Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Magnetická páska pro robotické vysavače - 2m
Monika (10. 09. 2023 19:47)
Lukáš (11. 09. 2023 09:33)
Dobrý den, pásku lze použít pro všechny modely které mají funkci vymezení prostor za pomocí magnetické pásky. Pokud Váš model tuto funkci nemá, tak nedokáže pásku zaznamenat a nebude fungovat.
Milan Slaný (26. 06. 2022 18:10)
Lukáš (27. 06. 2022 09:02)
Dobrý den, Váš model bohužel nemá možnost použití magnetické pásky.
M. (30. 12. 2021 09:51)
Lukáš (30. 12. 2021 10:48)
Dobrý den, pro tento model nemáme odzkoušeno, ale s použitím by neměl být problém.
Vladimír Pocnar (17. 05. 2021 09:50)
přeji hezký den
Lukáš (17. 05. 2021 10:53)
Dobrý den, Váš model nemá senzor pro zaznamenání magnetické pásky - pásku nelze použít.
Ladislav Němec (01. 03. 2021 10:32)
Hoover HGO320H 011
Katrin (01. 03. 2021 10:40)
Dobrý den, robotický vysavač Hoover HGO320H 011 bohužel magnetickou pásku nepodporuje. Krásný den
Lukáš (23. 01. 2021 15:57)
Lukáš (25. 01. 2021 10:09)
Dobrý den, tato magnetická páska by měla jít použít i pro Váš model.
Veronika Hrubešová (27. 10. 2020 21:40)
Lze pasku vyuzit k robot. vysavaci Robzone Duoro Xcontrol profi?
Dekuji
Lukáš (29. 10. 2020 09:37)
Magnetická páska lze použít pro všechny modely, které mají tuto funkci. Tudíž i pro Váš model.
Radka Junková (09. 03. 2020 18:46)
Lukáš (10. 03. 2020 11:38)
Dobrý den, bohužel u toho modelu nelze využít magnetickou pásku ani virtuální zeď.
Katka (07. 12. 2019 21:32)
Veronika (08. 12. 2019 12:37)
Dobrý den,
ano, pásku není nutné lepit, stačí pouze položit a po dokončení úklidu, uklidit nebo přemístit dle potřeby. krásný den
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.