Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Symbo xBot 5 + mop (2v1)
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Symbo xBot 5 + mop (2v1)
Luboš Novotný (23. 01. 2024 15:23)
Díky.
Lukáš (23. 01. 2024 15:29)
Dobrý den, pokud Vám čištění nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače, jestliže ještě v záruce, případně servisní diagnostikou.
Eva (16. 12. 2023 10:19)
Lukáš (18. 12. 2023 12:39)
Dobrý den, doporučíme ověřit zda se kartáč při práci otáčí. Zřejmě bude chyba v samotném kartáči - ložisku a bude třeba jej vyčistiti nebo vyměnit za nový. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Markéta (05. 12. 2023 22:51)
Lukáš (06. 12. 2023 09:10)
Dobrý den, doporučíme kartáčky vyjmout a vyčistit pod nimi případné nečistoty. Pokud by nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
libor (12. 10. 2023 10:00)
Anicka (05. 10. 2023 10:52)
Lukáš (05. 10. 2023 10:56)
Dobrý den, postačí použít přiměřenou sílu a kartáček tak z robota oddělat.
Lída (22. 05. 2023 23:40)
vysavač začne uklízet-jezdit, pak se zarazí-zasekne na místě a dál jako uklízí, ale nejede. Žádnou chybovou hlášku nehlásí. Jak postupovat? Děkuji
Lukáš (23. 05. 2023 08:42)
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací vysavače. V případě pozáruční závady bude třeba řešit servisní diagnostikou.
Julie (14. 05. 2023 10:31)
Lukáš (15. 05. 2023 08:31)
Dobrý den, pokud nepomohlo čištění kartáčku, tak bude třeba řešit reklamací vysavače případně servisní opravou pokud již není robot v záruce.
Veronika (06. 03. 2023 12:07)
Vysavač máme druhým rokem a nyní se přestal při vybité baterii/dokončení úklidu vracet do nabíjecí stanice. Běžně se stává, ze se po 15 min uklízení vypne a zůstane na místě. Jak můžeme tuto závadu řešit?
Lukáš (06. 03. 2023 12:10)
Dobrý den, doporučili bychom řešit reklamací vysavače. Kdy bude robot zkontrolován včetně baterie.
Olga (02. 10. 2022 10:26)
Martina (03. 10. 2022 09:46)
Dobrý den, doporučená doba pro výměnu Hepa filtru je v rozmezí 6-12 měsíců. Co se týče baterie, postupem času baterii klesá kapacita a robotovi se tak snižuje celkový čas úklidu. Baterie by tedy měla vydržet při pravidelném používání robota cca 2-3 roky.
Jana Bratova (03. 10. 2021 18:55)
Lukáš (05. 10. 2021 14:11)
Dobrý den, doporučil bych zkusit vypnout a zapnout zvuk kombinací těchto tlačítek. Pokud ani toto nepomůže tak bude zřejmě chyba v elektronice robota a pokud Vám tato funkce chybí, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Libuše Kalužová (24. 09. 2021 11:15)
Robin Škorupa (16. 06. 2021 14:46)
Lukáš (16. 06. 2021 14:54)
Dobrý den, pro nákup nádobky 2v1 prosím kontaktujte náš servis.
Miroslav Serpan (03. 05. 2021 22:50)
Martina (04. 05. 2021 08:27)
Dobrý den, ano náhradní nádobka na vodu lze dokoupit. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Jiří Půček (01. 05. 2021 22:06)
Lukáš (03. 05. 2021 10:10)
Dobrý den, pokud chcete robota zanést na reklamaci nebo servis, tak můžete využít naší prodejnu v Brně.
Martina (15. 03. 2021 22:31)
Dekuji za odpoved
M. Kratochvilova
Martina (16. 03. 2021 08:43)
Dobrý den, ano zboží je objednané u dodavatele a bude dostupné na přelomu měsíce březen/duben. Hezký den
Jaroslav Bezděk (19. 01. 2021 19:28)
Lukáš (20. 01. 2021 08:31)
Dobrý den, toto není možné.
Veronika Zaoralová (27. 12. 2020 19:06)
robotický vysavač nám cca po roce přestal vytírat, ale vysává dál normálně. Čím to může být?
Martina (28. 12. 2020 09:15)
Dobrý den, zkontrolujte, zda knoty v nádobce nejsou ucpané. Dále zkontrolujte kontakty zásobníku, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistěte. Pokud je používán čistící prostředek, knoty se mohou ucpat a voda zůstává v nádobce. V jiném případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci.
