Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Akční cena
6 999,-
9 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi
+ mop (vítěz Reddot Award)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Prodej byl ukončen
Kód: 102221
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 WiFi
Jiří Štorkán (13. 12. 2018 22:31)
Jiří Štorkán (13. 12. 2018 22:31)
Dobrý den,
mám 3 otázky:
1) U tohoto robota chci provést první spuštění a následné používaní v bytě bez instalované domácí WiFi. Zajímá mě, jestli je zprovoznění a používání robota za těchto podmínek vůbec možné, jaký to bude mít dopad na funkci robota a jaké vlastně budou možnosti jej obsluhovat. Je mi jasné, že jeho obsluha bude sice nekomfortní, ale robot se zdá být povedeným a s přednostmi, které možná převáží ztrátu komfortu ovládání.
2) Pokud se robot normálně používá v prostředí s domácí sítí WiFi, bude možné jej ovládat aplikací v telefonu (tabletu) i když se bude telefon (tablet) nacházet v jiné síti mimo domov (myšleno mimo domácí síť, než ve které je přihlášen robot)?
3) Jak se má správně postupovat, pokud po delším provozování robota v jednom bytě jej chci začít nově používat v úplně jiném bytě, který bude pro robota pochopitelně zcela neznámý? Lze mu přechod do nového prostředí nějak usnadnit, třeba např. vymazáním paměti původního bytu? Pokud ne, mám za to, že bude hodně dlouho zmatený.
Děkuji za Váš čas a odpovědi.
mám 3 otázky:
1) U tohoto robota chci provést první spuštění a následné používaní v bytě bez instalované domácí WiFi. Zajímá mě, jestli je zprovoznění a používání robota za těchto podmínek vůbec možné, jaký to bude mít dopad na funkci robota a jaké vlastně budou možnosti jej obsluhovat. Je mi jasné, že jeho obsluha bude sice nekomfortní, ale robot se zdá být povedeným a s přednostmi, které možná převáží ztrátu komfortu ovládání.
2) Pokud se robot normálně používá v prostředí s domácí sítí WiFi, bude možné jej ovládat aplikací v telefonu (tabletu) i když se bude telefon (tablet) nacházet v jiné síti mimo domov (myšleno mimo domácí síť, než ve které je přihlášen robot)?
3) Jak se má správně postupovat, pokud po delším provozování robota v jednom bytě jej chci začít nově používat v úplně jiném bytě, který bude pro robota pochopitelně zcela neznámý? Lze mu přechod do nového prostředí nějak usnadnit, třeba např. vymazáním paměti původního bytu? Pokud ne, mám za to, že bude hodně dlouho zmatený.
Děkuji za Váš čas a odpovědi.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.