Robotický vysavač
0 Kč
Robotický vysavač a mop 2v1
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Tereza (13. 03. 2024 11:30)
Petr (04. 01. 2024 13:31)
Veronika (05. 01. 2024 10:49)
Dobrý den,
pokud robot nevlhčí mop, bude nutné nechat zkontrolovat příčinu proč opětovně nefunguje v servisu. Uživatelsky bohužel nemáte moc co pročistit, jedině nastavit maximální intenzitu vlhčení a opakovaně teplou vodou propláchnout nádobku na vodu. Krásný den
Petr (29. 01. 2024 13:20)
Naty (31. 01. 2024 20:20)
Předem moc děkuji. N
Petr (02. 02. 2024 01:49)
Pro výměnu ventilku je třeba rozebrat vysavač úplně, čímž prijdete o záruku. Nejprve doporučuji vyzkoušet propichnout trysky zespoda vysavače třeba špendlíkem. A rady výše - teplá voda a max výkon. Teprve když to nepomůže, pak zkoušet dál.
Pak je tedy třeba odšroubovat spodní kryt, čelo, a pak ještě rozšroubovat vysavač napůl, čímž se dostanete k elektronice. Pro další práci je nutné opatrně rozpojit konektor, který obě poloviny spojuje. K mopování tam patří vlastně jen hadička od nádržky k motorku, od motorku k ventilku a od ventilku k tryskám. Kromě motorku musí jít všechno profouknout. Zpětný ventil musí jít profouknout jen z jedné strany za použití trochy síly - jako když nafukujete balónek. Pokud profouknout lze, ventilkem to nebude.
Ventilek jsem koupil na aliexpress. Položka Vám vypadne po zadání "Plastic Non-return Check Valve Pressure Fitting White One-Way 4". Koupil jsem ten 4mm, který je sice malinko větší než originál, ale do vysavače vleze, má stejné parametry a funguje. Lze tam koupit i vlastní motorek, nebo i lišta s tryskami.
Rozebírat ve vypnutém stavu!
Před rozebíráním odstranit nádržku s vodou!
A pozor - v hadičkách můžou být zbytky vody, nesmí Vám prskat do elektroniky, hrozí zničení!
Po rozebrání nesahat na elektroniku, je stále pod napětím a při dotyku hrozí poškození!
Při skládání nezapomenout opět zapojit konektor!
Rozebírat i skládat doporučuji alespoň trochu zkušenému kutilovi. Nejde to úplně snadno.
Po montáži ventilku bylo ještě nutné vysavač vyresetovat, od té doby mi mopuje.
Reset: cca 5 vteřin podržet tlačítko DOMŮ, po hlášce ještě jednou podržet tlačítko DOMŮ.
Hotovo
Michal (31. 01. 2024 18:09)
Michal (04. 01. 2024 13:22)
Lukáš (04. 01. 2024 13:58)
Dobrý den, doporučíme provést výměnu baterie za novou s největší pravděpodobností se tímto závada odstraní.
Radek (03. 01. 2024 17:55)
Díky za odpověď
Lukáš (04. 01. 2024 12:34)
Dobrý den, doporučíme provést výměnu baterie za novou s největší pravděpodobností se tímto závada odstraní.
David Stach (14. 12. 2023 10:22)
Lukáš (14. 12. 2023 10:23)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude opravdu jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme její výměnu za novou.
Richard (03. 12. 2023 19:02)
Děkuji
Lukáš (04. 12. 2023 09:47)
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude opravdu jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme její výměnu za novou.
Zdeněk Chvostek (27. 11. 2023 12:31)
Dobrý den,
Mám tři prosbičky na tento vysavač..
Je nějaká možnost uložit mapu ? at ji pokaždé neskénuje a nejezdi znovu ??
Pozná vysavač že už vysal celý byt a zajede se vypnout ? nebo bude jezdit pořád až do vybití ?
Když vysavači dojde baterie v polovině vysáteho domu.. zajede si na nabijecku a po nabití bude zase pokračovat kde zkoncil ?? nebo to pojede zase celou trasu znovu .. díkyy moc
Diana (27. 11. 2023 16:56)
Dobrý den,
Vysavač Mi Robot Vacuum Mop Essential nepodporuje ukládání map, ani žádné další funkce s tím související. Kvalitní 2500 mAh Li-Ion baterie udrží robot v chodu až 90 minut, poté si vysavač sám dojede k nabíjecí stanici a po nabití opět pokračuje tam, kde předtím přestal.
