Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Xiaomi Robot Vacuum X10+
Janina (18. 04. 2024 12:45)
Filipe (19. 04. 2024 16:34)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom Vám doporučili vysavač se stanicí zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Adéla Švejdová (04. 04. 2024 22:28)
Filipe (05. 04. 2024 08:57)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační prohlídku, jelikož chyba zde může být v chybné baterii.
L (04. 04. 2024 19:28)
https://tinyurl.com/2fdxzvz4
?
Dakujem
Veronika (02. 04. 2024 10:32)
poradíte prosím jak vyřešit problém? Vysavač při zapnutí načerpá čistou vodu (ta prokazatelně v nádobce ubyde), vysává, vytírá, ale v průběhu úklidu místnosti vytírat přestane. Mopy se točí, ale není vytřeno. Po uklizení dojede vysavač do stanice, kde se "vysype" a odčerpá špinavou vodu. Netušíte, v čem by mohl být problém? Měli jsme vysavač v reklamaci kvůli vypadávajícímu mop padu, takže se nám vrátil vysavač totálně vygumovaný a museli jsme znovu vytvořit mapu a od té chvíle takto nespolupracuje. Děkuji za radu
Veronika (03. 04. 2024 17:48)
Dobrý den,
nejprve zkontrolujte v aplikaci, jestli máte nastavený průtok vody, popřípadě ho zvýšte na maximum. Pokud se stav nezmění, bude potřeba servisní prohlídka.Krásný den
Kryštof (24. 02. 2024 22:09)
Katrin (29. 02. 2024 10:24)
Dobrý den, je možné, že se exkrement dostal do elektronické části. Zkontrolujte prostory kolem modulů kol, zda-li tam nejsou zaseklé nečistoty a případně nečistoty či těleso, které brání v pohybu kola odstranit. V případě že závada přetrvává, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
Vasek (20. 02. 2024 16:22)
Lukáš (21. 02. 2024 08:06)
Dobrý den, v případě popisované závady je třeba řešit reklamací vysavače.
Jarka (10. 02. 2024 18:14)
Lukáš (12. 02. 2024 09:36)
Dobrý den, tato možnost není.
Ingrid Vašíčková (05. 02. 2024 15:20)
jaká je výška robotu od podlahy ? nám zavěšený nábytek a radiátory ve výšce 9,7 cm od podlahy.
Děkuji za info
Lukáš (05. 02. 2024 15:23)
Dobrý den, robot je vysoký 97 mm.
Karel (18. 01. 2024 16:20)
Lukáš (18. 01. 2024 16:22)
Dobrý den, výrobcem je uváděno, že je možné používat pouze čistou vodu. V případě reklamace by mohl být jinak problém s uznáním.
Hana Koňárková (10. 01. 2024 19:48)
Lukáš (11. 01. 2024 08:41)
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet tento postup. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací.
Eva (25. 12. 2023 12:50)
Veronika (27. 12. 2023 12:10)
Dobrý den,
nejprve si musíte vytvořit mapu celého prostoru, po té editovat a rozdělit na konkrétní místnosti a až pak robota poslat do dané místnosti. Pokdu požadujete jen malou část, jde do mapy vložit malou oblast, kterou robot má jednorázově uklidit dle potřeby.Krásný den
Ivan Ihnát (25. 12. 2023 09:19)
Veronika (27. 12. 2023 09:27)
Dobrý den,
vyzkoušejte pořádně dotlačit sáček ve stanici, aby pořádně zapadl do drážky. Pokdu je vše vyčištěné, robot vyresetovaný a chyba se stále objevuje, bude nutná servisní prohlídka robota i stanice.Krásný den
Pavel Pejčev (02. 12. 2023 11:29)
vždy po několikadenním nepoužívaní se robot při startu chová zmateně a hlásí chybu senzoru. Když senzory vyčistím, tak to někdy pomůže , ale většinou čištění musím opakovat, aby začal robot normálně fungovat. Přijde mi divné, že by se senzory po pár dnech, tak moc zanesly, abych je pokaždé musel neustále čistit. Není tedy možné, že by byl nějaký senzor vadný?
