Robotický vysavač
0 Kč
Diskuze Zásobník pro iRobot Roomba 980
Josef (10. 08. 2023 08:14)
Mám Roomba 966.Pasuje prosím tento zásobník k mému modelu 966
Děkuji.
Lukáš (10. 08. 2023 08:31)
Dobrý den, tento zásobník nelze pro Váš model použít. Zásobník pro Váš model již bohužel nemáme v nabídce a nemáme možnost jej již zajistit.
Pavel (18. 07. 2023 13:39)
obsahuje zásobník i sací motor?
Lukáš (18. 07. 2023 13:50)
Dobrý den, ano motor je součástí zásobníku.
Petr Chadraba (08. 02. 2023 14:03)
Děkuji Chadraba
Lukáš (08. 02. 2023 14:04)
Dobrý den, můžete zkusit vysušit a pokud nebude zásobník funkční, tak bude třeba řešit zakoupením nového zásobníku.
Jiří (28. 08. 2022 07:13)
Veronika (29. 08. 2022 08:16)
Dobrý den,
dvířka se již samosatně nedodávají, pouze celé zásobníky k modelu 980. Jedná se o starší model, který se již nevyrábí, díly jsou v omezeném množství. Nebo je možnost se obrátit přímo na servis a poptat pouze dvířka. Krásný den
Radek (12. 05. 2022 20:55)
Je možné koupit pouze kryt filtru?
Děkuji
Martina (13. 05. 2022 09:23)
Dobrý den, pokud máte na mysli červená dvířka Hepa filtru, tento díl nemáme skladem. Bylo by nutné kontaktovat přímo podporu iRobot
Vrácení zboží v 60 denním termínu
Nakupujte u nás bez starostí. Pro případ, že byste si nákup později rozmysleli nebo nevěděli, zda darujete ten správný dárek, jsme pro vás připravili 60 denní lhůtu na vrácení nepoužitého zboží. Vaší platbu pak vracíme obratem!
Jak vrátit zboží?
- Obal produktu může být otevřený, ale bez jakýchkoliv známek poškození (natrhnutí krabice apod).
- Akce garance vrácení platí pouze na nové výrobky.
- Typickým příkladem jsou nevhodné dárky (2x stejné nebo nechtěné dárky).
- U případu poškozeného obalu nebo použitého produktu akci nelze uplatnit.
- Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na reklamační oddělení v kontaktech.