Michal (11. 09. 2023 09:41)
Lukáš (11. 09. 2023 10:18)
Dobrý den, doporučil bych provést výměnu baterie za novou. Vysavač by následně měl opět fungovat bez problémů.
Michal (14. 09. 2023 14:52)
Lukáš (14. 09. 2023 14:55)
Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit servisem robota. Pro tento model umíme také servisní opravu zajistit, i přes to že Xiaomi mezi servisovanými značkami neuvádíme.
Lucie (31. 08. 2023 01:54)
Zdeněk Chvostek (27. 11. 2023 05:17)
Diana (27. 11. 2023 16:18)
Dobrý den, ano, tuto funkci tento model má, v případě vybití přeruší úklid, dojede se nabít a poté pokračuje z místa, kde úklid přerušil.
Veronika (31. 08. 2023 18:05)
Dobrý den,
vyzkoušejte přemístit stanici na jiné místo, zda není komunikace mezi stanicí a robotem rušena. Dále vyzkoušejte robota postavit cca 1 m před stanici a manuálně ho poslat do základny pomocí tlačítka na robotu domečku. Bude-li i přes to mít problém s najetím do stanice, doporučujeme nechat zkontrolovat v servisu. Krásný den
Tomas (23. 08. 2023 20:16)
Vymenit baterii už jsme také zkoušeli a nic. Co by to prosím mohlo byt za problém? Dekuji
Jan Dejm (03. 09. 2023 12:32)
Veronika (25. 08. 2023 13:21)
Dobrý den,
dle toho co uvádíte, to vypadá na konec živostnosti baterie opotřebením. Doporučujeme zakoupit novou baterii, lze uživatelsky vyměnit doma. Krásný den
Karolína (01. 08. 2023 20:21)
Děkuji za radu.
Lukáš (02. 08. 2023 08:15)
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet výmenu baterie za novou. Dle popisu to vypadá na vadnou baterii.
TK (30. 05. 2023 11:10)
Lukáš (30. 05. 2023 13:12)
Dobrý den, dle popisu závady doporučíme řešit reklamací vysavače.
Jitka (03. 05. 2023 08:36)
Lukáš (03. 05. 2023 08:55)
Dobrý den, doporučíme porvést reset robota do továrního nastavení dle postupu uvedeném v manuálu. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Jitka (03. 05. 2023 08:59)
Jana Z. (30. 03. 2023 08:05)
martin (31. 03. 2023 11:41)
https://www.youtube.com/watch?v=_5RdKBRJWcA
Lukáš (30. 03. 2023 08:35)
Dobrý den, o žádném řešení od výrobce bohužel nevíme. Pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat. Pozáruční servis na tuto značku bohužel nezajišťujeme a bylo by třeba vyhledat servis na internetu.
martin (24. 03. 2023 12:24)
Jinak na ostatní rychlosti nebo s mopem se vypne do 5 vteřin.
Baterie je nová.
Lukáš (24. 03. 2023 13:08)
Dobrý den, dle popisu to vypadá na pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou.
martin (28. 03. 2023 09:12)
jen doplňuji že baterie byla už daná nová a nakonec to byla špatná pojistka Provozního proudu na základní desce.....
Milan (20. 03. 2023 08:16)
Lukáš (20. 03. 2023 11:52)
Dobrý den, zřejmě se bude jednat o pokles kapacity baterie a aplikace není schopna správně vyhodnotit její kapacitu. Doporučili bychom tak zakoupení nové baterie.
Miloš Jeřábek (18. 03. 2023 20:44)
je možné objednat motorek čerpadla vody, případně celek? Přestal pracovat.
Děkuji Jeřábek
Lukáš (20. 03. 2023 16:47)
Dorbý den, pro zakoupení náhradních dílů prosím kontaktujte naše servisní oddělení- [email protected]
Švandová Ludmila (08. 03. 2023 15:12)
Martina (08. 03. 2023 15:16)
Dobrý den, pokud jsou dobíjecí kontatky na stanici i na robotovi očištěné a není na nich usazená žádná nečistota, může se jednat o pokles kapacity baterie. Záleží na jejím stáří. V tomto případě by postačilo pouze zakoupení nové baterie.
Petr (21. 02. 2023 17:55)
Prosím, jak vyřešit "chybu nabíjení"?