Lida (25. 12. 2020 20:24)
Martina (28. 12. 2020 14:50)
Dobrý den, veškeré chybové hlášky a oznámení naleznete v manuále k obsluze.
Michaela (22. 12. 2020 17:33)
Máme vysavač přesně rok a po zapnutí i navolením programu stojí na místě, pokud na něj sáhnu tak se rozjede, ale po chvíli se zase zastaví... Nebo se točí na místě... Nevíte kde by mohl být problém?
Předem děkuju za reakci
Lukáš (22. 12. 2020 17:38)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba záruční opravy, veškeré informace jak posupovat v případě reklamace naleznete zde.
Martin (04. 11. 2020 20:29)
Děkuji
Martina (05. 11. 2020 08:32)
Dobrý den, u tohoto modelu lze časování nastavit pouze na 1 den dopředu pomocí dálkového ovládání. Nelze nastavit na celý týden. Možnost odloženého startu je pouze u modelu xBot 5 PRO, kde jej lze nastavit pomocí mobilí aplikace.
Pavel (18. 05. 2020 00:20)
Lukáš (18. 05. 2020 10:27)
Dobrý den, nic se neděje. Doporučíme nyní nechat provést 12 hodinové dobíjení.
Kathi (04. 04. 2020 19:59)
Ďakujem
Lukáš (06. 04. 2020 09:29)
Dobrý den, zřejmě jste si toto omylem vypnula. Souběžným stiskem tlačítek HOME a PLAN v reřimu stand-by zvukové hlášení opět zapnete.
Kathi (04. 04. 2020 20:02)
*nejak sa deaktivovalo*
*už som si na ne zvykla*
Veronika (12. 03. 2020 08:27)
vysavac mam asi pul roku a vcera, kdyz jsem jej zapnula na vysavani, zacal jezdit do jen do kolecka, na chvili se zastavi a zase se rozjede, ale jede opet ppuze pomalicku v kolecku.
Poslat na reklamaci, nebo kde muze byt problem?
Diky.
VN
Veronika (12. 03. 2020 10:39)
Dobrý den,
doporučujeme vyčistit přední kolečko a hnané kola a nárazník, provést reset robota. Pokud se stav nezmění, bude potřeba servisní prohlídka. Krásný den
Emil Fiala (26. 02. 2020 06:51)
Lukáš (26. 02. 2020 08:33)
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba záruční opravy, veškeré informace jak posupovat v případě reklamace naleznete zde.
valny (30. 01. 2020 00:26)
Veronika (30. 01. 2020 09:39)
Dobrý den,
režim MAX se zruší pouze po ukončení vysávání a nebo když přes ovladač robota vypnete, tedy opět ukončením zvoleného režimu vysávání. Jiným tlačítkem nelze zrušit. Krásný den
Ivana Brabcova (08. 01. 2020 10:56)
Lukáš (08. 01. 2020 11:52)
Dobrý den, zkuste vysavač řádně vyčistit a zkontrolovat přítomnost ložiska na kartáči. Pokud i přes to bude zvuk nestandardní, tak doporučíme robot reklamovat.
Hana (25. 12. 2019 12:56)
Radek (27. 12. 2019 14:40)
Dobrý den, vysvaač nechte nabíjet 12 hodin i když tam bude IIII (signalizace plné baterie). Poté lze robota standartně využívat. Jedná se pouze o první dobití.
Děkujeme
Josef Doležal (13. 12. 2019 10:37)
Lukáš (13. 12. 2019 11:39)
Dobrý den, vypnutí hlášení provedete současným stiknutím tlačítka HOME + PLAN.
Gabriela (11. 12. 2019 20:24)
Ďakujem
Veronika (12. 12. 2019 08:11)
Dobrý den,
jsou to běžné anglické zkratky dnů, proto nejsou vypsané.Např. SAT je označení dne soboty. Ostatní zkratky naleznete v návodu u produktu. Krásný den
Ladislav (07. 12. 2019 16:52)
Veronika (08. 12. 2019 11:48)
Dobrý den,
po plném dobití se již robot nedobíjí, drží plnou kapacitu baterie a je vždy připraven k vysávání. Není nutné vypínat, to je dobré pouze pokud nebudete delší dobu robota používat např. o dovolené. Čas robota se manuálně nastavuje pomocí talčítek přímo na robotu. Přesný postup nastavení času robota naleznete v návodu. Až po nasatvení času lze dále plánovat čas úklidů. Pokud ale robota vypnete hlavním vypínačem načasování se vám smaže. Krásný den
Lucka (06. 12. 2019 08:06)
Lukáš (06. 12. 2019 08:45)
Dobrý den, pro vysání jedné místnosti je třeba zabránit robotu v možnosti z místnosti vyjet. Toto je možné fyzickou překážkou (dveřmi, ...) nebo umístěním magnetické pásky,, kterou robot nepřejede.
