Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač
LG Hom-Bot VR 62601 LVM
Alternativy
Robotický vysavač
Samsung VR10M701CUW/GE
- - Extra široký kartáč, Sací výkon 10 W
- - Silné sání díky technologii CycloneForce
- - 2 čistící režimy, Bez dálkového ovladače
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba e5 silver WiFi
- - Dva proti sobě rotující gumové kartáče
- - Li-Ion baterie
- - Virtuální zeď Dual Mode v balení
Prodej byl ukončen
13% SLEVA
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 PRO WiFi
+ mop (2v1)
- - 2v1 - vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
- - Gyroskopická navigace
- - Li-Ion baterie, HEPA filtr
Akční cena
6 999,-
Právě
dnes!
dnes!
7 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Na dotaz
Kód: 100985
Diskuze LG Hom-Bot VR62601LVM
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Re: Robotický vysavač LG Hom-Bot VR 62601 LVM
Jirka (27. 06. 2016 16:26)
Jirka (27. 06. 2016 16:26)
Dobrý den,
mrzí nás že máte s vysavačem problémy. To že se vysavač zasekne pod sedačkou se stát může, jediné jak tomu můžete zabránit je dát robotovi do cesty nějakou pevnou překážku, přes gauč můžete například hodit nějaký přehoz, nebo deku. S tímto typem nohou od židlí může mít problém jakýkoli vysavač. Jedna z možností jak najíždění zabránit je nalepit na nohy ,,filcové podložky,, které zvednou nohu natolik že na ně vysavač nebude mít tendenci najíždět. Další varianta je přidělat na spodek robota nástavec s mopem, který zakáže robotovi přejíždět jakékoli překážky, pak je ale nutné počítat s tím že robot nebude přejíždět ani prahy. Na takto nízkém koberci by se robot neměl zasekávat. Problém může nastat v případě že jsou na koberci nějaké černé části, které vysavač registruje jako schody a tudíž na ně nevjíždí. To že Vám vysavač nezajíždí do stanice může být způsobeno nevhodným umístěním stanice. Stanici umístěte do největší ze zmíněných 5 místností. Také by kolem stanice měl být volný prostor v rozměrech které jsou uvedené na snatici (po stranách 1,5m a před 2m). Robota Vám samozřejmě můžou zdarma zkontrolovat naši servisní technici v rámci záruky. Jestliže si kontrolu budete nyní či v budoucnosti přát, kontaktujte nás prosím na adresu [email protected]
S pozdravem
Roboticky vysavac
mrzí nás že máte s vysavačem problémy. To že se vysavač zasekne pod sedačkou se stát může, jediné jak tomu můžete zabránit je dát robotovi do cesty nějakou pevnou překážku, přes gauč můžete například hodit nějaký přehoz, nebo deku. S tímto typem nohou od židlí může mít problém jakýkoli vysavač. Jedna z možností jak najíždění zabránit je nalepit na nohy ,,filcové podložky,, které zvednou nohu natolik že na ně vysavač nebude mít tendenci najíždět. Další varianta je přidělat na spodek robota nástavec s mopem, který zakáže robotovi přejíždět jakékoli překážky, pak je ale nutné počítat s tím že robot nebude přejíždět ani prahy. Na takto nízkém koberci by se robot neměl zasekávat. Problém může nastat v případě že jsou na koberci nějaké černé části, které vysavač registruje jako schody a tudíž na ně nevjíždí. To že Vám vysavač nezajíždí do stanice může být způsobeno nevhodným umístěním stanice. Stanici umístěte do největší ze zmíněných 5 místností. Také by kolem stanice měl být volný prostor v rozměrech které jsou uvedené na snatici (po stranách 1,5m a před 2m). Robota Vám samozřejmě můžou zdarma zkontrolovat naši servisní technici v rámci záruky. Jestliže si kontrolu budete nyní či v budoucnosti přát, kontaktujte nás prosím na adresu [email protected]
S pozdravem
Roboticky vysavac
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.