Přitom kontakty jsou 100%ně čisté a nabíječka funguje. Momentálně nejde zapnout (asi je úplně vybitý) a na připojení do doku,bliká červeně a řekne hlášku s chybou.
Je špatná baterie nebo něco jiného?
Děkuji za odpověď.
Martina (22. 02. 2023 07:59)
Dobrý den, pokud jsou dobíjecí kontakty opravdu čisté a robot se ani přesto nenabíjí, může se jedna to problém s baterií či stanicí. Doporučili bychom tedy reklamaci, pokud je robot stále v záruce.
Petr (22. 02. 2023 08:55)
Dobíjecí stanice má na výstupu 20V,tak asi ta baterie.
Záruční doba je 2 roky?
Kupoval jsem ho u vás v listopadu 2020.
Děkuji.
Martina (22. 02. 2023 09:08)
Dobrý den, ano záruka je 24 měsíců. Pak tedy jedinou možností bude pozáruční servis.
Petr (22. 02. 2023 09:24)
Michal Komárek (31. 01. 2023 15:50)
při spuštění vysavače na standart reřžm (v aplikaci) robot vysaje celý byt a vrátí se do stanice. Pokud ale přepnu na Strong nebo Turbo, robot ujede sotva půl metru, zastaví se a vybije se (aplikace hlásí 0%). Ani se nesnaží vrátit zpět do dokovací stanice. Nevíte prosím co s tím? (tovární nastavení jsem zkoušel)
Martina (31. 01. 2023 15:57)
Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie, kdy robot není schopen s nastavením vyššího sacího výkonu uklidit větší plochu a může se v průběhu úklidu vybít či nezvládne zajet zpět do stanice. V tomto případě bychom doporučili zakoupení nové baterie.
Oto Kelemen (13. 12. 2022 16:37)
Martina (13. 12. 2022 16:44)
Dobrý den, v aplikaci pod třemi tečkami nahoře vpravo zvolte Schedule on time a tam lze nastavit úklid Run Once (pouze jednou). Pokud se ovšem jedná o nějaký složitější prostor pro úklid, robot může úklid opakovat jezdit delší dobu.
Eva (25. 03. 2023 09:26)
Lukáš (27. 03. 2023 08:21)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle manuálu a pokud by nepomohlo, tak řešit reklamací vysavače.
Olga Vondráčková (18. 11. 2022 20:56)
Martina (21. 11. 2022 10:17)
Dobrý den, pokud máte k dispozici mobilní aplikaci, lze tam nastavit hlasitost robota. Pokud ani to nepomůže, zkuste provést reset robota.
Olga Vondráčková (21. 11. 2022 20:54)
Martina (22. 11. 2022 08:22)
Dobrý den, v tom případě doporučím reklamaci
Olga Vondráčková (18. 11. 2022 21:43)
Lucie Šimková (07. 11. 2022 19:12)
je možnost nastavení a uložení vlastní "trasy" pokud se chci vyhnout např. kobercům, které jsou vysoké či zaseknutí pod gaučem, apod...? V aplikaci jsem nedohledala... Děkuji za informaci. LŠ
Martina (08. 11. 2022 08:17)
Dobrý den, bohužel takovou možnost tento model nemá.
petr kopecký (28. 10. 2022 12:32)
Lukáš (31. 10. 2022 08:44)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrníhoo nastavení dle postupu v manuálu. V případě, že by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Richard (10. 09. 2022 09:24)
z ničeho nic nám přestal vysavač mopovat. Hadřík je úplně suchý a nádržka plná. Je úplně jedno v jakém programu je mytí zapnuto(Low, Medium, High). Dle mě čerpadlo ve vysavači netahá vodu z nádržky. Máte prosím nějakou radu a nebo je tato závada k reklamaci. vysavač jsem kupoval 8.8.2021. Upozorňuji, že do nádržky jsme napouštěli pouze vodu bez saponátů či jiných čističů apod. jak je uvedeno v návodu.
Děkuji.
R.
Veronika (10. 09. 2022 10:05)
Dobrý den,
doporučujeme pořádně nádobku opakovaně propláchnout teplou čistou vodou. Mopovací textílie musí být vždy navlhčena,aby docházelo ke správnému provlhčování. Pokdu ani to nepomůže, doporučujeme předat k servisní prohlídce, zda je ucpaná nádobka nebo problém v čerpadlu nádobky či v robotu. Krásný den
Iveta (07. 08. 2022 17:17)
Lukáš (08. 08. 2022 08:45)
Dobrý den, ano vysavač je vybaven proti podovými senzory.
