Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Akční cena
6 999,-
9 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi
+ mop (vítěz Reddot Award)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Prodej byl ukončen
Kód: 102221
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi
Vlasta (26. 06. 2020 11:37)
Vlasta (26. 06. 2020 11:37)
Dobrž den,
dnes se robot vrátil s tím, že reklamace se neuznává. Vše je údajně v nejlepším pořádku a uklízí jak má. Ve vysvětlení zamítnutí ale postrádám několik vysvětlení. Proč prázdné místnosti uklízí na přeskáčku, kdy uklidí část, jede do druhé místnosti, tam uklidí část a vrací se douklidit. Je to vidět na videu z tabletu. Proč se několikrát vrací na uklizené místo? To přece není systematický úklid jak se mi snažíte namluvit! Proč tohle chování neměl když byl nový? Nábytku je pořád stejně a jeho rozmístění je také stejné, tak proč až teď? Proč po skončení úklidu nenašel nabíjecí stanici a po ručním přemístění se nechtěl nabíjet? Proč po resetu jednou normálně uklidí a další úklid už je katastrofa?
Vlasta
dnes se robot vrátil s tím, že reklamace se neuznává. Vše je údajně v nejlepším pořádku a uklízí jak má. Ve vysvětlení zamítnutí ale postrádám několik vysvětlení. Proč prázdné místnosti uklízí na přeskáčku, kdy uklidí část, jede do druhé místnosti, tam uklidí část a vrací se douklidit. Je to vidět na videu z tabletu. Proč se několikrát vrací na uklizené místo? To přece není systematický úklid jak se mi snažíte namluvit! Proč tohle chování neměl když byl nový? Nábytku je pořád stejně a jeho rozmístění je také stejné, tak proč až teď? Proč po skončení úklidu nenašel nabíjecí stanici a po ručním přemístění se nechtěl nabíjet? Proč po resetu jednou normálně uklidí a další úklid už je katastrofa?
Vlasta
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.