Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 6250BK
Alternativy
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8250BK
- - Kamerová navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
7 379,-
Skladem 3 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 9550BK
- - Laserová navigace
- - Baterie 6 400 mAh s výdrží až 200 minut
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Sencor SRV 8550BK
- - Gyroskopická navigace
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Ovladatelný přes telefon
Prodej byl ukončen
Kód: 103375
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 6250BK
Kuba (02. 04. 2021 17:22)
Kuba (02. 04. 2021 17:22)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak spárovat vysavač s aplikací, pokud není k dispozici pevné internetové připojení ani druhý mobilní telefon. Pokud zapnu mobilní data a hotspot, aplikace mě nepustí dál s tím, že není zapnutá wifi. Zkusil jsem tedy zapnout starý ADSL modem/router (nepřipojený k WAN) a telefon připojit k němu, v takovém případě se aplikace vůbec nespustí. Pokud změním síť z dat na wifi až po registraci do aplikace (před výběrem typu vysavače), napíše aplikace při hledání robota, že je robot vypnutý nebo spí. Přitom síť s názvem SENCORRobotics_7237CC v seznamu sítí na telefonu vidím.
Kdyby vysavač normálně fungoval, ani bych aplikaci ke štěstí nepotřeboval, ale on po chvilce vysávání něco nesrozumitelně zamumlá, rozsvítí se červeně a dál už jenom jezdí, boční kartáče se točí, ale nevysává. Když robota vypnu tlačítkem, všechny kartáče vyčistím a opět zapnu, opakuje se problém po pár minutách znovu. Přitom hlavní kartáč po chybě nevypadá zanesený, rukou s ním bez použití větší síly otočím. Zásobník prachu plný také není. Doufal jsem, že se z aplikace dozvím, co se mu vlastně nelíbí, ale bohužel.
chtěl bych se zeptat, zda je možné nějak spárovat vysavač s aplikací, pokud není k dispozici pevné internetové připojení ani druhý mobilní telefon. Pokud zapnu mobilní data a hotspot, aplikace mě nepustí dál s tím, že není zapnutá wifi. Zkusil jsem tedy zapnout starý ADSL modem/router (nepřipojený k WAN) a telefon připojit k němu, v takovém případě se aplikace vůbec nespustí. Pokud změním síť z dat na wifi až po registraci do aplikace (před výběrem typu vysavače), napíše aplikace při hledání robota, že je robot vypnutý nebo spí. Přitom síť s názvem SENCORRobotics_7237CC v seznamu sítí na telefonu vidím.
Kdyby vysavač normálně fungoval, ani bych aplikaci ke štěstí nepotřeboval, ale on po chvilce vysávání něco nesrozumitelně zamumlá, rozsvítí se červeně a dál už jenom jezdí, boční kartáče se točí, ale nevysává. Když robota vypnu tlačítkem, všechny kartáče vyčistím a opět zapnu, opakuje se problém po pár minutách znovu. Přitom hlavní kartáč po chybě nevypadá zanesený, rukou s ním bez použití větší síly otočím. Zásobník prachu plný také není. Doufal jsem, že se z aplikace dozvím, co se mu vlastně nelíbí, ale bohužel.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.