Hana (18. 01. 2023 07:18)
Lukáš (18. 01. 2023 09:23)
Dobrý den, jedinou možností je pravidelně čistit senzory na spodní straně robota. Pokud by nepomohlo, tak řešit reklamací vysavače. Tento model bohužel nemá žádnou virtuální stěnu.
Tereza Sýkorová (29. 05. 2022 09:05)
Martina (30. 05. 2022 11:49)
Dobrý den, filtr má na jednom kraji takový kovový plíšek. Zkontorlujte, zda tento plíšek není znečištěný a popřípadě jej očistěte. V případě, že plíšek na filtru chybí, bude nutná výměna za nový filtr.
Martina (04. 05. 2022 23:24)
Martina (05. 05. 2022 09:40)
Dobrý den, pokud má robot problém se zajetím do stanice, zkuste stnaici umístit na jiné místo, nejlépe tak, aby stanice byla opřená např o zeď a robot tak neměl možnost jí posunout. Dále zkontrolujte dobíjecí kontakty robota i stanice, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistěte. V případě, že budou Vaše problémy i nadále přetrvávat, doporučili bychom reklamaci.
Anna Kolářová (11. 03. 2022 09:33)
Od té doby když ho pustím stále tuto chybu opakuje dokola a dnes začal i hodně protekat. Prostě ho pustím a voda z něho vyteče, udělá louží. Dál už jen vše roztírá všude . Prosím co udělat aby bylo vše v pořádku ? Zkoušela jsem vyndat hadr, vylít vodu, znovu vše nandat a zacvaknout a nic nepomohlo. Děkuji
Lukáš (11. 03. 2022 09:37)
Dobrý den, vypadá to na nějakou chybu s mopovací podložkou. Takto, ale nelze říci v čem je chyba a bude třeba řešit reklamací.
ZK (19. 02. 2022 13:33)
Petra (19. 02. 2022 13:58)
Dobrý den,
přidávání octa do nádobky rozhodně nelze doporučit! Pokud je voda ve Vaší lokalitě tvrdá,
používejte destilovanou.
Jan Kaštovský (30. 01. 2022 18:28)
Lukáš (31. 01. 2022 11:19)
Dobrý den, dopopručím ještě vyzkoušet přemístění dobíjecí základny a reset robota. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace.
david kajnar (29. 01. 2022 15:18)
Nestane se nic pokud po dobití vysavače po úklidu vysavač ručně vypnu a schovám ho mimo dobíjecí stanici a až před úklidem ho zase dám nazpět na dobíjecí stanici ? díky za info
Lukáš (31. 01. 2022 09:58)
Dobrý den, výrobce doporučuje, aby byl vysavač stále v dobíjecí základně. Pokud tomu tak nebude, je možné, že baterii poklesne kapacita.
David (27. 01. 2022 16:59)
Když vypnu ze zásuvky i vysavač budu muset lo návratu vysavač znovu párovat? Děkuji ( ptám se skrze problémy s aplikací)
Lukáš (27. 01. 2022 17:04)
Dobrý den, může se stát, že se robot po delší době nečinnosti a bez el. energie z wifi odhlásí a bude třeba nové párování.
luděk (26. 01. 2022 13:33)
Martina (26. 01. 2022 14:00)
Dobrý den, v případě, že je robot pravidelně dobíjen a stojí neustále v dobíjecí stanici, může se jednat o problém s baterií. Na kapacitu baterie dává výrobce záruku ve lhůtě 6 měsíců. Doporučili bychom tedy reklamaci
luděk (27. 01. 2022 08:26)
Lukáš (27. 01. 2022 09:25)
Dobrý den, pro zakoupení baterie doporučíme kontaktovat náš servis: [email protected]
Daniel (16. 01. 2022 11:59)
Lukáš (17. 01. 2022 11:10)
Dobrý den, doporučíme používat vlažnou vodu s teplotou okolo 40 °C.
Tomáš (14. 01. 2022 21:13)
vysavač nedokáže najít nabíjecí stanici, když je v jiných místnostech, než je stanice. Vždy se chová zmateně a stanici najde až v případě, že se slituju a donesu ho do stejné místnosti, kde se stanice nachází.
