Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
Alternativy
Robotický vysavač
iRobot Roomba 980 WiFi
- - Inteligentní navigace
- - Úklid až do 185 m²
- - Mluví česky, WiFi
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7 silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ silver
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen
Diskuze Robotický vysavač iRobot Roomba i7+ grey
Ales Hušek (03. 01. 2024 15:13)
Lukáš (05. 01. 2024 08:42)
Dobrý den, poprosíme Vás o zaslání screenu obrazovky o jaké položky se jedná. Můžete zaslat na email: [email protected]
Radovan Hájek (08. 10. 2023 09:14)
vysavač Roomba po dokončení úklidu nespustí mop iRobot Braava jet m6 k vytření. Při zadávání nového úkolu vidím v aplikaci v prvním řádku "Vysavač" volbu "Následně mopovat" . Když tuto volbu zvolím, skočím na novou obrazovku, kde mám na řádku "MOP" volbu (červeně) "Odstranit robota". Pokud tuto volbu zvolím, vrátím se zpět na obrazovku, kde mám volbu "Následně mopovat". Ať zvolím kteroukoliv možnost, proběhne vysávání, ale bez následného mopování. Prosím o radu.
Lukáš (09. 10. 2023 11:36)
Dobrý den, poprosím Vás o zaslání screenshotů z aplikace. Abychom přesně veděli co popisujete.
Radovan Hájek (09. 10. 2023 13:36)
k mému dotazu posílám toto opřesnění:
vysavač i mop jsou ve stejné síti wifi a oba je mám v jedné aplikaci iRobot
při zadávání nového úkolu do vysavače vidím tuto obrazovku 1
vedle položky vysavač vidím "Následně mopovat" takže předpokládám, že po vysátí bude následovat mopování.
označím tedy místnosti a zadám "Spustit nyní"
vysavač místa vysaje, ale mopování nenásleduje.
proto vyzkouším na obrazovce 1 zvolit volbu "Následně mopovat"
tím se dostanu na obrazovku 2
najdu na ní novou položku MOP a nápis "Odstranit robota" Je to ale jen nápis, nedá se zvolit ani nijak odstranit.
Ale chci vyzkoušet i tuto možnost, označím místnosti a zadám "Spustit nyní"
Opět ale proběhne jen vysátí, ale nenásleduje mopování.
co mám tedy dělat, jak lze spostit následné mopování?
snímky obrazovek jsem vám poslal e-mailem
Michal Štěrba (28. 02. 2023 19:25)
Michal Štěrba (28. 02. 2023 19:37)
Lukáš (02. 03. 2023 09:25)
Dobrý den, jak píšete toto lze těžko odhadnout, ale pokud bychom měli nějaký údaj úvést tak se jedná o plochu zhruba 100m2.
Martin (13. 11. 2022 14:13)
Martina (14. 11. 2022 11:12)
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakt yna stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou.
Kratochvílová (24. 07. 2022 17:45)
Lukáš (25. 07. 2022 11:08)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle postupu v manuálu a případně i očistit kontakty na spodní straně robota i dobíjecí stanici.
Kratochvílová (25. 07. 2022 12:28)
Lukáš (25. 07. 2022 16:18)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit reklamací vysavače. K tomuto je možné objednat bezplatný svoz.
Lukas (26. 06. 2022 21:21)
Dekuji za odpoved.
Lukáš (27. 06. 2022 10:28)
Dobrý den, samostatně lze stanici zakoupit zde.
Lenka Pleštilová (22. 05. 2022 07:09)
Děkuji
Lukáš (23. 05. 2022 09:05)
Dobrý den, blikání je způsobeno novou verzí SW v robotických vysavačích a mopech. Chování indikačních diod se dá nově nastavit v aplikaci kde toto můžete změnit.
Martin (10. 05. 2022 17:42)
Děkuji za odpověd
Lukáš (10. 05. 2022 17:55)
Dobrý den, reset provedete stiskem tlačítka CLEAN po dobu 10 sec. (robot musí být mimo dobíjecí stanici). Robot se následně vypne a při opětovném spuštění zahraje melodii, tak jako při prvním spuštění.
Vladimír (19. 09. 2021 11:48)
Martina (20. 09. 2021 14:47)
Dobrý den, pokud byla virtuální zeď odstraněna a robot i přesto nejvede do místnosti, bude nutné mapu smazat a vytvořit novou, kde si potom virtuální zeď opět nastavíte.