Kamila. (02. 12. 2019 21:52)
Lukáš (03. 12. 2019 09:44)
Dobrý den, ano mopovací textilii lze prát v pračce a používat ji tak opakovaně.
Katka (02. 12. 2019 18:10)
Lukáš (03. 12. 2019 09:05)
Dobrý den, robot zvládne překonat překážky do 1,5 cm výšky.
Luboš Novotný (02. 12. 2019 11:16)
Předem díky za odpověď
Lukáš (02. 12. 2019 11:34)
Dobrý den, sací síla modelu Symbo Xbot 5 je 1300 Pa a navigace robota je řízena Gyrosenzorem, který je o něco méně přesný než laser. Výhodou modelu Xbot 5 je jednoznačně funkce mopování, kde má robot elektronicky řízené dávkování vody. Pokud má pro vás funkce mopování význam, tak doporučím volit model Xbot 5. Jestliže se rozhodujete pouze mezi vysávacími vlastnostmi, tak je lepší model Xiaomi, ale těžko říci, jestli je to úměrné k výši ceny.
Zdeněk Fabišik (27. 11. 2019 08:27)
Lukáš (27. 11. 2019 09:11)
Dobrý den, robot nemá bezkontaktní nárazník, nepohybuje se bezkontaktně. Lehké oťukávání můžete očekávat u tohoto černého nábytku tak i u nábytku jiné barvy.
lenka (25. 11. 2019 12:28)
děkuji
Veronika (25. 11. 2019 12:57)
Dobrý den,
tento model je vhodný pro úklid domácnosti s domácím mazlíčkem. Při pravidelném použití je kapacitně dostačující pro plochy kolem 90m2 a bezproblému posbírá drobné nečistoty i jako je stelivo, písek nebo granulát. Krásný den
Lucie (16. 11. 2019 08:14)
Děkuji za rychlou odpověď
Radek (16. 11. 2019 09:32)
Dobrý den,
robot se do režimu spánku přepne automaticky. Svítí-li FULL, znamená to, že je robot plně nabitý a připraven k dalšímu úklidu.
Přejeme pěkný den.
Lucie (06. 11. 2019 20:20)
vybírám mezi modely Symbo xBot 5 a Symbo xBot 5 PRO WiFi, zajímaly by mě rozdíly. Je jediný rozdíl možnost ovládat ten druhý přes mobil? Jejich úklidové schopnosti jsou stejné? A plánovaná doba podpory těchto modelů?
Moc děkuji.
Lukáš (07. 11. 2019 09:19)
Dobrý den, model PRO WIFI se liší hlavně možností připojení na wifi a lze jej tak ovádat a nastavovat za pomocí mobilního telefonu od kudkoliv. V balení má navíc 2ks náhradních filtrů a hraničící pásku. Jinak jsou oba modely stejné a to jak úklidové schopnosti, tak i všechny jiné funkce. Podpora těchto modelů je plánována minimálně 3 roky po skončení prodeje.
Denisa (25. 08. 2019 09:16)
Radek (26. 08. 2019 09:24)
Dobrý den,
součástí balení je nádobka 2v1 na mopování a vysávání zároveň a nádobka pouze na vysávání (500ml).
Přejeme krásný den.
Polaskova (07. 06. 2019 00:26)
Martina (07. 06. 2019 09:27)
Dobrý den, při režimu mopování stačí pouze vyměnit nádobku na vodu s mopovací textílií a poté na dálkovém ovládání stisknete tlačítko ON/OFF pro zahájení úklidu.
Polaskova (29. 04. 2019 17:04)
Zdeněk (29. 04. 2019 17:15)
Dobrý den,
dálkový ovladač má robot v balení magnetickou pásku v balení nemá. Kompletní balení je na konci popisu daného produktu:
- 1x Symbo Xbot 5 (součástí balení je i baterie)
- 1x Nabíjecí stanice
- 1x Nabíjecí adaptér
- 1x Dálkové ovládání
- 1x Odpadní a mopovací nádobka (2v1)
- 1x Náhradní HEPA filtr
- 1x Náhradní mopovací textílie
- 2x Náhradní boční kartáček
- 1x Čistící kartáček
1x Uživatelský CZ manuál
Přejeme hezký den
Ola (10. 04. 2019 20:19)
Zdeněk (11. 04. 2019 09:18)
Dobrý den,
pokud Vám dojde voda, žádný z robotů Vám toto nebude hlásit. Je tedy dobré si pohlídat, jak velkou plochu u Vás na jednu nádobku zvládne. Na jednu nádobku robot zvládne plochu cca 80m2. Vždy samozřejmě závisí na členitosti daných prostor.
