Robotický vysavač
0 Kč
Recenze Robotický vysavač iRobot Roomba j7
Uživatelské recenze
Skvělý pomocník do každé domácnosti, miláček rodiny, už dostal i jméno.
Vždy perfektně čisto bez námahy, záda ruce nebolí.
- Mapování terénu
- Aplikace i zvuky v češtině
- Pomocí aplikace je možné lokální vysávání bez nutnosti přenášení (prostě ho tam pošlete)
- Přisvícení před kamerou viditelné pomáhá v orientaci zařízení.
- Lepší přístup pro vysypání koše, než měly předchozí generace.
- Pro starší bytosti složitější nastavení, ale zvládnout se to dá, jen to zabere víc času.
- Pro naše potřeby příliš krátký kabel přívodu dokovací stanice, umístili jsme jej jinam, než jsme chtěli, aby bylo vyhověno podmínkám instalace (staré baráky trpí na nedostatek zásuvek)
Vysavač vrácen z důvodu, že nevysával tak, jak by se očekávalo vzhledem k jeho ceně.
Asi nejhorší vysavač, který jsme kdy měli. Vysavač jsme po 10 dnech vrátili.
Vysavač vysával cca 2x -3x denně po dobu 5 dnů plochu cca 80m2. (90% dlažby a 10% koberec). Stále se mě něchtělo věřit, že vysává tak špatně.
Největší spokojenost doposud byla "Xiaomi Roborock Sweep One S55", kterému však po 2,5 letech odešla základní deska. Po zkušenosti s tímto modelem iRobot jsme se vrátili ke značce Xiaomi a zasím spokojenost s modelem S20+.
- - vysavač se trápí na lištách prahů mezi dvěřmi, výška prahu max 1cm.
- - gumové kartáče drhnou a vydávají strašný zvuk. U prahů zanechával vysavač prach.
- - vysavač se trápí na koberci - gumové kartáče strašně trpí. U přechodu dlažba - koberec zanechal vysavač prach.
- - u rozích mezi soklem a podlahou zůstával prach
- - rotační kartáček spíše prach z dlažby odmetal bokem něž aby jej nametl pod vysavač
- - průduch, který nasává špínu do sběrné nádoby se ucpával
- - sběrná nádoba na prazích vypadávala a vysavač se zastavoval
Kvalitní robot.
Zkušenosti jsou trochu rozpačité. Ti kdo mě mají poradit se odvolávají na aplikaci v telefonu. Nejsem ten kdo chce za každou cenu ovládat výrobek přes mobil, či tablet. Chybí mě u výrobku vizuální zeď abych mohl omezit lokalitu pohybu. Všichni se odvolávají na zmíněnou aplikaci v telefonu, že to tam mohu označit. To že je plný koš jsem poznal až když bylo vidět, že už chlupy nesbírá. S ohledem na získané recenze věřím, že to nějak bude fungovat. Zatím jsem zklamán !
- Nenašel jsem !
- Chybí vizuální zeď
- Ovládání a úpravy pohybu jenom přes aplikaci
- Nefunkční signalizace sběracího plného koše
- Reakce obchodu mě nějak pomoci je nulová
Dobrý pomocník na psi chlupy :)
Dalsi robot teto znacky do nasi domacnosti.
Vsem kteri maji pejska, kocku, nebo maji caste navstevy vnoučat urcite doporucuji
- rychle a kvalitne uklizi
- snadne ovladani
- dela presne to co se od nej ocekava
- Nic
Náhrada za starší typ, který už dosloužil. Vyšší výkon je znát i obsluha přes aplikaci je pohodlná a jednoduchá.
- Dělá přesně to co má a je skutečně výkonnější než jeho letitý předchůdce iRobot 780
- Tíšší oproti LG Hom-Bot
- Ovládání přes mobil/tablet
- Má "pamatováka", nepotřebuje zábrany, ví kde a kam má jet
- Aplikace
Vysavač slušně vysává.
Nedostatečný manuálu.
Po týdnu se těžko hodnotí. Nějakou dobu jsem měl problém s mobilní aplikací, její popis je chvíli nesrozumitelný.
- Vysavač slušně vysává.
- Nedostatečný manuál.
Nejnovější navigace, schopen uklízet prakticky ve tmě, učí se z nových překážek, kvalita vysávání je ok. Po modelu 966 zase o krok vepředu.
- Nezamotává se do kabelů
- Nové překážky nevysaje, ale oznámí
- Perfektní práce s mapou domácnosti
- Nemá spot úklid, nutno vytvořit zónu
- Po dvou týdnech provozu se přestal točit boční kartáček
- Reakce obchodu na dva dotazy, co s tím mám dělat nulové
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!


Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.

















































































































