Prosím, poraďte.
Děkuji, Berek.
Lukáš (17. 01. 2022 09:10)
Dobrý den, robot je třeba vždy spouštět z dobíjecí stanice, tak aby měl možnost nabíjecí stanici po dokončení úklidu dohledat. Jedná se o model s gyro senzorem, kerý není tak přesný jako laser nebo kamera a tak se může stát, že u velkých a členitých prostor bude mít problém stanici dohledat. V tom případě doporučíme úklid rozdělit do více cyklů po menších plochách.
Nikola (07. 01. 2022 14:46)
Martina (07. 01. 2022 15:00)
Dobrý den, rozdělení místností a nastavení různých zón úklidu bohužel u tohoto modelu není možné. Robot si uloží vždy pouze aktuální mapu úklidu.
Zdeněk Chvostek (27. 11. 2023 05:15)
Má možnost vysavač uložit mapu a nejezdit ji pořád dokola ? Pokaždé znovu ?
Vysavač se vypne jak pozná že všude vysál?? Nebo bude jezdit až do vybití? Díky.
Diana (27. 11. 2023 16:50)
Dobrý den,
Vysavač Mi Robot Vacuum Mop Essential nepodporuje ukládání map, ani žádné další funkce s tím související. Kvalitní 2500 mAh Li-Ion baterie udrží robot v chodu až 90 minut, poté si vysavač sám dojede k nabíjecí stanici a po nabití opět pokračuje tam, kde předtím přestal.
Milan Vařeka (03. 01. 2022 12:47)
ZK (19. 02. 2022 13:32)
Ludek (21. 01. 2022 18:43)
Lukáš (03. 01. 2022 13:31)
Dobrý den, pokud nic z Vámi uvedeného postupu nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací robota u svého prodejce.
Miroslav (28. 12. 2021 09:29)
Dekuji za odpoved. Hezky den
Lukáš (28. 12. 2021 10:08)
Dobrý den, bohužel baterii nemáme momentálně vůbec v nabídce. Děkujeme za pochopení.
Lenka (26. 12. 2021 17:47)
Lukáš (27. 12. 2021 16:37)
Dobrý den, robotický vysavač si pod jedním uživatelským účtem dokáže spárovat pouze jednoho robota, to může být příčinou proč robota nelze nalést. Případně doporučím prověřit, zda je wifi na frekvenci 2,4 GHz.
Andrea (26. 12. 2021 14:14)
Martina (27. 12. 2021 17:01)
Dobrý den, novou nadobku lze zakoupit. Více infomrací Vám zasílám na e-mail.
Lucie Svobodová (23. 06. 2022 23:21)
Mám vysavač ještě v záruce, tak nevím, jestli není lepší jej reklamovat, jestli by tuto reklamaci uznali.
Předem moc děkuji
Hezký den
Svobodová
Lukáš (24. 06. 2022 08:23)
Dobrý den, v případě, že je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat. Bude samozřejmě záležet na posouzení techniků, zda bude reklamace uznána či nikoliv.
Erich (25. 12. 2021 18:01)
V aplikaci vyberu model vysavače, připojím k wifi a u dalšiho kroku kdy se mám připojit k vysavači tak vysavač nemohu přes wifi najít, zkoušel jsem reset wifi, reset vysavače, jiný telefon a ve wifi nemůžu vysavač najít. Nevíte kde může být problém ?
Martina (27. 12. 2021 14:24)
Dobrý den, podporovaná frekvence WiFI je v tomto případě 2,4GHz. Pokud máte silnější frekvenci, vysavač se Vám nepodaří napárovat. Zkuste nastavit na routeru (pokud máte tuto možnost) nižší frekvenci na 2,4GHz.
Kateřina Jandová (14. 12. 2021 10:13)
Luděk Baláž (21. 01. 2022 18:45)
Lukáš (14. 12. 2021 10:15)
Dobrý den, pokud nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací robota.
Irena Menclová (10. 12. 2021 14:46)
dá se prosím vypnout hlášení o nabíjení? Poprvé nabíjíme a už se to nedá poslouchat.
Lukáš (10. 12. 2021 14:48)
Dobrý den, zvuk lze vypnout v aplikaci v nastavení vysavače.
Honza (05. 12. 2021 17:00)
Lukáš (06. 12. 2021 08:13)
Dobrý den, bohužel robot neumí česky. Instalace jiného než předem určeného jazyku není možná.
