Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - black
Pavla (11. 04. 2024 10:58)
Filipe (16. 04. 2024 10:12)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Pokud jste kartáče důkladně vyčistila a nemělo by nic bránit v točení kartáčů, tak zde bude potřeba vysavač nejdříve zkusit resetovat do továrního nastavení podle uživatelského manuálu. Pokud by ani reset nepomohl, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Aleš (10. 04. 2024 22:00)
Vysavač vyjede ze stanice a po 2 m se vždy vypne na stejném místě. Restart a odhlášení nepomohlo.
Děkuji za odpověď.
Filipe (11. 04. 2024 16:49)
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporurujeme také resetovat vysavač do továrního nastavení. To provedete tak, že podržíte hlavní spouštěcí tlačítko okolo 10 vteřin. Po zahlášení vysavače podržíte tlačítko dalších 10 vteřin. Tím se vysavač resetuje. Pokud by tato metoda problém neodstranila, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Jan (12. 03. 2024 08:57)
Vysavač při mopování přestal dávkovat vodu. Filtr jsem vyčistil,, trysky také, bohuzenic z toho nepomohlo. Kde by mohla být chyba?
Díky,
H.
Erika (14. 03. 2024 09:10)
Dobrý den,
v případě, že nepomohlo běžné vyčištění, bude nutná kontrola servisním technikem.
Rostislav Bruna (23. 02. 2024 15:32)
Lukáš (23. 02. 2024 15:57)
Dobrý den, obrázek je pouze ilustrační. Tento náhradní mop je určen pro Váš model.
Petr (17. 02. 2024 09:13)
Sabina (05. 02. 2024 20:55)
Lukáš (06. 02. 2024 08:31)
Dobrý den, doporučím vložit vysavač do nabíjecí stanice a nechat jej zde nabíjet. Po cca 3 hodinách zkusit jeho reset podržením všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. V případě, že ani toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače.
Tomáš (29. 12. 2023 12:54)
Katrin (29. 12. 2023 13:06)
Dobrý den, vypnout protipádové senzory bohužel není možné. Doporučujeme v aplikaci koberec vymezit pomocí zakázané oblasti. Krásný den
Tomáš (29. 12. 2023 13:28)
Dušan (27. 12. 2023 20:05)
S vysáváním i mopováním jsem velice spokojen.
Jedna věc mně al štve, sem tam se stane, že z ničeho nic vyjede ze stanice a najíždí spět a to několikrát, pak se třeba vydá na projížďku a po chvíli bloudění se zase snaží najet do stanice, zajede do ní sice dobře, ale nic se neděje a zas vyjede ven.
Nevím co nakonec zabere, možná pokaždé něco jiné, zkouším vypnout a zapnout robot i základnu, otočím ho jestli tam nejsou třeba namotané vlasy, parkrát pohnu s nárazníkem a laserem k dorazům. Pak je pár dní třeba klid a pak se rozjede z ničeho nic třeba v noci. Nevím jestli to třeba není chyba co spraví update, mám fw 2377 a nový to nehlásí. Nebo nevíte co s tím? Děkuji
Václav (01. 11. 2023 14:15)
vysavač cca po půl roce přestal reagovat. Nelze spustit v aplikaci, neraguje ani na tlačítka. Tudíž nelze uvést do továrního nastavení. Stav baterie na nabíjecí stanici ukazuje 100%.
Lukáš (01. 11. 2023 14:20)
Dobrý den, v tomto případě doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. V případě pozáruční závady se můžete obrátit na náš servis.
Pavel Meiner (13. 10. 2023 09:52)
a nepovedlo se mi ho spárovat ze sítí tel.Redmi Note 9 pro aplikaci Xiaomi Home stáhl do tel.už vyhledávání typu se nepodařilo BT zapnutý ,tak jsem zvolil manualní nastavení vybral Roidmi Eve Plus a potvrdil po té zadal wifi a heslo a opět nic telefon položen na vysavači a vysavač 1m od routru a sejně nic asi 5 restartů z boku u reproduktoru stále nic.Nemůžete mi poradit co dělám špatně?Díky Pavel Meiner
Lukáš (13. 10. 2023 10:00)
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda se připojujete na wifi o frekvenci 2,4 GHz. Odzkoušet provést vypnutí wifi routeru ze sítě na cca 1 min, a po té připojení opakovat. Případně zkusit párování s aplikací Roidmi. Pokud by nepomohlo, tak zkusit párování s jiným tel. nebo na jiné wifi síti. Poslední možností je pak zaslání robota zpět ke kontrole.