Přejeme hezký den
Pavet (24. 03. 2019 17:59)
pokud robotický vysavač nezvládne na jedno nabití vyčistit celou plochu bytu, je schopen po návratu do dokovací stanice a dobití pokračovat na dosud nevyčištěné ploše?
Děkuji
Zdeněk (25. 03. 2019 10:22)
Dobrý den,
pokud robot danou plochu nepokryje na jedno nabití, již nevyjíždí po dobití, aby dovysál kompletně celou plochu. Nicméně na jedno nabití robot zvládne plochu cca kolem 110 m2. Vždy záleží na samotné členitosti, může být tedy i více či méne m2.
Přejeme hezký den
Olga (21. 03. 2019 14:32)
Martina (21. 03. 2019 14:37)
Dobrý den, pokud robota přenesete do patra, robot zahájí úklid a po skončení úklidu automaticky vyhledává dobíjecí stanici, kam se jede dobít.
Agáta (20. 02. 2019 00:46)
mam dotaz ,robota mam od Vanoc a ted zacal vydavat hlasitejsi klapavy zvuk nevim jestli je to normalni nebo se jedna o chybu.jinak robot vykonava svoji sluzbu na jednicku.dekuji
Lukáš (20. 02. 2019 08:15)
Dobrý den, zkuste prosím zkontrolovat zda je kartáč řádně vyčistěn. V případě, že bude zvuk přetrvávat doporučím výrobek raději reklamovat.
Hanka (12. 02. 2019 21:59)
Lukáš (13. 02. 2019 08:11)
Dobrý den, do nádržky je doporučováno lít pouze vodu, případně lze přidat i trochu octa. Pokud chcete použít čistící prostředek, tak ten nanášjte pouze na mopovací textýlii.
jirka (07. 02. 2019 12:21)
Zdeněk (07. 02. 2019 12:49)
Dobrý den,
robot madlo nemá, nicméně se dá jednoduše přenášet i bez madla. Mopování je řešeno kombinovanou nádobkou, takže robot je schopen zároveň jak vysávat, tak i mopovat. Jeden váleček je určitě dostačující.
Přejeme hezdký den
lenka Navratilova (28. 01. 2019 19:43)
Lukáš (29. 01. 2019 09:07)
Dobrý den, tento model má funkci odloženého startu, kdy si nastavíte dobu za kterou si přejete spuštění úklidu. U vyššího modelu Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) lze pak díky aplikaci nastavit konkrétní dny v týdnu i čas spuštění.
Stanislava (03. 01. 2019 23:22)
Zdeněk (04. 01. 2019 09:13)
Dobrý den,
pokud stisknete v danou chvíli tlačítko ON/OFF robota vypnete. Robot se po skončení vysávání sám vrací do dokovací stanice. Vždy když roboti vyjíždějí z dokovací stanice, bezpečně se do ní i vrátí.
Přejeme hezký den
Jana (28. 12. 2018 10:12)
jak vysavač pracuje s vodou, když je v místnosti jak linoleum (na většině povrchu), tak i koberec (např. pod stolem)? Vysává i mopuje lino i koberec, nebo musíme jen vysávat nebo to pozná a na koberec vodu nepoužije? Děkuji
Martina (28. 12. 2018 10:25)
Dobrý den, pokud zvolíte funkci mopování, je zapotřebí koberec ohraničit magnetickou páskou, aby vysavač na koberec nenajel. Magnetická páska není součástí balení robota, lze dokoupit na našich stránkách zde
Ivona (26. 12. 2018 18:03)
Zdeněk (27. 12. 2018 11:04)
Dobrý den,
doporučím postupovat podle návodu, který naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-sparovani-symbo-xbot5-pro.pdf .
Přeji pěkný den
david (13. 12. 2018 17:23)
jak vysoký přejede koberec. náš má nízký vlas a celkovou výšku 12 mm.
Martina (13. 12. 2018 17:29)
Dobrý den, robotický vysavač Symbo zvládne přejet překážku jako je např. práh či koberec do max. výšky 1 - 1,5 cm. Zde by tedy neměl mít s přejetím problém.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.