Ondřej Šimek (29. 11. 2021 06:30)
Pokaždé když najede při vysávání na jakýkoli koberec tak
se po chvilce se vypne a nahlásí problém s kartáčem.
Koberce jsou tvrdé, nízké a bez chlupu. Kolikrát se stane že když se ho podaří přejet tak se jednou výkon zvýší a jednou ne.
Kartáče jsou čisté, na plovoucí podlaze maká dobře jen ten koberec.
Děkuji za radu...
Martina (29. 11. 2021 11:46)
Dobrý den, pokud má koberec nějaké vzory s přechodem světlé a tmavé barvy, může mít robot s přejezdem koberce problém. Tento model nemá možnost zvýšení sacího výkonu při najetí na koberec, jedinou možností by bylo nastavení vyššího výkonu přes mobilní aplikaci.
Eva Č. (20. 11. 2021 21:05)
Lukáš (22. 11. 2021 10:03)
Dobrý den, nová stanice lze objednat zde. Robot reklamovat můžete zkusit, ale s největší pravděpodobností Vám nebude uznána.
Monika (16. 11. 2021 10:38)
Děkuji Monika
Milan (06. 01. 2024 22:17)
Děkuji
Lukáš (16. 11. 2021 14:25)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota dle popisu v manuálu. Pokud reset pomůže a robot bude mít stále problém, doporučili bychom řešit jako reklamaci. Jestliže nebyl robot zakoupen v našem obchodě, bude nutné obrátit se na svého prodejce.
Koudy (15. 11. 2021 17:27)
Funguje tenhle tip vysavače takhle ?
Martina (15. 11. 2021 17:31)
Dobrý den, pokud je stanice umístěna na špatně přístupném místě, robot může mít problém s jejím vyhledáním. V případě, že je ve vaší domácnosti větší členitost, rbot si s tímto prostorem nemusí úplně dobře poradit. Bylo by nejlepším řešneím robota do jednotlivých místností vždy přenést a spouštět úklid jednotlivě.
Koudy (17. 11. 2021 11:29)
Zuzana (29. 09. 2021 20:23)
Veronika (30. 09. 2021 10:02)
Dobrý den,
vypadá to na chybný kontakt v elektronice, bohužel bez servisní prohlídky více nelze zjistit. Krásný den
Mirka (22. 09. 2021 17:46)
Martina (22. 09. 2021 17:50)
Dobrý den, po stažení aplikace Mi Home vyberete v hlavní nabídce na úvodní stránce konkrétní model. Model Mop Essential je v hlavní nabídce aplikace. Poté už vás aplikace navedete k dalšímu kroku k dokončení párování.
Mirka (23. 09. 2021 14:42)
Martina (23. 09. 2021 14:46)
Dobrý den, v hlavní nabídce v aplikaci musíte kliknout na položku Robot Vacuum, následně se dostanete do nabídky všech robotických vysavačů, kde už vyhledáte přímo model Essential.
Klára (06. 09. 2021 13:55)
Lukáš (06. 09. 2021 14:09)
Dorbrý den, doporučím odzkoušet provést znovu reset robot a reinstalaci aplikace, také vypnout Váš wifi router na cca 1 min ze sítě. Pokud ani takto nebude možné připojení, tak robot reklamovat.
Klára (06. 09. 2021 14:11)
Martina Ihnátová (29. 09. 2021 13:05)
Tomáš Hornof (28. 08. 2021 14:41)
Katrin (30. 08. 2021 11:00)
Dobrý den, robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential zvládne vysát koberce do maximální výšky 1,5cm. Pokud je koberec příliš hustý, může s ním mít potíže. Jakou máte barvu koberce?
Simona (26. 08. 2021 11:55)
Lukáš (26. 08. 2021 12:03)
Dobrý den, tento model bohužel neumožňuje inteligentní mapování. Je to z toho důvodu, že má pouze gyroskopickou navigaci. Pokud by jste chtěla využít možnost zónového úklidu, tak je nutné zvolit model s laserovou navigací.
Gabriela (22. 08. 2021 08:25)
Lukáš (23. 08. 2021 09:14)
Dobrý den, je nutné mít Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz. Bude nutné změnit nastavení routeru.
