Robotický vysavač
Specialista na robotické vysavače Po - Pá - 9:00 - 17:00 220 770 770
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Alternativy
30% SLEVA
MLUVÍ ČESKY
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 650 WiFi
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Mluví česky, laserová navigace
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Akční cena
6 999,-
9 999,-
Doporučená cena dodavatelem.
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6 789,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme v pondělí
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo LASERBOT 750 white WiFi
+ mop (vítěz Reddot Award)
- - 2v1 vysává i mopuje
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Ovladatelný přes telefon
- - HEPA design filtr
Prodej byl ukončen
Kód: 102221
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)
Vložit příspěvek do diskuze
Odpovídáte na příspěvek:
Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo LASERBOT 750 WiFi
Stanislav (25. 04. 2021 12:02)
Stanislav (25. 04. 2021 12:02)
Dobrý den, vysavač máme několik měsíců a celou dobu fungoval dobře. Poslední dobou ale máme problém buď s aplikací nebo se softwarem vysavače. V aplikaci máme nastavený opakovaný úklid. Dříve vždy v nastavený den a čas vyjel uklízet a automaticky se v aplikaci zobrazila poslední mapa úklidu, kde jsou nastaveny zakázané prostory. Poslední dobou se ale už několikrát stalo, že vysavač začal úklid, ale naskenované mapy se zakázanými prostory "zmizeli" a vysavač si začal skenovat novou mapu a samozřejmě jel i do zakázaných prostorů. Když jsem vysavač zastavil a podíval jsem se na úklid v předešlé dny, tak tam ty původní mapy jsou. Tak jsem mu tu nově naskenovanou mapu vymazal a znova ho pustil, v domění, že pojede podle té mapy z předešlého úklidu, ale on opět začal nově skenovat byt. Tak jsem ho nechal, během úklidu jsem do nově naskenovaných map zadal znova zakázané prostory a nechal ho dokončit úklid. V další dny, kdy měl nastavený úklid vyrazil uklízet podle nastavené mapy a několik dalších úklidů bylo v pořádku. Bohužel po několika úklidech, kdy vše fugovalo jak má, se vše opakovalo. Zase nejel podle té uložené mapy, ale znova si začal nově celý byt skenovat a tím pádem opět vyrazil i do prostorů, které byly původně zakázány. Takže opět nově nastavit mapu, opět několik úklidů bylo v pořádku a pak si opět nenačetl poslední mapu a začal nově skenovat. Zkoušel jsem vysavač úplně vypnout, znovu stáhnout aplikaci ale bohužel problém se znova opakuje. Můžete mi poradit, co s tím? Děkuji.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.