Jiří Hájek MUDr. (04. 09. 2021 10:05)
Veronika (04. 09. 2021 10:22)
Dobrý den,
pohyb robota se zaznamená až po dokončení úklidu, v reálném čase není vidět,kde zrovna uklízí v aplikaci. Toto umí modely s laserem. Krásný den
Eva Jančárová (18. 08. 2021 16:38)
Martina (18. 08. 2021 16:42)
Dobrý den, pokud se koš ani po nastavení vysypání v mobilní aplikaci ve stanici nevyprazdňuje, doporučili bychom robota zaslat k reklamaci
Eva Jančárová (28. 08. 2021 19:40)
Martina (30. 08. 2021 10:56)
Dobrý den, ano samočištění by mělo být automaticky nastaveno, lze jej nastavit i v mobilní aplikaci. Odpadní pytel ve stanici je určen pro přibližně 30 vysypání, poté se doporučuje jej vyměnit za nový.
Aleš (05. 06. 2021 18:08)
na oficiálních stránkách iRobot je psáno, že je na jejich vysavače poskytována záruka 3 roky:
https://www.irobot.cz/
https://www.instagram.com/p/CHIvq1eIA8e/
Koupil jsem si u Vás model Roomba i7+, ale na faktuře je psána záruka standardně jen 2 roky. Chtěl bych se zeptat, zda je potřeba k získání 3 leté záruky nějaká registrace? Děkuji
Martina (07. 06. 2021 09:58)
Dobrý den, jedná se o prodlouženou záruku, kterou nabízí pouze prodejce iRobot. Pokud zakoupíte robota u nás, automaticky dostáváte záruku 24 měsíců.
Honza (18. 04. 2021 13:40)
Děkuji za odpověď
Martina (19. 04. 2021 10:44)
Dobrý den, doporučili bychom provést reset robota, popřípadě smažte poslední uloženou mapu, podle které robot jezdí.
Petr (14. 02. 2021 15:27)
Předchozí iRobot uklízel hlavně nad ránem. U tohoto jsem četl v recenzích, že má potíže kvůli kameře. Je možné načíst mapu a pak aby jezdil v noci?
Děkuji
Lukáš (15. 02. 2021 09:57)
Dobrý den, modely s kamerou mohou mít opravdu při práci vetmě problémy. Potřebují alespoň nějaký zdroj světla třeba světlo z ulice, tak aby se dokázali v prostoru orientovat. Pokud víte, že bude robot používán převážně v noci a za tmy, tak bych doporučil volit spíše model s navigací za pomocí laseru.
Tereza (10. 09. 2020 20:09)
Martina (11. 09. 2020 10:09)
Dobrý den, poprosím o informaci, kde máte stanici umístěnou? Zda je umístěna v prostoru, nebo za nějakým nábytkem či rohem. Správné umístění dobíjecí stanice může mít vliv na chování vysavače. Pokud jí vysavač nebude moci najít, bude jezdit do úplného vybití.
Rostislav Vaník (06. 01. 2020 13:00)
Lukáš (06. 01. 2020 13:02)
Dobrý den, v případě menších nebo uzčích překážek se může stát, že jej senzero nezadetekují a nedojde tak ke zpomalenému nárazu. S tímto se bohužel nedá nic dělat.
Rostislav Vaník (04. 01. 2020 14:48)
Veronika (04. 01. 2020 15:11)
Dobrý den,
pokud je vše vyčištěné a i tak robot couvá, bude muset bohužel robot do servisu. Vyzkoušejte ještě reset robota a případné vyndání baterie z robota cca na 1/2 hodny, pokud se stav nezmění neotálejte s předáním do servisu. Krásný den
Karla (23. 08. 2019 18:29)
Dale by me zajimalo zda je kompaktibilni s virtualni zdi, kterou mame od starsiho typu...
Dekuji
Petra (24. 08. 2019 16:06)
Dobrý den, záleží na šířce otvorů, aby Roombě do otvoru nezapadlo kolo. Virtuální zeď, jak si Roomba načte podlaží (2-4 cykly), můžete vytvářet virtuální stěny přímo v aplikaci. Ale ano, původní virtuální zeď je komatibilní.
Karla (24. 08. 2019 16:35)
Petra (24. 08. 2019 16:48)
Ano, přeně tak. Jakmile si Roomba zmapuje cely prostor, tak můžete virtuální stěny tvořit přímo v aplikaci.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.