Pavel Meiner (13. 10. 2023 11:31)
Pavel Meiner (13. 10. 2023 11:29)
Jan Beranek (28. 09. 2023 10:36)
Lukáš (02. 10. 2023 11:24)
Dobrý den, dle popisu chování robota po vyjetí z nabíjecí stanice se bude jednat opravdu o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna. Ohledně připojení robota k Vaší wifi, tak toto by s tím nemělo mít nic společného. Doporučím připojení po výměně baterie nekolikrát odzkoušet někde se povede připojit až na několikátý pokus.
Jan Korenek (13. 08. 2023 09:53)
Lukáš (14. 08. 2023 10:13)
Dobrý den, vysavač je možné z účtu na kterém je v současné době spárován, sdílet s jinými účty. Toto se provádí na hlavní stránce aplikace podržením na daném vysavači, tím se označí a nabídne se Vám možnost sdílení - share. Po té již jen zadáte účet, s kterým má být vysavač sdílen. (nejsem si přesně jistý jestli se nejedná o postup u aplikace Mi home, ale případně bude postup hodně podobný)
Lucie (31. 01. 2023 22:00)
Martina (01. 02. 2023 09:02)
Dobrý den, vysavač se vysypává v případě, že je sběrný koš plný. Zkontrolujte upevnění odpadního pytle ve stanici, zda dobře dosedá a dále se podívejte na sací otvor ze spodní strany stranice, zda není ucpaný nějakou nečistotou.
Stáňa (16. 07. 2022 09:26)
Katrin (16. 07. 2022 10:32)
Dobrý den, robotický vysavač má aplikaci v anglickém jazyce. Krásný den
Vašek (05. 05. 2022 11:16)
Lukáš (05. 05. 2022 11:20)
Dobrý den, toto nastavit nijak nelze, robot si volý automaticky sám. Můžete zkusit změnit polohu stanice, ale není zaručeno, že si pak robot změní směr pohybu.
Boris (02. 03. 2022 18:21)
Martina (03. 03. 2022 09:13)
Dobrý den, i v případě přenášení robota nebude žádný problém. Robot daný prostor vždy uklidí. Ovšem může to mít za následek špatné uložení mapy, jelikož pro uložení je nutné, aby robot vždy úklid dokončil a nejlépe zajel i do dobíjecí stanice. Roboti si celkově poradí s přejezdem překážky do 1,5 cm, u modelu EVE Plus máme odzkoušeno, že přejede i 2 cm.
Tereza (27. 01. 2022 14:25)
Děkuji
Lukáš (27. 01. 2022 14:34)
Dobrý den, výška samovyprazdňovací stanice je 36 cm.
Tereza (27. 01. 2022 14:22)
Děkuji za odpověď
Lukáš (27. 01. 2022 14:37)
Dobrý den, tento model umí uložení 3 map, takže jej lze pro Váš dům použít. Robot nemusí vyjíždět z dobíjecí stanice, ale pro prví načtení mapy bych doproučil spustit jej i přes to z dobíjecí stanice, tak aby měl možnost v případě vybití dokončit úklid celého patra.
Dominik (13. 02. 2022 00:07)
Děkuji za info!
Martina (14. 02. 2022 11:52)
Dobrý den, tento model zvládne uložit 3 mapy úklidu. Robota lze díky Lidaru pouštět i za tmy.
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.
Mohlo by Vás také zajímat
Robotický vysavač a mop 2v1
Roidmi EVE Plus - white
- - Ovladatelný přes telefon
- - Funkce mopu a vysavače
- - Samovyprazdňovací stanice
- - Laserová navigace
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač a mop 2v1
360 Robot Vacuum S7
- - Laserová navigace, Li-Ion baterie
- - Aplikace v českém jazyce
- - Sací tlak až 2000Pa, HEPA filtr
- - Funkce mopování
Prodej byl ukončen
Robotický vysavač
iRobot Roomba i7+ grey
- - Nejnovější generace Roomba
- - Inteligentní navigace iAdapt 3.0
- - Mluví česky, WiFi
- - Stanice se samovyprazdňováním
Prodej byl ukončen