Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+
Radim (01. 04. 2024 16:12)
Erika (03. 04. 2024 11:47)
Dobrý den,
závada je opravitelná. Servisní technik musí vysavač prohlédnout a poté Vám příjde cenová nabídka opravy. Doporučuji reklamaci nebo pozáruční servis.
Josef Kotík (27. 02. 2024 17:13)
Po roce používání začaly oranžově blikat obě kontrolky ,běžně svítily bíle.
Zjistil jsem že nejde wifi, zkoušel jsem se několiktrát znovu přihlásit, ale bez výsledku.
můžete mi prosím poradit?
Děkuji
Katrin (29. 02. 2024 10:53)
Dobrý den, blikající oranžová znamená: Návrat do nabíjecí stanice (nízký stav baterie) / Chyba. Doporučujeme provést tovární nastavení pomocí stlačení tlačítka "reset" po dobu 3 sec. Následně se zkuste znovu přihlásit do aplikace a zkontrolujte, zda-li vám nehlásí chybovou hlášku. V případě potíží nás kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den
Lenka (11. 12. 2023 10:48)
Lukáš (11. 12. 2023 11:47)
Dobrý den, je nám líto, ale nádobku nemáme a ani nemáme možnost ji zajistit.
Simon Novotný (14. 10. 2023 18:56)
Lukáš (16. 10. 2023 09:18)
Dobrý den, pokud robot nedávkuje vodu, tak jej doporučíme reklamovat.
Michal (20. 03. 2023 15:14)
Děkuji
Lukáš (20. 03. 2023 15:25)
Dorbý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit jeho reklamací.
Zdeněk (05. 09. 2022 16:36)
Vysavač nechce zajet pod gauč, který stojí v prostoru uprostřed mistnosti na nožičkách vysokých 9 cm. Předchozí vysavač Symbo Xbot 5 Pro s tím neměl problém. Když ho zapnu pod gaučem, kam se bez problémů vejde, chvíli se točí kolem dokola a pak zahlasí "Úklid dokončen"
Úklid pod gaučem je pro nás velmi podstatná funkce, jak ho to naučit?
Děkuji za odpověď
Martina (05. 09. 2022 16:41)
Dobrý den, pokud je v tomto místě přechod barev ze světlé do tmavé, může to robot vyhodnotit jako možnost pádu a na toto místo poté nevjede. S výškou by robot neměl mít problém, měří 8,2 cm. Pokud máte nožičky do výšky 9 cm, bez problémů by měl pod sedačku projet.
Jiří (17. 02. 2022 08:58)
v létě jsem si koupil tento vysavač a nyní potřebuji nový hepa filtr. Zde v diskusi jsem nalezl pouze odkaz na kompatibilní mop. Můžete zde uvést i odkaz na filtr?
Nevěřím že by jste prodávali vysavač bez zajištění spotřebního materiálu.
Děkuji.
Lukáš (17. 02. 2022 09:08)
Dobrý den, bohužel k tomuto modelu nemáme v nabídce příslušenství.
Miloš Dlask (08. 01. 2022 12:37)
Adam Sandler (22. 03. 2022 08:34)
Lukáš (08. 01. 2022 13:12)
Dobrý den, aby robot mapu uložil, tak je nutné mít kompletně dokončený úklid. Doporučím prověřit, zda robot opravdu dokončí kompletní úklid. Pokud by problém přetrvával, tak bude nutná reklamace.
Ondřej (03. 01. 2022 14:53)
je možné si nastavit u tohoto robotického vysavače, aby v jedné z 4 místností nepoužíval mop?
Také počítám, že je schopen rozpoznat koberec a pouze jej vysát, nepoužívat u koberců mop, je to takto?
děkuji za odpověď.
OndřejŠ.
Martina (03. 01. 2022 15:22)
Dobrý den, u tohoto modelu je možné nastavení zakázaných zón úklidu či virtuální zdi v mobilní aplikaci, Dále jako zábrana v případě mopování v místnosti, kde se nacházejí koberce, slouží magnetická páska.
Adam Sandler (22. 03. 2022 08:25)
Samozřejmě, že tento model umí jak zakázané zóny, tak je možné poslat jej pouze do určité místnosti...
Martina (22. 03. 2022 09:56)
Dobrý den, omlouváme se za špatně uvedené informace, Model Mop 2 PRO+ má možnost nastavení virtuální zdi či zakázané zóny. Robot byl testován a tyto funkce jsou k dispozici.
kianková (02. 01. 2022 20:49)
Martina (03. 01. 2022 14:24)
Dobrý den, originální příslušenství k tomuto modelu bohužel nemáme skladem. Náhradní mopovací textílie, které jsou kompatibilní, jsou tyto
Jakub (09. 12. 2021 22:01)
prosím dejte odkaz na náhradní mopovací utěrku pro tento vysavač.
Petr Pokorny (14. 12. 2021 17:13)
https://www.aliexpress.com/item/1005003310573939.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.13ec5285zBOotv&algo_pvid=bfdb8515-8519-4fa2-9e44-d6ee088277ef&aem_p4p_detail=2021121408101712372009855806040018278142&algo_exp_id=bfdb8515-8519-4fa2-9e44-d6ee088277ef-9&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000025140398980%22%7D
Lukáš (10. 12. 2021 07:44)
Dobrý den, bohužel mopovací textílie nemáme v nabídce.
Anežka (30. 11. 2021 20:06)
Martina (01. 12. 2021 09:09)
Dobrý den, robota můžete samozřejmě přenášet do jednotlivých místností. Výška vysavače je 8,2 cm. Pomocí mobilní aplikace robotovi nastavíte pouze virtuální zdi či zakázané zóny, rozdělení úklidu jendotlivých místností bohužel není jinak možné.
asopek (11. 12. 2021 09:38)
Lukáš (12. 12. 2021 11:14)
Dobrý den, tento model bohužel nepodporuje tvoření a přizpůsobování místností, pouze vytvoří svojí mapu úklidu, do které můžete vložit jen virtuální zeď nebo oblast. Zároveň si zapamatuje pouze jedno podlaží, takže tvoření více map není možné. Z toho důvodu jej nelze ani poslat do určité místností.
Adam Sandler (22. 03. 2022 08:30)
Model umožňuje tvorbu (rozdělování, spojování) místností, vytváření virtuálních zdí i zakázaných zón úklidu pro mop či luxování. Stejně tak jej můžete poslat (pouze) do konkrétní místnosti.
Martina (22. 03. 2022 10:04)
Dobrý den, chybu jsme již upravili. Omlouváme se za mylné infomrace.
Věra (21. 11. 2021 16:18)
Lukáš (22. 11. 2021 10:41)
Dobrý den, žádný model této značky nemá aplikaci v českém jazyce.
Jakub Nepeřený (01. 10. 2021 20:08)
Děkuji předem za Vaši odpověď.
Lukáš (04. 10. 2021 08:36)
Dobrý den, ano dokáže. S tímto mají problémy modely, které mají navigaci pouze za pomocí kamery. Zde jsou i další senzory pro orientaci v prostoru.
Jarda (09. 04. 2021 20:16)
Děkuji.
Lukáš (12. 04. 2021 10:34)
Dobrý den, uložení více map prozatím tento model neumí. Dle některých diskuzních fór by časem mohla být funce přidána, ale toto není oficiální informace.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.