Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Akční cena
6 999,-
9 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi
+ mop (vítěz Reddot Award)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Prodej byl ukončen
Kód: 102221
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi
Lukas H. (03. 03. 2023 12:37)
Lukas H. (03. 03. 2023 12:37)
Dobry den, zpristupnuji muj chat s operatorem www.robicky-vysavac.cz
Klient: (Lukas H.) ([email protected])
Doba trvání: 21 minut od 03.03.2023 11:33:19
11:33:20 Vyčkejte na spojení s operátorem
11:33:56 Operátor se připojil/a k chatu
11:34:01 Operátor: Dobrý den
11:34:09 Lukas H.: Dobry den, od vcerejsiho dne, tj. 2.3.2023 celime problemu s komunikaci s robotickym vysavacem Symbo Laserbot 750 wifi. Nejsme schopni s robotem navazat spojeni. Pri prihlaseni do aplikace nam to hlasi, ze nemame sparovano zadne zarizeni. Opetovne parovani robota s aplikaci se nam nedari provest. Prosime o Vase vyjadreni a jak vznikly problem vyresit. Dekuji LH
11:34:30 Lukas H.: Dle diskuze na Vasem webu, nejsme jedini, kterym vcera prestal vysavac fungovat.
11:34:46 Lukas H.: Prosim o Vase vyjadreni k dane situaci. Dekuji
11:36:05 Operátor: Aktuálně má aplikace nějaký výpadek. Bohužel bližší informaci, tedy kdy toto bude odstraněno zatím netušíme.
11:37:03 Lukas H.: Kdo je spravcem aplikace, resp. cloudoveho uloziste? Jak je zabezpeceno fungovani cloudu pro dany vysavac?
11:38:21 Operátor: Toto řeší přímo výrobce, což je čínská firma.
11:39:10 Lukas H.: muzu dostat kontakt primo na vyrobce, spravce cloudu, aplikace?
11:39:39 Lukas H.: preci neni mozne prodavat robota, za docela solidni penize, aniz by fungoval tak, jak je inzerovano?
11:40:36 Lukas H.: Dle meho nazoru je to klamani spotrebitele a je to na zamyslenou, jestli nepodat podnet na Vasi firmu, ktera realizuje prodej takoveho zbozi v CR
11:44:06 Operátor: Bohužel tato možnost není. Všechny robotické vysavače a nejen ty, ale drtivá většina elektroniky se vyrábí v Asii. S tímto nikdo nic nenaděláme takto to je. A pokud daný elektrospotřebič má možnost komunikace s mobilní aplikací, tak opět toto řeší daný výrobce. Chápu Vaše rozhořčení, ale nejedná se v žádném případě o klamání, jak uvádíte.
11:44:38 Operátor: Aktuálně zjišťujeme o jaký výpadek se jedná a jak dlouho bude trvat. Bohužel bližší informace aktuálně nemáme.
11:45:14 Operátor: Bližší informace budeme znát začátkem příštího týdne.
11:46:18 Lukas H.: Bylo by dobre, alespon o tom dat vedet, do diskuze k danemu vysavaci. Pripadne info o komunikacnim problemu daneho vysavece vyvesit nekde na Vasem webu
11:47:30 Operátor: Děkuji za podnět. Předám jej kolegům, kteří se tímto zabývají.
11:54:41 Spojení bylo přerušeno
Klient: (Lukas H.) ([email protected])
Doba trvání: 21 minut od 03.03.2023 11:33:19
11:33:20 Vyčkejte na spojení s operátorem
11:33:56 Operátor se připojil/a k chatu
11:34:01 Operátor: Dobrý den
11:34:09 Lukas H.: Dobry den, od vcerejsiho dne, tj. 2.3.2023 celime problemu s komunikaci s robotickym vysavacem Symbo Laserbot 750 wifi. Nejsme schopni s robotem navazat spojeni. Pri prihlaseni do aplikace nam to hlasi, ze nemame sparovano zadne zarizeni. Opetovne parovani robota s aplikaci se nam nedari provest. Prosime o Vase vyjadreni a jak vznikly problem vyresit. Dekuji LH
11:34:30 Lukas H.: Dle diskuze na Vasem webu, nejsme jedini, kterym vcera prestal vysavac fungovat.
11:34:46 Lukas H.: Prosim o Vase vyjadreni k dane situaci. Dekuji
11:36:05 Operátor: Aktuálně má aplikace nějaký výpadek. Bohužel bližší informaci, tedy kdy toto bude odstraněno zatím netušíme.
11:37:03 Lukas H.: Kdo je spravcem aplikace, resp. cloudoveho uloziste? Jak je zabezpeceno fungovani cloudu pro dany vysavac?
11:38:21 Operátor: Toto řeší přímo výrobce, což je čínská firma.
11:39:10 Lukas H.: muzu dostat kontakt primo na vyrobce, spravce cloudu, aplikace?
11:39:39 Lukas H.: preci neni mozne prodavat robota, za docela solidni penize, aniz by fungoval tak, jak je inzerovano?
11:40:36 Lukas H.: Dle meho nazoru je to klamani spotrebitele a je to na zamyslenou, jestli nepodat podnet na Vasi firmu, ktera realizuje prodej takoveho zbozi v CR
11:44:06 Operátor: Bohužel tato možnost není. Všechny robotické vysavače a nejen ty, ale drtivá většina elektroniky se vyrábí v Asii. S tímto nikdo nic nenaděláme takto to je. A pokud daný elektrospotřebič má možnost komunikace s mobilní aplikací, tak opět toto řeší daný výrobce. Chápu Vaše rozhořčení, ale nejedná se v žádném případě o klamání, jak uvádíte.
11:44:38 Operátor: Aktuálně zjišťujeme o jaký výpadek se jedná a jak dlouho bude trvat. Bohužel bližší informace aktuálně nemáme.
11:45:14 Operátor: Bližší informace budeme znát začátkem příštího týdne.
11:46:18 Lukas H.: Bylo by dobre, alespon o tom dat vedet, do diskuze k danemu vysavaci. Pripadne info o komunikacnim problemu daneho vysavece vyvesit nekde na Vasem webu
11:47:30 Operátor: Děkuji za podnět. Předám jej kolegům, kteří se tímto zabývají.
11:54:41 Spojení bylo přerušeno
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.