iRobot Home.
2. U popisu i7 píšete, že komunikuje v češtině. Chci se optat jak, když ani Alexa, ani Google Assistant nepodporují češtinu? Dělám nějakou chybu, nebo to je jen klamavá reklama?
Vysavač jak se zdá, odpovídá tomu, k čemu jsme ho vybrali. Jen mne zarazilo to, na co se dotazuji. Pokud píšete, že i7 komunikuje v češtině, rád bych ho ovládal hlasem též v češtině a pokud lze ovládat i7 "odkudkoli" jak uvádíte, tak bych to rád využil bez jakýchkoli omezení, přesně tak, jak to umožňuje iRobot Home. Možná jen dělám něco špatně.
Děkuji za odpověď.
1. Chtěl bych se dotázat, jak se mohu spojit s mimo domov, přes aplikaci iRobot Home? U tohoto modelu to píšete, že lze ovládat odkudkoli. Na domácí LAN to není problém, ale jak se mohu připojit k vysavači, pokud jsem připojen mobilem někde přes data? U vysavače je návod pouze k zařízení. Nikoli k aplikaci. Aplikace je poměrně přehledná, ale nikde jsem nenašel možnost, jak se přes tuto aplikaci spojit s vysavačem odkudkoli. Je nějaká možnost nakonfigurovat router tak, abych se dostal přes vnitřní IP v LAN na ovládání robota? Google Home neberu, jako odpověď, protože pak bych ztratil možnost interaktivně si měnit no go zóny, tak jak to jde v aplikaci iRobot Home.
2. U popisu i7 píšete, že komunikuje v češtině. Chci se optat jak, když ani Alexa, ani Google Assistant nepodporují češtinu? Dělám nějakou chybu, nebo to je jen klamavá reklama?
Vysavač jak se zdá, odpovídá tomu, k čemu jsme ho vybrali. Jen mne zarazilo to, na co se dotazuji. Pokud píšete, že i7 komunikuje v češtině, rád bych ho ovládal hlasem též v češtině a pokud lze ovládat i7 "odkudkoli" jak uvádíte, tak bych to rád využil bez jakýchkoli omezení, přesně tak, jak to umožňuje iRobot Home. Možná jen dělám něco špatně.
Děkuji za odpověď.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.