Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Akční cena
6 999,-
9 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi
+ mop (vítěz Reddot Award)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Prodej byl ukončen
Kód: 102221
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi
Kamil Bouzid (15. 04. 2021 23:56)
Kamil Bouzid (15. 04. 2021 23:56)
Dobrý den, Mám robota 1 rok a aktuálně začal míti problémy s návratem do nabíjecí stanice. Do stanice zcela v pořádku najede, ale za pár sekund z ní vyjede a zkouší to znova. Kontakty jsou zcela čisté, v okolí nic není (1m ze všech stran). Robot takto opakuje třeba 10x, pak jej vypínám ručně tlačítkem. Při manuálním zastrčení do stanice ale nenabíjí. Nabíjet začne jen když se jemu samotnému povede zaparkovat. To se stane jednou za cca 10-20 najetí. Asi chápete, že je takto nepoužitelný. Všiml jsem si, sledováním koleček, že i když se robot dotkne při parkování kontaktů stanice, stále couvá a tlačí do nabíjecí stanice, jakoby tam nebyla a on se snažil se s ní couváním spojit. Po pár sekundách vyjede vpřed a zkouší to znovu. už nevím co s ním? vadná stanice? hard reset robota? reklamace? děkuji, KB
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.