Lukáš (04. 12. 2023 08:44)
Dobrý den, je to opravdu nestandardní a doporučíme vysavač zaslat ke kontrole - reklamaci.
Iva (14. 11. 2023 20:22)
Lukáš (15. 11. 2023 09:02)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda nic mopům nebrání v pohybu, případné nečistoty odstranit. Pokud by toto nepomohlo, tak vyzkoušet reset robota a po té případně řešit reklamací vysavače.
Jana Machalka (28. 10. 2023 07:15)
Po připojení k dokovaci stanici se opět připojí.
Mohu požádat o radu? Dekuji
Lukáš (30. 10. 2023 08:34)
Dobrý den, doporučíme řešit závadu reklamací vysavače.
Roman (04. 09. 2023 08:29)
Lukáš (04. 09. 2023 10:34)
Dobrý den, k vyprázdnění zásobníku dojde až na konci úklidu. Pokud by nebyla kapacita zásobníku dostačující, tak doporučíme spouštět vysavač častěji.
Martin (02. 05. 2023 13:01)
Lukáš (11. 05. 2023 07:55)
Dobrý den, pokud vysavač nefunguje, tak jak má, tak doporučíme jej reklamovat.
Ilona Křesťanová (17. 03. 2023 19:57)
Lukáš (20. 03. 2023 09:10)
Dobrý den, bohužel o žádném takovém postupu nevíme.
Jana Svatoňová (09. 03. 2023 18:22)
podporuje tento vysavač více map (kolik)?
Děkuji.
Lukáš (10. 03. 2023 08:51)
Dobrý den, dle dostupných informací vysavač podporuje vícepatrové mapy, ale jejich počet není uveden.
Jiří (30. 01. 2023 12:19)
Martin (02. 05. 2023 13:04)
Lukáš (30. 01. 2023 12:37)
Dobrý den, bohužel pro tento model nemáme zatím žádné příslušenství. Co se týče zápachu mopů, tak je samozřejmě možné mopovací textilie jednou za čas vyprat ručně. Pokud by problém s tím, že se mopy netočí přetrvával, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače, ale je možné že při nějakém větším zatížení se mopy na chvíli přestanou točit.
Jiří (30. 01. 2023 17:02)
Martina (30. 01. 2023 17:11)
Dobrý den, pokud problémy i nadále přetrvávají, doporučíme reklamaci. Ohledně dostupnosti náhradního příslušenství prozatím nemáme žádné bližší infomrace, produkt je momentálně nedostupný.
Radek (29. 12. 2022 14:00)
Boris (18. 03. 2023 19:07)
Lukáš (20. 03. 2023 09:49)
Dobrý den, pokud robot nemopuje, tak jej doporučíme reklamovat.
Martina (29. 12. 2022 14:05)
Dobrý den, posílám na e-mail.
Martin (25. 12. 2022 12:46)
Dalibor Prokop (07. 10. 2023 15:23)
Děkuji
Martina (27. 12. 2022 09:06)
Dobrý den, na e-mail Vám odesílám postup ohledně zprovoznění mopu.
Markos (14. 07. 2023 09:46)
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
Roidmi EVA
- - Ovladatelný přes telefon
- - Vysáva, zametá, mopuje
- - Vyprazdňovací a čistící stanice
- - Laserová navigace
Nejnižší cena za posledních 30 dní: 13 074,- Kč
Skladem > 5 ks
Odešleme dnes
Robotický vysavač a mop 2v1
Roidmi EVE Plus - white
- - Ovladatelný přes telefon
- - Funkce mopu a vysavače
- - Samovyprazdňovací stanice
- - Laserová navigace
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
Roborock S7 MaxV Ultra
- - Laserová navigace s dvojitou kamerou
- - Automatické zvednutí mopu na koberci
- - 2v1 vysává i mopuje, Sací výkon 5100 Pa
- - Samočistící stanice Ultra-Dock
Prodej byl ukončen