Tereza Valečková (19. 08. 2021 13:32)
Martina (19. 08. 2021 13:47)
Dobrý den, to bohužel není možné. Jde o jiné umístění dobíjecích kontaktů, které by nebyly ve stejné úrovni jako kontakty na dobíjecí stanici.
Jaroslav Prajka (10. 08. 2021 11:57)
Martina (10. 08. 2021 12:00)
Dobrý den, pokud má robot problém se zajetím do stanice, zkuste stanici přemístit na jiné místo, kde bude mít robot dostatečný prostor.
Jiří (03. 08. 2021 21:13)
Chytrý telefon - 2 typy nedetekuje tento vysavač. Někde jsem se dočetl že to může být problém se zabezpečením routeru. Může mi někdo prosím poradit. Neví někdo o nějakém funkčním software pro tento vysavač. Velké množství stížností.
Jarda (27. 07. 2021 17:47)
Lukáš (27. 07. 2021 17:55)
Dobrý den, tuto informaci bohužel nemáme.
Jarda (26. 07. 2021 21:13)
Lukáš (27. 07. 2021 09:31)
Dobrý den, bohužel aplikace v češtině pro modely Xiaomi není.
Petra (20. 07. 2021 16:13)
Lukáš (20. 07. 2021 16:16)
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení dle manuálu na straně 8. Po té provést komplet nové přidání vysavače do aplikace, tak jako poprvé.
Lucie (19. 07. 2021 16:18)
Je to zpusobeno takovou gumickou. Da se nekde dokoupit nadobka na vodu? Myslim,ze je treba ji vymenit,diky
Lukáš (19. 07. 2021 16:37)
Dobrý den, je nám líto, ale nádobku pro tento model nemáme prozatím skladem. Prozatím nejsme ani schopni říci termín možného naskladnění.
Lenka (14. 05. 2021 07:22)
Pokúsila som sa reštartovať robot, hlásenie zostalo rovnaké. Zapne sa a za chvíľku sa vypne. Počas reštarte sa zapol, no potom sa hneď vypol.
Ďakujem vopred za pomoc
S pozdravom
Lenka
Martina (14. 05. 2021 09:46)
Dobrý den, pokus reset nepomohl a robot má stále problém s nabíjením, doporučili bychom kontaktovatzákaznický servis a řešit jako reklamaci
Lenka (14. 05. 2021 05:50)
Pri prvom spustení sa mi podarilo vysávač “zblbnúť”.
Momentalne pri podrzani tlačítka on/off sa zapne a za cca 5s sa aj vypne. Tým pádom sa zrejme nezabíja.
Prosím, ak chcem urobiť reset, potrebujem nejaký ostrý predmet, aby som pichla do dierky na tlacitku reset? Alebo ako zabezpečím, aby sa nabil?
Ďakujem za skorú odpoved.
S pozdravom
Lenka Mareckova
Martina (14. 05. 2021 09:39)
Dobrý den, pro reset robota stačí stisknout tlačítko DOK alespoň po dobu 5 vteřin, dokud neuslyšíte zprávu. Dalším stisknutím a podržením tlačítka DOK po dobu 5 vteřin obnovíte tovární nastavení robota. Pokud se robot nedobíjí, zkontrolujte, zda je správně usazen na dobíjecí stanici.
Andrea (22. 04. 2021 20:54)
Lukáš (23. 04. 2021 08:24)
Dobrý den, v případě, že ani reset robota nepomohl, tak bude třeba řešit uasláním k reklamaci.
Naďa (28. 03. 2021 14:02)
Martina (29. 03. 2021 10:16)
Dobrý den, robota můžete ovládat i manuálně bez použití aplikace. Aplikace v tomto případě slouží k načasování úklidu robota a možnosti spuštění odkudkoli mimo domov. Dále pomocí aplikace můžete robotovi zvolit sací výkon. Pokud budete chtít mopovat, stačí pouze doplnit vodu do nádobky a přidělat mopovací textílii, po spuštění robota začíná mopování.
Veronika Taškeová (13. 03. 2021 09:20)
chtěla bych se zeptat, jaký rozdíl je mezi gyroskopickou a laserovou navigaci (máme celkem dost členitý byt). Rozhoduji se mezi Xiaomi Mi Robot Vacuum a Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential. Mopování pro mě není tak důlezité, jde mi hlavně o vysávání. A má některý z těchto modelů možnost uložení mapy?
Děkuji, s pozdravem Veronika.
Katrin (13. 03. 2021 12:40)
Dobrý den, Xiaomi Mi Robot Vacuum se díky laserové navigaci skvěle orientuje v daném prostoru, pamatuje si, kde mí již uklizeno a kde je potřeba uklidit. V případě vybití přeruší úklid, dojede se nabít a poté pokračuje z místa, kde úklid přerušil. Vysavače s gyroskopickou navigací toto neumí. Vysavače si dokáží uložit jednu mapu, kde si můžete prohlédnou trasu, kde již robot uklidil a taktéž můžete také ovládat např. sací výkon. Krásný den
Broňa (05. 03. 2021 19:30)
Veronika (06. 03. 2021 10:34)
Dobrý den,
robot je kompletně vybaven a při pořízení nového kusu ,není pro přovoz nutné nic hned dokupovat, veš je v balení. Nabízené příslušenství je jen jako náhradní, pro potřebu výměny při opotřebení. Krásný den
Spomenka Habětínkpová (18. 02. 2021 14:46)
děkuji
Martina (18. 02. 2021 14:51)
Dobrý den, do nádobky by správně měla přijít pouze čistá voda.
Petr (09. 02. 2021 13:41)
Chci se zeptat zda může zároveň vysávat a rovnou i mopovat.
Nebo jaký je robotický vysavač který zvládne obě funkce zároveň.
Děkuji za informace.
Martina (09. 02. 2021 13:48)
Dobrý den, tento model bohužel nemá možnost vysávání a mopování zároveň. Obě funkce najendou zvládá díky ndobce 2v1 model Xiaomi Mop PRO
Martin Malý (20. 02. 2021 14:50)
Umí oboje najednou. I tento model má elektronicky ovládanou vodní nádrž, 3 nastavitelné hladiny vody pro vytírání, LOW, MEDIUM a HIGH.
s pozdravem Martin M
Anakin (21. 02. 2021 13:29)
Lukáš (22. 02. 2021 08:35)
Dobrý den, máte pravdu je to tak.
Zuzana Vojtěchová (08. 02. 2021 17:08)
Martina (08. 02. 2021 17:22)
Dobrý den, toto bohužel není možné. Ovšem robota můžete spustit i bez použití mobilní aplikace.
Zuzana Vojtěchová (08. 02. 2021 17:51)
Martina (08. 02. 2021 17:55)
Dobrý den, pokud bude robot spuštěn manuálně bez použití aplikace a napárování s Wi-Fi, úklid dokončí, ale mapa se Vám neukáže.
Monča (23. 01. 2021 14:32)
Chtěla bych se zeptat, zda lze vysavač připojit pomoci hot spot? Pokud ano, tak jak to udělat?
Děkuji
Martina (25. 01. 2021 12:18)
Dobrý den, možnost připojení přes Hot Spot by měla být v hlavní nabídce aplikace.
Monča (25. 01. 2021 17:00)
Martina (25. 01. 2021 17:06)
Dobrý den, Hot Spot musíte mít nastaven ve Vašem mobilním telefonu.
Josef Jurčíček (31. 12. 2020 12:34)
Aleš (02. 01. 2021 08:50)
Dobrý den, robot lze pouze jen spustit, bez telefonu není možné jej ovládat mechanicky.
Miroslav Vlach (30. 12. 2020 20:52)
Lukáš (31. 12. 2020 09:19)
Dobrý den, do nádoby lze nalévat pouze vodu.
Miroslav Vlach (30. 12. 2020 19:28)
Zdeňka Pokorná (18. 11. 2020 10:30)
Lukáš (18. 11. 2020 10:50)
Dobrý den, tento model nemá možnost nastavení úklidu jednotlivých místností.
Gabriela Hamtáková (02. 11. 2020 15:42)
Děkuji za Váš čas a ráda si ho objednám, pokud splní mé očekávání.
G.Hamtáková
Lukáš (02. 11. 2020 16:01)
Dobrý den, tento model nemá možnost zakázané zóny ani virtuální stěny. Vymezení protoru lze provést pouze magnetickou páskou. Model Mi 1C toto naopak umí. Ostatní rozdíly mezi modely jsou zobrazeny v tabulce.
Lucie (19. 04. 2021 12:43)
Martina (19. 04. 2021 14:23)
Dobrý den, robot je vybaven senzory proti pádu ze schodů. Na hraně schodů by se tedy měl zastavit.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.